Vanmiddag gaan we op snertrit, gaan we onze stressbestendigheid even testen
. Fijne zondag allemaal!
PS Tine ik ben totaal geen kooktalent en vind jou mega dapper twee dagen kerstdiner. Lijkt me als je twee dagen hebt dat je misschien de 2e dag ook nog iets kunt gaan gebruiken van de 1e dag? Hoef je niet zoveel verschillende gerechten te maken. Of denk ik nu te efficient, Kerst-gedachte-technisch gezien
Nu zijn de kinderen van mijn zus erg moeilijke eters. Echt hopeloos, lusten bijna niets, dus moet voor hun nog alternatief maken ook. Maar goed, ik geloof dat ik iets bedacht heb. Nu een aantal gerechten eerst nog uitproberen, of het wel lekker is en niet te ingewikkeld.
wat neem je je op de hals
, dat zijn echte cowboys
.
bij het feest van
geweest, superknap van jullie !
!!
maar echt fijne dag gehad. Zoonlief was mee als groom en hij heeft het allemaal zo goed gedaan. Leuk is dat toch **duimt dat het zo blijft** 
En als je wist hoe mijn eigen wagen van de week en vorige week kraakte en piepte echt niet normaal, orkest was er niets bij. Deze wagen rammelde op een bepaalde manier anders

zo trailer terugbrengen, paardjes doen en tegelijkertijd de honden en ondertussen kijken of we het ge-explodeerde huishouden weer enigszin op regel kunnen krijgen