Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

). Kijk daar ben ik dan al heel blij mee
Of anders als er wat mensen rijden in de bak met hem er eerst even tussendoor wandelen of lange lijnen of zoiets, als je niet met de wagen in de bak wilt gaan, went hij er ook al wat aan. Of als ze uitstappen van de menles even met hem de bak ingaan?
, met uitstappen om de stal/het huis heen had hij wel achterop gemogen maar toen was hij druk bezig met rondjes fietsen
) gereden met uzma over het algemeen loopt ie heerlijk alleen ging het doorzitten iets minder.. hij moet dan wat langzamer lopen omdat ik anders niet kan blijven zitten en dat wil die draak dan niet en begint ie te springen en hubsen

En omdat ik geen groom heb moet me vriend meteen vanuit zijn werk naar stal komen om met me mee te rijden haha. 
hartstikke leuk 

kort nachtje, véél te kort.. nog 2 dagen autos, en dan nog een dag voor school.. En dan nog 1,5 week tijd om te zorgen dat ik nog naar school mag
dus gaan we naar het Ford Museum, staan ruim 200 auto's en ook nog oldtimer motorfietsen, dus we zien genoeg wielen vandaag echter geen koets-wielen
grijs & grauw pffff (echt zo'n dag dat je ... inderdaad naar een museum gaat). 

Vanochten les ohz en heerlijk met Har kroelen en dan eens kijken wat de 2e vakantiedag gaat brengen.
. Waar ik laat beleren ben ik ook (bijna) helemaal uit
.
.
. Ik ben ook heel blij met de band die ik met hem heb
.
.
.
.
. Dinsdag wel EL
.