sorry, off topic maar moest ik even kwijt.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fasel schreef:Klopt das 45 minuten hiervandaan, en zit bij ons in de kring. Ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in!Klopt. Maar ook allebei zo'n verschrikkelijk mooie en lieve lach. Daar wordt een mens toch spontaan fliefd op? Trouwens als ik jouw wedstrijdkalender bekijk woon jij niet zover uit de buurt van flevogat of niet?
Samsam"][/quote]
[quote="a8h"][quote="samsam"]
Uit een ooggetuigenverslag had ik trouwens wel gelezen dat de oprichting/verzameling van je paarden zich nog wel op basis niveau bevindt, misschien dat je daarom geen foto's wil plaatsten?
[/quote]
De oprichting en verzameling is bij mijn paarden afhankelijk van de situatie waar ze zich in bevinden. Daar ga ik zelf niet aan prutsen want dat is onmogelijk voor een mens. Een mens kan nooit een oprichting bepalen van een paard omdat hij de balans niet voelt.
[/quote]
Nou ja zelf schrijf je over hetzelfde paard
[quote="Aqua8horse schreef:Ik ben het niet helemaal met je eens Kim. Want die grote was bij mij ook licht in de hand en verzamelde zich met gemak eveneens zonder druk. De hogere africhting heeft niets te maken met de nageeflijkheid maar met de oefeningen. )
free schreef:Aqua8horse, plaats gewoon foto's hoe volgens jouw een paard perfect loopt zonder bijzetteugels of iets aan de longe. Misschien dat het ons dan duidelijk wordt he. Als het paard dan daadwerkelijk zo loopt dan heb je toch niets te vrezen en plaats je toch dadelijk een foto als mensen dat vragen. Nu lijkt het alsof je helemaal geen foto wilt zetten omdat het misschien toch niet zo is als je het beschrijft he.