)... maar vind t ook wel heel luek hoor... zo'n hele dag met zo'n pony in de weer zijn...(vooral met die van mij
hahaha) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)... maar vind t ook wel heel luek hoor... zo'n hele dag met zo'n pony in de weer zijn...
hahaha)
Lekker uitslapen.
haha... nee hoor... ik hoop dat wij HEEL VEEL plezier gaan beleven... had zostrx wel ff een dipje maar is nu weer helemaal over! IK ben weer (DUBBEL) FRIS!
haha... maar moet zo eerst nog ff vlechten dus dat word nog ff paar uurtjes doorzetten Albertine_N schreef:Iedereen heel veel succes morgen!
, de A 27 is voor een gedeelte afgesloten, dat scheelt zeker 20 minuten. Ik ben benieuwd wie ik morgen allemaal zie. Je kunt ons niet missen, op de veewagen staat met grote letters SINTELS . Ik zie jullie wel verschijnen

Sjonniej schreef:Wat ben ik blij dat ik er niet hoef te rijdenLekker uitslapen.
en dan ben je er gewoon binnen een half uurtje
confetti schreef:Je kunt ons niet missen, op de veewagen staat met grote letters SINTELS .
wij waren met een groene vrachtwagen, stond verder niks op.mriekie schreef:wij zijn te herkennen aan een kanarie gele vrachtwagen en lopen met een bodywarmer met "Menteam Nectar"
. Hij ging in de barrage echt superhard, en dat koste hem 1 balletje. Ze hadden allemaal minstens 1 balletje, dus werd hij kampioen
.

*waar vriendjes al niet goed voor zijn
* Rosalie123 schreef:confetti schreef:Je kunt ons niet missen, op de veewagen staat met grote letters SINTELS .
Stonden wij niet naast jullie? Hahawij waren met een groene vrachtwagen, stond verder niks op.

, maargoed die zullen er maandag wel op komen te staan.Of op http://www.dressuurfoto.nl confetti schreef:De uitslag klopt wel, maar de foto's zijn van vorig jaar