Da's vervelend, een zo'n vinger
Citaat:
heb je vandaag nog met Rizanta gereden?
en hoe krijg je dan eigenlijk de kar naar het bos?
Ik mag van mezelf / benzinetechnisch max 4x per week naar Breda. Zit incl morgen op 4x deze week.
De wagen staat er al. Thuis kan en wil ik nu niet met tweespan de weg op (eigenlijk ook niet met enkelspan) want ze zijn enorm met de weg bezig, vind ik veel te veel gestress / moet ik zo ontzettend opletten, is gewoon niet fijn mennen
Waar je bij ons het laantje afgaat, de weg op, staat nu de bushalte en komen ook de bussen langs (2x per kwartier, een 'heen' bus, een 'terug' bus) en het is echt ontzettend onoverzichtelijk. Mijn pony's schrikken niet van de bus, staan keurig stil achter zo'n ding, maar als de bus stilstaat willen er ook weer auto's langs en als ik dan achter de bus sta te wachten met de pony zien ze me niet eens. Al met al heel krap allemaal. Ook niet met groom trouwens, dat maakt niets uit. Heb dat nu 2x gehad zo'n situatie en ik voel me er niet veilig bij.
Ik heb eigenlijk geen alternatief om weg te komen. Linksaf dus die bushaltes. Rechtdoor moet ik een hele drukke weg oversteken en daarna eerst plm 1 km langs stuk waar je geen kant opkunt met de wagen omdat het daar heel smal is, de weg loopt ook af (het is een dijk). En rechtsaf moet ik druk fietspad op langs 70/80 km doorgaande weg. Fietspad is net breed genoeg voor mijn wagen plus niet afgeschermd van die drukke weg (enkel met een paar bosjes als het meezit of zo'n stoeprandje
).
Ik hoop dat ze de planning halen met de wegwerkzaamheden, ze zouden er eind maart ofzo mee klaar zijn ...