Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. en met die foto's erbij die ik nog nooit gezien had geniet ik helemaal na
ik men met de pony's enkelspan wel alleen maar dan alleen met de tweewieler, heb ik het idee dat ik er af kan als er eventueel iets zou zijn. Is natuurlijk nooit verstandig maar goed, anders zou ik nooit kunnen mennen. Met de wagen durf ik het (ook) niet, altijd met z'n tweeen.Citaat:hoewel afgelopen zondag de groom niet van de kar is geweest. maar toch, better safe then sorry toch?
Citaat:VHU, als je gaat 2 spannen, maak je dan weer eens filmpjes?
ik vind die filmpjes altijd zo leuk om te zien van jou
) in de bak bij Rizanta. Kan ik er in ieder geval mee aan de slag. Maar dan zit er niemand op de wagen en tweespannetje sturen en ook nog filmpje maken, dat kan ik niet
.. uiteindelijk was dat wel te doen, maar toen ik over een takje reed was dat de druppel, oke hij neemt een klein schrikachtig spurtje maar blijft wel bij je erg fijn!

).

. Zo'n fijne pony zal ik waarschijnlijk nooit meer voor de wagen krijgen. 
en zo kan ik talloze voorbeelden opnoemen. Bijna altijd als ik alleen men heb ik wel een moment dat ik denk, wat heb ik een brave pony's. Voorbij suizende en snijdende auto's, ronkende motoren, heen en weer zwaaiende skaters en fietsers, kleine kinderen die op je af komen rennen, honden die te keer gaan, auto's dwars geparkeerd, auto's die zomaar achteruit rijden en ga zomaar door
Ook voor jezelf is het dan prettig als je even met iemand de situatie kunt bekijken, misschien even afstappen en auto tegen kan houden of geheel wat kan sturen of dat je samen een beslissing kunt nemen wat te doen.Citaat:
). Dus we gaan een startkaart aanvragen. Kan ik ook als ik er aan toe ben dressuur starten
, vorig jaar was het ook erg leuk en hebben we een leuk koopje gedaan hihi mijn moeder zei voluit: Doen Laura!!! Oke zo gezegt zo gedaan 

moet je in houten?
.. duik er ook maar in
morgen weer werken