dank je voor de helm...t'is in het echt heel anders als op de foto, maar zoontje is er helemaal blij mee..zo grappig !!
Tine, wat knap dat je toch die knop omzet en Thabor dan voor de wagen durft te zetten in je eentje....
en HC starten met hem, dan heb je wel een doel om naartoe te werken, en met een goede groom moet dat toch wel lukken met al die ervaring die jij hebt...maar ik zou het niet durven..haha.
meer dat ik dat zelf niet kon of wilde, die knop omzetten.
Biancacoo hele gave helm!!! Kan me goed voorstellen dat je zoontje er blij mee is!
Hier doen ze dat niet, ken het ook niet want bij mijn ouders doen ze het ook niet. Knap dat je je opgegeven hebt voor een wedstrijd met Thabor! Ik denk dat hij je gaat verrassen en gewoon heel braaf gaat zijn.
Bleek stroomuitval in deel van de plaats te zijn, de Albert Heijn was ook helemaal donker. Gelukkig waren wij net klaar en stonden we niet net in de lift want moeders is ook enorm claustrofobisch...
. Knap dat je hebt doorgezet en lekker alleen getraind hebt
.
. Nu maar even lekker uitrusten.
zat er al aan te komen, vorige week had ik ook van die dagen dat ik zo moe was. Dacht het met wat aspirines en vroeg naar bed wel te redden maar helaas.
),maar die is al van slag als we een nieuwe borstel hebben en zo'n wollen poetshandschoen is hij nog steeds niet fan van, hahaha en hij heeft een nogal grote vluchtdrang, dus ik vond het erg spannend, was blij dat het toch helemaal lukte
en grappig dat je hebt gevraagd of ze dan goed de wedstrijd sponsoren, slim van je
gisteren goed stof gezogen, dacht hem dan wel tegen te komen, maar geen Piep gevonden. Ik vermoed dat het veertje van onder een kast is gewaaid. Wel vanmorgen een andere Piep, zo eentje met 4 pootjes en snorhaartjes gevonden
.
. En ook nog: "Jouw paard heeft fabrieksvoetjes"
.
, maar

ben benieuwd!
voelde me ook al wel wat beter dan gisteren gelukkig. Niet gereden maar lekker half uurtje met Hero gewandeld, richting dorp. Kwamen wat verkeer tegen (was braaf) en wat wandelaars, daar wil hij dan direct naartoe zo van hallo, heb je wat voor mij
ook nog setje ruiters, vond hij gelukkig totaal niet boeiend (die paarden vonden hem wel erg spannend
) en nog twee keer mensen in de tuin met grasmaaimachines, ook niet bijzonder interessant. Spannendste was wandelaar met kinderwagen waar geluid uitkwam