Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ipsilonka schreef:Hallo dames, ik had bij de 2de proef een 6 voor verzorging geloof ik. En dan nog -2 voor het feit dat mijn lezer niet in tenue was, dat wist ik echt niet! Maar een 6 was t vond ik zelf niet (ik maar poetsen op die kar) Maar ja, had 184 dus vond het wel prima
Evelli schreef:Cis, ze hebben ons niet bijzonder handig ingedeeldzo kan dit niet
Ips: als ik niet hoef te rijden wil ik je wel voorlezen hoor
Dennis schreef:Handschoenen hoeven niet bruin. Zelfs knal paars mag (maar of dat gewaardeerd word is weer wat anders).
Gaat kijken voor de startlijst voor Wormerveer.
Ipsilonka schreef:Tine, ik snap gerust dat de rest ook gepoetst moet hoor! Ben niet helemaal van gisteren
Ik moet nog een voorlezer regelen voor de dressuur
Lekker slim
Dennis schreef:Mijn palomino word ohz met een donkerblauw sjabak gestart, wit op een gebroken witte pony is niet mooi.
Ik start ze ook in wintervacht, zo van het land. Ga dan echt mn pony's niet wassen (alleen staartje). Dus kom wel eens met een schimmel met zwarte benen de ring in. Heb nooit later dan een 6 gescoord (volgengens mij was dat 1x, verder alleen 7ens en 8en).
Ik ben van mening dat die punten voor verzorging een beetje nutteloos zijn. Als je daar je winstpunt op moet halen doe je iets niet goed.