Ze heeft een halfjaar op dag en nacht op rust gestaan op stal. Dan was het ook 1 tot 2 keer per dag stappen en dan weer terug op stal. Greetje weet dat nog wel
. Maar na een half jaar zaten we nog steeds op 1x per dag 5 minuten omdat ik merkte dat verder niet kon omdat ze toch last van haar been kreeg. Nu ik ze zo zelf laat lopen buiten en ze zelf bepaald wat ze doet gaat het alleen maar beter. Het is van stil staan op 1 plekje in de wei naar heel de wei door lopen gegaan
. En van eigenlijk niet terug naar stal willen naar kei hard in galop terug naar stal gaan. Dus ik ben nu te vreden hoe het gaat
. Dat is ook de reden dat ik bang ben dat het mis gaat als ik nu weer ga stappen
.Misschien moet ik mezelf er ook gewoon overheen zetten hoor
.
, maar ergens ben ik zo bang dat er iets mis gaat met de merrie, klinkt stom, maar stel je voor...
.
.
Kan ik ook niet in de verleiding komen
maar dat is PrinsjeH. Volgens mij hadden we hier zo ongeveer afgesproken elkaar bij de bokt-naam te noemen maar correct me if I'm wrong? Anders snap je er op een gegeven moment niets meer van (ik niet in ieder geval).
Nu moet alle onkruid nog naar de afvalplek, heb er vandaag 5 kruiwagens heengebracht en er liggen nog wel 10 kruiwagens vrees ik....
. Ik zeg geen nee