Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scherps schreef:Ziet er allemaal super gezellig uit, Jammer dat ik er niet bij kan zijn maarja er moet er één zijn die bij de kids blijft en de verjaardagen af mag gaan. Hou je Gertoké hier volgt een korte indeling van de dag.
Om 9 uur hoop ik dat iedereen er is zodat je je spullen kan afgeven aan de tweedehandspaardenmarkt. Tevens kan je je even voorstellen en aangeven wat je wil gaan doen met je paard. Daarna kan de indeling van de les plaatsvinden. Om +/- half tien a tien uur wil ik met de eerste les beginnen.
Eerste les van 10:00 tot 10:45 a 11:00 uur; dit zijn de mensen die al heel wat kunnen. ( de ver gevorderden ) Deze groep heet de M groep
(Debora, Heidi, Sabiene, Gert en Vera).
Tweede les van 11:00 uur tot 11:45 a 12:00 uur; de half gevorderden, deze groep heet de L groep (Carolien, Celinde, Charlotte,Thirza en Ashley).
Derde les van 12:00 uur tot 12:45 a 13:00 uur; de beginners, deze groep heet de B groep. (Angelique,Leonoor,Marjolein,Silvia, Febe en Yvette).
Ik heb de groepen zo ingedeeld qua niveau dat jullie hebben gezegd en wat ik nog zo weet. DUS NIET BOOS WORDEN DAT JE IN EEN GROEP TE LAAG OF TE HOOG ZIT. Er is nog niets vastgelegd en er kan nog van alles veranderd worden.
Van 13:00 uur tot 13:30; lunch.
Van 13:30 tot 14:00 uur; show
Van 14:00 tot 15:00 uur; de "M"-groep
Van 15:00 tot 15:30 uur; show
Van 15:30 tot 16:30 uur; de "L"-groep
Van 16:30 tot 17:00 uur; show
En van 17:00 tot 18:00 uur; de "B"-groep
Van 18:00 uur tot 21:00 uur barbequen en tussendoor kunnen er vragen en/of problemen opgelost worden met de paarden.
ALLES IS ONDER VOORBEHOUD
Scherps schreef:stom, stom , stomze stond inderdaad hier wel op de lijst maar op de ene of andere manier ben ik haar vergeten. Notebenen dat het nog een haflinger is ook, mijn favoriete ras.