Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Na vijf km verliep het beter maar vond het na 15 welletjes. Dat kun je dus ook hebben, het loopt niet altijd zoals je zou willen en dan is het zaak naar de pony's te kijken.
zal ook wel aan mij gelegen hebben maar met stalgenootje erbij ging het dan weer goed en uiteindelijk ook alleen weer. Omgekeerd was haar paard heel erg van een hond geschrokken, trek ik haar daar weer doorheen. Of iemand anders (Crazymel hier @bokt) die heeft dan net meer tempo dan wat ik heb, dan trekt Ollie zich op aan haar pony, en ik leer dat Ollie dat tempo toch aankan. Omgekeerd was het voor haar pony belangrijk dat ze wat lager in tempo ging.
en de douche is mijn grootste vriend 
). Vond Hero juist erg moeilijk om aan te wennen. Vind ruinen vaak lomper en slomig en sorry
... wat dommiger
aan de andere kant zijn ze wel veel stabieler, da's wel relaxed
Heb altijd het idee dat je het bij merries in 200 voud 3 weken van te voren moet indienen anders krijg je gevecht haha.
met soms een tikje extra).

L_Rivaldo schreef:Ik ga de mannen nu klaar maken ecen een trainingsronde rijden van denk ik 24 km. Is de rit goed bevallen ga ik me voor ijsselstein inschrijven vind helaas 20 km wel erg kort maarja is niet anders.
MarjaR schreef:L_Rivaldo schreef:Ik ga de mannen nu klaar maken ecen een trainingsronde rijden van denk ik 24 km. Is de rit goed bevallen ga ik me voor ijsselstein inschrijven vind helaas 20 km wel erg kort maarja is niet anders.
Ysselsteyn heeft voor de klasse 1 ook 29,9 km toch? Dat staat tenminste op http://www.euregio-endurance.eu/home/nl/inschrijven.
:D
eerst nog even paar keer bij haar zelf aan het stuur. Spannend!!
L_Rivaldo schreef:ja teveel wit vind ik ook niet mooi mijne hebben ongeveer de helft wit.
langzamerhand wordt het allemaal ook weer wat makkelijker.
Napie schreef:Eindelijk voor het eerst dit jaar weer gement. Het is wel heel erg hoor. Maar lekker lang licht nu dus eerst lekker geslapen na de nachtdienst en daarna nog ruim de tijd om Nick in de bak te mennen en daarna kon hij weer lekker op het land in het zonnetje opdrogen.