@ vhu heeft lekker gereden met bente. zoon toont ook interesse
@ tallechie alwyn ging goed veale minder
@ bettepet heeft een nieuwe pony. we moeten even een afspraak maken voor een bezichtiging
@ avaluna heeft gras gemaaid. dochter gaat op manege lessen
@ nouvel met fifi gewandeld in de regen
@ poeltje heeft ook mooie driesum foto's. zaterdag op wedstrijd
@ maisie heeft gelest. twijfelt over overgang naar de M. heeft ook zaterdag wedstrijd
@ jenkins actief in sportschool geweest. sil was aardig vandaag
@ ollie gaat zonne dans doen met de gordijnen dicht
als ie iemand gemist heb sorry
ik heb gister weer heerlijk (in de regen
) gereden met uzma over het algemeen loopt ie heerlijk alleen ging het doorzitten iets minder.. hij moet dan wat langzamer lopen omdat ik anders niet kan blijven zitten en dat wil die draak dan niet en begint ie te springen en hubsen
om 8 uur werdt het droog en om half 9 hadden we menles, deze x heb ik met annika gereden ook die liep erg lekker en net toen we om half 10 klaar waren met de les begon het weer te regenen
vandaag naast het werk erg weinig gedaan, samen met me moeder even de vrachtwagen bij de garage opgehaalt.. en daarna me haar geverft, is een heel mooi kleurtje geworden
en jaja van het weekend lekker geen wedstrijd dus ga zaterdag alleen even uzma rijden en voor de rest lekker niks doen
en ons dan volgende week voorbereiden op het noordelijk district kampioenschap D.V in gaasterland.. woensdag worden er 2 lessen gereden want bettepet die komt ook lessen en dan wordt er in de 1ste les nog even heel erg proef gericht getraint met de instructeur... dus berg je maar vast bettepet