voor ipsilonka. Ik zal duimen donderdag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor ipsilonka. 
Al sprong ie in de eerste proef nog een paar keer weg door lichtvlekken in de bak. Gelukkig net op een tussenstuk in de proef, dus geen grote consequenties voor de punten.
Leuke foto zo!
Taken afstrepen is nog leuker! 
Hopelijk komen er niet zo veel langs, houden we nog wat lekkers over
In het zuiden gebeurt dat zeker helemaal niet he? Of is het langzaam ook jullie kant aan het opkomen?
, tjee wat veel bomen, hier gelukkig een droge bak, straks maar na school samen met dochter.
.
, kan me voorstellen dat je erg ongerust bent; ik duim voor jullie.
, ik lees en leef wel mee, trouwens, maar reageren red ik even niet.
.
trein ging niet naja zeg. Intercity dan. De stoptrein wel. Dus eerst met stoptrein naar centraal. Daar overstappen op trein naar Hollands spoor Den Haag en daar weer overstappen naar Leiden. OK dan
terugweg net zo'n operatie zo ongeveer.
.
mediteren helpt wel maar meestal val ik dan in slaap... schiet ook niet op.
. Kan vrijdag zijn (hij heeft een afspraak in R'mond), maar als hij haast heeft is hij direct weer richting de Neckar.
.
Balen dat ze zo die afspraak verzetten zeg.
voor Pablo en Ips!
Maar niet dus?
Ze zijn nu iets aan het verbouwen in de stal en ze kijkt er niet eens van op terwijl andere paarden helemaal uit hun dak gaan om dat geboor, gesleep en getimmer. Heerlijk beest.
)
Daar gaat de lijn
we hebben een keer een levend vleermuisje in de slaapkamer gehad, weet je ook niet wat je overkomt
nu gelukkig weer normaal dier. Moet wel zeggen dat ik dat gewone en normale wel weer extra weet te waarderen
en er niet op reageer..beetje zeef..komt vast van de kortere slaap..
), dus we moeten het toch maar zien als goede oefening.
en nu...al 6 jaar geen pijn aan handen, dus ik kan het je wel aanbevelen !!

wat heerlijk dat je zo lekker hebt getraind, super!