zijn ze zo mooi
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? 
0ojannekeo0 schreef:euhm. simpele olympus c740 ultra zoom 3,2 megapixel 10 x optische zoom.
zijn ze zo mooi?
Is niet verplicht bij ons, en dameskar betekent een kar en een tuig meer poetsen. Bovendien moet die eigenlijk een nieuwe laklaag hebben. Zou vorig jaar al gebeuren, dus niet......hij staat mooi afgedekt nu in de schuur.
Had hem nu wel mee kunnen nemen trouwens, dameskar en tuig of de vierwieler en tuig poetsen maakt niet zoveel uit, maar dan moest ik wat schotten uit de vrachtwagen halen om de kar erin te kunnen zetten. Met 1 kar mee willen we natuurlijk geen aanhanger meenemen als het ook op de vrachtwagen kan.
En om iedere keer een chauffeur te regelen.......het is zo'n gedoe allemaal!
En we hebben al zoveel om te poetsen....als ik het enkelspantuig, tweespantuig en het damestuig moet poetsen alleen ben ik 5 tot 6 uur bezig! Een tuigje minder is wel lekker dan.
Concorde schreef:0ojannekeo0 schreef:euhm. simpele olympus c740 ultra zoom 3,2 megapixel 10 x optische zoom.
zijn ze zo mooi?
Hihi, ik heb een kodak 5 mp en 10 x opt. zoom, en ik moet echt heel goed weer hebben wil ik mn foto's zo krijgen als jij ze hebt. Vandaar dat ik ernaar vraag

Het enige wat ik dacht was op die kar blijven zitten en de bocht door proberen te komen, aan het einde staan ze wel om me op te vangen. En er waren er een hele boel.
Merrie was wel slim, ze stond 10 meter voor hun uit haarzelf stil. Eigenlijk vlak nadat deze foto gemaakt was.
Die kunnen behoorlijk sneaky zijn.
Ik kan ook beter overweg met ruinen en hengsten. Merries liggen mij ook niet zo.
Overigens gebruik ik haar niet echt als rijpony, meer als fokmerrie.