Ik vind hoefnet en mijnknhs altijd vreselijk lastig qua zoeken. Wat dat betreft heeft startlijsten het toch wel het beste voor elkaar. Daar werkt de zoekoptie het makkelijkst voor mij.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assie schreef:Nou ik heb onze minimarathons maar aangemeld via Hoefnet. Hoop dat ik het goed heb gedaan.
Ik vind hoefnet en mijnknhs altijd vreselijk lastig qua zoeken. Wat dat betreft heeft startlijsten het toch wel het beste voor elkaar. Daar werkt de zoekoptie het makkelijkst voor mij.
Dennis schreef:Hier m'n M debuut ingeschreven voor 1 mei in Hippo. Ik ben benieuwd.
Eerst zaterdag clinic bij Paul Versluis, volgende week vrijdag bij Udo de Haan en daarna examen aspirant instructeur. Dus voorlopig nog geen tijd om serieus over mijn M debuut na te denken.
Unleash schreef:Ik ga impuls dressuur starten binnenkort, heb me ingeschreven
Het is dressuurmatig nog bij lange na niet perfect, maar ik wil gewoon voor de (hopelijk) positieve ervaring op vreemd terrein gaan, vandaar de impulsrubriek.
Ik heb een vraagje voor jullie, iets wat mij op is opgevallen.
Eerder heb ik een vierwieler gehad, (zelfde bit en tuig als nu) en toen leek hij echt makkelijker mijn hand op te zoeken dan nu met de sulky. Denken jullie dat de sulky hem iets meer kan belemmeren dan de vierwieler? Met lange teugelen en dubbele longe zoekt hij wel meer de hand op. Het kan 101 oorzaken hebben natuurlijk, maar ik denk ik gooi het balletje even op. Wellicht hebben jullie soortgelijke ervaringen.
Dit was afgelopen weekend, dus de meest recente afstelling van de sulky:
[ [url=m/DxRB4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolliej schreef:Ben benieuwd, mooi nog even maandje doorpakken. Spannend ook examen! Maar die had je met een andere pony toch?
April is voor mij ook een maand sabetical. 1 mei de eerste weer. Weet jij ook hoe als wat met die pin&ga competitie? Kan de andere data nergens vinden helaas....