Mijn shet is ongeveer 1.04
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toad schreef:Ik heb hem ook
Mijn shet is ongeveer 1.04
laura2span schreef:Ik zou als ik jullie was niet te bang zijn dat die rem veel nut heeft. Op zo'n licht wagentje heeft dat nl weinig effect. Het houdt je pony niet tegen als hij wil vertrekken. Je kan hooguit die minimale druk die je pony voelt als je berg af gaat nog verder minimaliseren.
laura2span schreef:Ik vind die shet juist niet te dicht op de sulky staan. Mocht hij naar achter slaan, dan raakt hij voordat hij echt heeft uitgehaald de sulky al en bezeerd hij hooguit zijn eigen pootjes. Bij de rest kan de pony eerst goed uithalen zodat hij in 1 keer de sulky krom slaat.
Ik zou als ik jullie was niet te bang zijn dat die rem veel nut heeft. Op zo'n licht wagentje heeft dat nl weinig effect. Het houdt je pony niet tegen als hij wil vertrekken. Je kan hooguit die minimale druk die je pony voelt als je berg af gaat nog verder minimaliseren.
Paula schreef:@Toad jou shet vind ik dus veel te dicht op de sulky staan.. brrr.. eng.
Paula schreef:laura2span schreef:Ik vind die shet juist niet te dicht op de sulky staan. Mocht hij naar achter slaan, dan raakt hij voordat hij echt heeft uitgehaald de sulky al en bezeerd hij hooguit zijn eigen pootjes. Bij de rest kan de pony eerst goed uithalen zodat hij in 1 keer de sulky krom slaat.
Ik zou als ik jullie was niet te bang zijn dat die rem veel nut heeft. Op zo'n licht wagentje heeft dat nl weinig effect. Het houdt je pony niet tegen als hij wil vertrekken. Je kan hooguit die minimale druk die je pony voelt als je berg af gaat nog verder minimaliseren.
Maar als een shet zodicht op de sulky staat heb je toch juist méér kans dat er een been over de stang komt? Dan zijn helemaal de rapen gaar...
laura2span schreef:Ik vind die shet juist niet te dicht op de sulky staan. Mocht hij naar achter slaan, dan raakt hij voordat hij echt heeft uitgehaald de sulky al en bezeerd hij hooguit zijn eigen pootjes. Bij de rest kan de pony eerst goed uithalen zodat hij in 1 keer de sulky krom slaat.
laura2span schreef:Dennis, dan heeft jou sulky een engeltje op zijn rugleuninkje