Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles natuurlijk corona proof maar zo in ieder geval flink wat mensen gezien. Nu wel kei kapot op de bank meer dan 600 km gereden
wat vervelend
nooit gedacht. Toch fijn dat ik het vorig jaar aan de straatstenen niet kwijt kon
Even wat met haar gewandeld, ondertussen wat meer aangesingeld en volgende keer maar de beugelriemen eraan en erop. Was de beugelriemen vergeten echt zo dom
vandaag voor het eerst met mondkapje op naar de AH geweest. Tot nu toe koos ik de tijden wel uit, moet zeggen in de zomerperiode leek het minder heftig en werd ik er wat makkelijker in. Maar nu gewoon mondkapje op.
, stal gedaan en weer naar huis.

super braaf weer. Ik was helemaal blij
hoef je niets voor te doen alleen in het land laten staan
er zijn ook weilanden verder van de weg maar ik zei deze zomer tegen de stalhouder zet haar maar bij de groep het dichtste bij de weg. Worden ze mak van
en dan zo'n weggetje waarbij je op de berm moet om ze er langs te laten met ook nog een enorme sloot langs de berm. En die berm is zeg maar 1.5 meter breed. Als het meezit... en vette klei

.
.
. Miepje is *rood kruis ongeschikt* voor puzzelritjes, dan erger ik me dood
.
.
.