[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:16

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar ben nog met een opdracht bezig, die moet ik morgen bespreken

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:18

tallechie, fijn dat 'ie het goed doet!
en wat vervelend van Veale...

maisie, komt allemaal wel, rustig doorgaan, 5 is nog jong inderdaad...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:18

@Tallechie, loopt hij met een stalgenootje op zijn rug wel lekker ? of alleen met ernaast lopen ? Ik weet wel dat ik bij twijfel mijn pony's eerst laat checken want onlangs heeft mijn gevoel me weer niet in de steek gelaten.....Een paard doet niet iets bewust express....

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:19

ollie er zullen altijd wel dingetjes beter kunnen maar als ik zie hoe het met jou gaat en de
winspunten vliegen ook binnen dus dat zal wel goed komen !!!!

Tallechie succes met je opdracht.

VHU zag nog leuke foto's van jou en bente. En lekker gereden.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:19

Ik zag mooie foto's van Lanoeska, altijd weer stoere actiefoto's van Poeltje en heel lieve foto's van Tass.

VHU ging lekker met Bente, Alwyn ging super bij Tallechie, dat is dan wel fijn, zeker als Veale niet lekker gaat.
Bettepet heeft een zevenjarig groentje, waar ik heel benieuwd naar ben.
Verder nog wat vervelende wondjes :(:) .

Hier hebben ze vandaag gemaaid, ergens wel zonde, maar moet nu echt even aan onkruidbestrijding gaan doen.
Wel is ook de bak to be gemaaid, dus vanavond meteen samen met dochterlief gereden.
Ik zal morgen wel spierpijn hebben. Dochter gaat lekker met d'r pony, langzaam eens kijken dat ik wat hindernismateriaal krijg, dat is altijd extra leuk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:21

Zo zie je maar iedereen heeft zijn twijfels, denk dat dat alleen maar goed is, dan wil je gewoon dat het beter gaat en wordt, en daar ben je toch ook wel sportmens voor denk ik dan. Een L pony kan je niet vergelijken met een ervaren Z combinatie natuurlijk. Ga je zondag ook naar Rhoon Maisie?
Maar ik vind Bruut en Ollie ook een hele gave combi hoor, zo mooi om die twee bezig te zien!

@Tallechie vond dat een beetje te erg van mezelf, dacht ik moet rustig wachten :+
Fijn dat hij de wagen goed trekt. Ik heb hem bij ons in de bak wel eens gemend terwijl er andere paarden in de bak waren / een pony vierspan bezig was maar hij trok zich nergens wat van aan. Wel wat kijken af en toe maar hij blijft erg goed op degene letten die op de bok zit zeg maar. Maar goed, dat was in een bak van 60x60 is wat anders dan een kleinere bak met meerdere wagens/paarden natuurlijk.

En hup aan je opdracht ~~}> :+

Wat leuk Avaluna dat het zo goed gaat met dochterlief en de poown :j

Het lijkt erop dat Han wel wat heeft met Bente. Hij stelt haar gerust als ik mijn spullen aan het ophalen ben, hij aait haar, hielp met poetsen en wilde graag mee op de wagen (wat van mij nog niet mocht :o ). Kijk daar ben ik dan al heel blij mee <<)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:31

@VHU: hier heeft het voltigeren heel erg geholpen en sinds kort gaat ze dus ook naar de manegelessen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:34

Ollie bij mijn instructrice doet hij het ook ohz. Zij zat er op en daar deed hij hetzelfde als hij bij mij doet.
Stalgenoot had de teugels vast, zodat zij kon vragen en ik zat er gewoon op. Dan doet hij alles wel braaf.

Met mennen is er niks aan de hand en tot vorige week donderdag ook niet. Zaterdag heeft hij nog super gereden met de wagen.

vhu je mag altijd bellen of sms-en. Als het niet uit komt hoor je het wel.
Als ik les heb is het een bak van 20 x 50 denk ik. En dan met 3 of 4 andere combinaties. Instructeur gaf wel aan dat ik hem mee mocht nemen, maar wel zeker moet zijn dat hij niet op de andere paarden gaat reageren.
Waarom mocht han er niet bij op? Ben je dan te veel met hem bezig? Wel leuk toch.

Opdracht is af, heb hem geprint en als ik Daan naar de creche breng ga ik de opdracht bespreken.
's middags nog een afspraak en daarna veale maar even longeren.

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:58

@tallechie. heb je je al wel opgegeven voor zuidlaarderveen? ze hebben er ook een heel mooi waterbakje loopt gewoon in een soort plas zegmaar.
Hoe is het de andere wedstrijden gegaan met de waterbak?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:00

Gewoon maar even proberen met Alwyn, buiten de les dan :j Of anders als er wat mensen rijden in de bak met hem er eerst even tussendoor wandelen of lange lijnen of zoiets, als je niet met de wagen in de bak wilt gaan, went hij er ook al wat aan. Of als ze uitstappen van de menles even met hem de bak ingaan?

Als Han achterop zit ben ik niet 100% bezig met Bente en dat durf ik nog niet aan. Maar dat gaat wel komen hoor :j , met uitstappen om de stal/het huis heen had hij wel achterop gemogen maar toen was hij druk bezig met rondjes fietsen :+
Han vindt het ook erg leuk op en af de wagen te stappen dat soort dingen..... :=

Opdracht af? ;)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 23:41

@ vhu heeft lekker gereden met bente. zoon toont ook interesse
@ tallechie alwyn ging goed veale minder
@ bettepet heeft een nieuwe pony. we moeten even een afspraak maken voor een bezichtiging
@ avaluna heeft gras gemaaid. dochter gaat op manege lessen
@ nouvel met fifi gewandeld in de regen
@ poeltje heeft ook mooie driesum foto's. zaterdag op wedstrijd
@ maisie heeft gelest. twijfelt over overgang naar de M. heeft ook zaterdag wedstrijd
@ jenkins actief in sportschool geweest. sil was aardig vandaag
@ ollie gaat zonne dans doen met de gordijnen dicht

als ie iemand gemist heb sorry Y;(

ik heb gister weer heerlijk (in de regen -:(- ) gereden met uzma over het algemeen loopt ie heerlijk alleen ging het doorzitten iets minder.. hij moet dan wat langzamer lopen omdat ik anders niet kan blijven zitten en dat wil die draak dan niet en begint ie te springen en hubsen

om 8 uur werdt het droog en om half 9 hadden we menles, deze x heb ik met annika gereden ook die liep erg lekker en net toen we om half 10 klaar waren met de les begon het weer te regenen

vandaag naast het werk erg weinig gedaan, samen met me moeder even de vrachtwagen bij de garage opgehaalt.. en daarna me haar geverft, is een heel mooi kleurtje geworden
en jaja van het weekend lekker geen wedstrijd dus ga zaterdag alleen even uzma rijden en voor de rest lekker niks doen

en ons dan volgende week voorbereiden op het noordelijk district kampioenschap D.V in gaasterland.. woensdag worden er 2 lessen gereden want bettepet die komt ook lessen en dan wordt er in de 1ste les nog even heel erg proef gericht getraint met de instructeur... dus berg je maar vast bettepet ~~}>

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:46

Nou wat een mazzel lanouska dat het droog was met menles :P
Welke kleur heb je je haar gedaan? :D

Ik heb waarschijnlijk morgen menles, maar moet er mennend heen met sil, zo'n 20/30 min en hoop dat het droog is anders ga ik niet :P En omdat ik geen groom heb moet me vriend meteen vanuit zijn werk naar stal komen om met me mee te rijden haha.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 23:53

van mezelf heb ik licht bruin haar en ik had er een rode kleur in die vaal geworden was en nu is het medium chocolate brown. me moeder heeft het geverft voor mij met die foam colour van john frieda en dat werkt perfect

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 23:57

meiden ik heb bijgelezen, maar m'n ogen willen niet meer... :o
Heb vanavond gesleuteld :D :):) hartstikke leuk :D

las over veale; ik vind het toch een beetje naar klinken tallechie.. Voor de kar niet, maar dan zit er niemand op natuurlijk.. Zadel ietsje scheef, bespiering scheef waardoor ruiter scheef zakt waardoor..
Achterkant wel actief voor het hoofd naar beneden moet etc? Je hebt er vast allemaal al aan gedacht :)

super dat alwyn het goed deed!!

ik ga m'n nest in, over 6u gaat m'n wekker.... ^)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 07:08

en goeiemorgen dan maar weer :)) kort nachtje, véél te kort.. nog 2 dagen autos, en dan nog een dag voor school.. En dan nog 1,5 week tijd om te zorgen dat ik nog naar school mag :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:02

Mogge,

Vandaag nog even werken en dan weekend *\o/* wel een druk weekend maar goed ;)

Kindlief gaat met opa en papa naar voetbalexperience in Middelburg...laatste dagje vakantie voor hem -O- Ik heb het gevoel of het nog nooit zo snel is gegaan de zomervakantie ^)

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:03

@lanouska, heb gisteravond nog ff sms contact gehad met H idd. Hij wil kampioen worden dus dan doe ik maar met hem mee haha

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:03

@Bettepet , that's the spirit *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:17

Haha allemaal kampioenskriebels hier *\o/*

Hier dus ook laatste vakantiedag. We wilden naar Autotron maar die hebben tot 2013 geen tentoonstelling :? dus gaan we naar het Ford Museum, staan ruim 200 auto's en ook nog oldtimer motorfietsen, dus we zien genoeg wielen vandaag echter geen koets-wielen :+

Het is hier wel weer inspirerend weer zeg :O grijs & grauw pffff (echt zo'n dag dat je ... inderdaad naar een museum gaat).

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 08:55

Tallechie wat heerlijk dat Alwyn zo goed ging en idd om wanhopig van te worden met Veale ohz |o
VHU veel plezier in Ford museum! Ik zag bij rosmalen tennistoernooi idd dat Autotron lang gesloten blijft
Ollie genieten van laatste vakantiedagje en ga je niet mee naar Middelburg (prachtige stad)
Bettepet volgt instructeur in kampioenswens :D
Naaltje heeft veel te kort geslapen, succes laatste dagje hoor!!!
Lanoeska heeft nieuwe chocolade haren :+ :D
Jenkins heeft menles vandaag, veel plezier!!!
En Avaluna, spierpijn???

hier schijnt zonnetje, alle ramen en een deur open om huisje lekker door te laten luchten voordat het een week dicht gaat :D Vanochten les ohz en heerlijk met Har kroelen en dan eens kijken wat de 2e vakantiedag gaat brengen.
Bios was keigezellig, we zijn eindelijk naar HP geweest en met die belachelijke brilletjes op 3 d gekeken, wel supermooi beeld zeg!!!

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:26

Greetje: Us Fioke gaat voor de kar :D. Waar ik laat beleren ben ik ook (bijna) helemaal uit :D.

Ollie: Die film is inderdaad echt heel leuk :D.
Dank je wel :D. Ik ben ook heel blij met de band die ik met hem heb :D.

Bettepet: Leuk dat je nieuwe pony er is!!

- Over het weer.... Tsja het is hier weer bewolkt, ik baal er wel van :=.
Ik wilde morgen lekker een wandeling gaan maken met de pony's maar moet het wel droog zijn :=.

Gister lekker naar de bios geweest, was leuk :D.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:30

hmm... het wordt grijs buiten }:0
tassie was je ook in EL in de bios???

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:33

Gister Breda :D. Dinsdag wel EL :D.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:11

@ ollie voetbalexperience zal je zoontje wel leuk vinden !!! Vakantie nu al weer voorbij jee dat
gaat wel snel zeg. Die van mij begint vandaag pas heb weer 2 weken dus hoop op nog een beetje
goed weer.

Naaltje succes nog met je 2 dagen.

VHU ik ga niet naar Rhoon heb wedstrijd hier in de buurt morgen voor de zomercompetitie.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:18

Jeetje wat kletsen jullie weer snel. Sluit me aan bij samenvattingen. :o

Toch denk ik dat Veale ergens last van heeft. Een paard doet in mijn ogen niet zomaar dit soort dingen. Zeker als het iedere keer ohz is. Lijkt me dat er dan toch iets niet goed zit. Of van binnen of van buiten.

Zoon heeft vanmorgen weer een half uur op pony gereden. Zitten nu te wachten op de visite. Misschien daarna nog even iets met Thabor. Anders eerst slapen en dan iets met Thabor.

Ben weer heel erg moe en slecht. Waardeloos. Zeker met kampioenschappen in vooruitzicht. Kan zo niet veel worden vrees ik.