[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 13:04

Jeetje Tine, dat is idd erg slikken. Pittig voor jullie allemaal. Sterkte.

Sterkte nog even met je quarantaine Baudyh.
Ik ben hier druk bezig met paddock en wei paardgoed te maken. Volgende week de omheining plaatsen. Dan wordt het echt.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 18:14

Ai dat is hard Tine... :(:) maar zo begrijpelijk. Ik zag het ook op de foto's de laatste 2, 3 maanden. Dat ik dacht dat gaat wel heel snel... Jullie zijn altijd super goed voor jullie dieren, maar dit kan niet anders.
Misschien nieuwe aankoop even over de winter heen tillen. Alhoewel... jullie hebben een zeer talentvolle zoon, hoop dat hij wel door wil gaan. En een paard hoef je niet meer weg te doen :D

Wat een heerlijk vooruitzicht Belker!

Hier morgen corona test -O- aan de ene kant hoop ik dat ik het heb want tot nu toe heb ik alleen vreselijke spierpijn en erg moe, plus natuurlijk aan de snotter plus wattenhoofd. Maar verder lijkt het een hele flinke griep. Kan dus ook een gewone seizoensgriep zijn. Maar goed, je kunt het risico niet lopen dat je jan en alleman besmet dus dan maar testen. Maar stel dat je het hebt heb je het maar gehad.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 21:22

Tine dat gaat snel, maar wel een wijs besluit. Leuk is het ook weer niet. Hoop wel dat zoonlief door wil gaan met een paard.

Belker bijna paardjes aan huis.

VHU sterkte morgen, en dus ook nog 2 dagen geduld (ook een beetje quarantaine of langer)

Baudyh een nieuwe aanwinst en kan nu lekker puzzelen welke hengst er goed bij past.

Hier nog een deel van de schuur geschilderd samen met ml hopelijk krijgen we deze wand nog af voordat het weer te slecht wordt, moeten nog een deel schuren en het is nu lang vochtig s'morgens.
In ieder geval dus s'morgens nog tijd om een rondje met de shetten te gaan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 16:28

Verveel me rot }:0 Wel nog steeds enorme spierpijn. En op en af erg moe.
Test viel erg mee trouwens.
Maar ga maar niet naar stal of boodschappen doen. Stel je voor dat je het wel hebt.
Maar voelt raar hoor. Zo in je huis.
Dan denk je wel het zal toch maar altijd zo zijn, dat je zo aan huis gekluisterd zit ^) :\

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 19:55

Zo... nu al uitslag, gelukkig geen corona. Aan de andere kant had ik zoiets van je kunt het maar gehad hebben. Waar dan die spierpijn vandaan komt... denk toch te veel gedaan of zoiets ^)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 20:09

VanHuisUit schreef:
Zo... nu al uitslag, gelukkig geen corona. Aan de andere kant had ik zoiets van je kunt het maar gehad hebben. Waar dan die spierpijn vandaan komt... denk toch te veel gedaan of zoiets ^)

Kun je ook van een gewone dikke griep hebben :\ .

Helaas heeft onderzoek uitgewezen dat als je een milde vorm van corona gehad hebt, je er niet automatisch immuun voor bent geworden. Er zijn zelfs al mensen die twee keer in de prijzen gevallen zijn.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 20:14

Fijn VHU geen corona. Spierpijn kan ook van griep komen. Maar als je wat ouder wordt dan kan wat meer dingen doen wel voor spierpijn zorgen. Je bent toch bezig met een nieuw stekje.

Ben hier benieuwd hoe mijn handjes morgen voelen, heb geholpen met het schuren van de grote schuifdeuren van de schuur. Toen ik klaar was, het snoer van de schuurmachine eraf geknipt en machine in de kliko gestort. Het ding was nu echt af, was al een oudje, schakelaar deed het al niet meer moest met stekker aan en uit. Maart het was wel lekker weer, in mijn shirtje aan het schuren geweest.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 13:47

Tine: wat geef je je zoon dat hij zo snel groeit..doe je wel goed met rockey,en straks een leuk paard voor je zoon.
Vhu gelukkig geen corona,heerlijk weer naar buiten

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 14:06

HT hoe gaat het?

Handjes vielen mee en gister nog ruim optijd de grote schuurdeuren in de verf gezet. De regen kwam s'avonds en toen was de verf droog. Zelfs nu eens optijd de stoofperen geplukt. Genoeg voor de winter :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 15:52

Heerlijk stoofperen,gisteren ook gegeten en nog over voor vandaag.
Zit nu aan mijn laatste zware chemo.word een heftige maar overleven we ook wel weer

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 16:44

Je doet het super HT :(:) _/-\o_

Zo Marga jij hebt niet stilgezeten :7

Heb verder niet veel te melden :O :+

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:06

"mooi" filmpje hoe de brandweer op zoek gaat naar een een koets met tweespan pony's dat aan de kletter s gegaan. Ze hadden de koetsier al gevonden.
Wel een nachtmerrie. Als je span er alleen vandoor gaat

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:45

Nou doe ik het niet alleen maar samen met ml. Zo ook het schillen van de peren voor in de pan. Ik schil ml snijd ze in parten en haalt de klokhuizen en eventuele inwoning en harde stukken er uit.

Vandaag ook maar de tuinmeubels weer opgeruimd want buitenzitten is wel over nu. ook die van het vakantiehuis dat staat nu leeg want de duitse gasten hebben geannuleerd.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:43

Nou, de stoom komt hier even uit mijn oren. Ik heb einde van vorig schooljaar gesprek gehad over mijn huidige opdracht. Ik zou alle vakanties doorbetaald krijgen. Heb dat nog 2x extra nagevraagd of het wel goed ging met het inboeken. In mijn agenda stonden de vakanties nog gewoon open. Nee, alles was geregeld. Nou, niet dus. Vakanties worden niet betaald, en directrice vraagt me nu wie me dat beloofd heeft. -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- . Nou, dan moet ik straks alle moed verzamelen en zeggen dat ik na de herfstvakantie niet terug kom.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:26

En gelijk heb je tine,zijn ze nou helemaal.iemand binnen halen en dan iets zeggen maar niet nakomen

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 21:57

Geef HT gelijk Tine. Volgende keer het op papier laten zetten hoor. En dan is er een te kort aan leerkrachten snap er niets van.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 07:21

VHU van harte gefeliciteerd!
Marga, zei mijn man ook. Alles op papier zetten. Tja het kost geld he, doorbetalen van vakanties. Dat ze me vervolgens die uren wel laten werken via vergaderingen, oudergesprekken, sinterklaasfeest voorbereiden etc, daar houden ze dan even geen rekening mee. Ben nog steeds boos. Vooral omdat directrice ineens niets weet van de met haar gemaakte afspraak. Ik had destijdss gezegd het alleen te doen als ik de vakanties ook doorbetaald zou krijgen, omdat ik op vorige school dat geklier ook al heb gehad. En dan nu ineens de vraag stellen met wie ik die afspraak dan wel gemaakt heb -:(-
Fijn dat je last van handen meevalt.
HT wat heb ik een respect voor jou. Hopelijjk blijft dit de laatste :knuffel:

Zoals Gem al schreef, kun je corona meerdere keren krijgen. Dan vraag ik me wel af wat het nut van een vaccin is.

Ik heb zo proefgerichte training met Thor (ohz) en daarna afscheid van Rocky. Dat wordt een zware dag.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 08:37

Wat een valse streek zeg Tine, snapt dat je flink pissig bent. En vandaag afscheid van Rocky, ook heftig!

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:04

VHU gefeliciteerd Y)(^)

HT voorlopig eind in zicht nu opknappen. Heb je geen last van smaak veranderingen?

Tine geniet van de training en sterkte met het afscheid van Rocky.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:48

Tine,sterkte met afscheid rocky
Vhu gefeliciteerd
Sorry,geen laatste chemo,was laatste zware,nu nog 12x elke week.ben nog wel even zoet tot 15 dec.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:58

Sorry HT, heb ik het verkeerd begrepen. Dus nog in ieder geval 12 weken bikkelen. Heel veel sterkte

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:06

Sterkte HT. Heb je veel last van de bijwerkingen? Zijn je bloedwaardes nog acceptabel?

Hoe is het vandaag gegaan Tine?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:18

Manlief is net weer thuis. Rocky heeft een fijn nieuw huis. Hopelijk nemen ze het zadel nog over (dan weet ik zeker dat het goed past), ze hebben dat nog daar om met hun eigen zadelpasser te kijken.
Verder is het raar, echt een afsluiting van een tijdperk. En nu maar hopen dat er toch nog een paard gaat komen.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:33

Oei HT dat had ik ook verkeerd begrepen. dat wordt inderdaad nog even een tijdje bikkelen :knuffel:

Tine vreemd he. Hoop dat er toch een vervolg komt met een paard. Mag Patrick tussen de grote mensen starten. (woorden van mijn gelegenheids groom (14) die nu al op een paard rijd).

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:11