barlover schreef:ik lees heel veer op AR, maar posten doe ik niet vaak. meestal omdat het goede advies dan al is gegeven en ik ook van de samengestelde wegdstrijden niet veel weet (alleen d/v).
wat al meerdere keren in dit topic is gezegd en wat ik ook wel zou willen zien is een apart foto topic. daar leren mensen best veel van en kun je ook goede uitleg geven.
verder vindt ik ook dat de "shet topics" gewoon verplaatst moeten worden of op slot er zijn gewoon te vaak dezelfde vragen.
verder vindt ik Ar best informatief, als ik er een beetje de goede tpoics uit vis.
Pardon?! Fijn dat je ook even meediscussieerd, dat wel
ik ga met je reactie mee, maar nu moet je niet in eens alle shet-menners over één kam scheren.Ik ben toevallig óók een shetmenner, maar geen 'penny-shetmenner met kruiwagen'. Met al enkele jaren ervaring, en ik geef zowel reacties op mentechnische problemen, als dat ik zelf soms foto's of topics plaats. Ik vind het dus een beetje raar dat je dit zo verwoord.....
ik bedoel, da's discriminatie. Kijk die pennys, díe mag je van mij wel discrimineren met hun voor de wagen geknupte shet