[AR] [LO] longeren met of zonder bijzets?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:10

ff off topic Samsam: Wat heb jij toch prachtige kinderen. Vooral je zoontje zeg, die ogen. Dat wordt nog wat als ie groot is Lachen.

sorry, off topic maar moest ik even kwijt.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:17

Fasel schreef:
ff off topic Samsam: Wat heb jij toch prachtige kinderen. Vooral je zoontje zeg, die ogen. Dat wordt nog wat als ie groot is Lachen.

sorry, off topic maar moest ik even kwijt.

Hihi, wat lief dat je dat zegt!! Ze hebben idd allebei van die grote blauwe kijkers.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:21

Klopt. Maar ook allebei zo'n verschrikkelijk mooie en lieve lach Lachen. Daar wordt een mens toch spontaan fliefd op? Trouwens als ik jouw wedstrijdkalender bekijk woon jij niet zover uit de buurt van flevogat of niet?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 10:34

Fasel schreef:
Klopt. Maar ook allebei zo'n verschrikkelijk mooie en lieve lach Lachen. Daar wordt een mens toch spontaan fliefd op? Trouwens als ik jouw wedstrijdkalender bekijk woon jij niet zover uit de buurt van flevogat of niet?
Klopt das 45 minuten hiervandaan, en zit bij ons in de kring. Ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:12

Aha, ga je nog naar Dronten toevallig komend weekend? Dan is er toch ook nog kring?

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:32

Samsam"]
[quote="a8h"][quote="samsam"]

Uit een ooggetuigenverslag had ik trouwens wel gelezen dat de oprichting/verzameling van je paarden zich nog wel op basis niveau bevindt, misschien dat je daarom geen foto's wil plaatsten?
[/quote]

De oprichting en verzameling is bij mijn paarden afhankelijk van de situatie waar ze zich in bevinden. Daar ga ik zelf niet aan prutsen want dat is onmogelijk voor een mens. Een mens kan nooit een oprichting bepalen van een paard omdat hij de balans niet voelt.
[/quote]

Nou ja zelf schrijf je over hetzelfde paard

[quote="Aqua8horse schreef:
Ik ben het niet helemaal met je eens Kim. Want die grote was bij mij ook licht in de hand en verzamelde zich met gemak eveneens zonder druk. De hogere africhting heeft niets te maken met de nageeflijkheid maar met de oefeningen. )
[/quote]

Waar heb jij het over? Zou je dat kunnen uitleggen Verward Verward Verward

Volgens mij heb je het er echt druk mee he! Scheve mond Knipoog

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:29

Aqua8horse, plaats gewoon foto's hoe volgens jouw een paard perfect loopt zonder bijzetteugels of iets aan de longe. Misschien dat het ons dan duidelijk wordt he. Als het paard dan daadwerkelijk zo loopt dan heb je toch niets te vrezen en plaats je toch dadelijk een foto als mensen dat vragen. Nu lijkt het alsof je helemaal geen foto wilt zetten omdat het misschien toch niet zo is als je het beschrijft he.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:40

free schreef:
Aqua8horse, plaats gewoon foto's hoe volgens jouw een paard perfect loopt zonder bijzetteugels of iets aan de longe. Misschien dat het ons dan duidelijk wordt he. Als het paard dan daadwerkelijk zo loopt dan heb je toch niets te vrezen en plaats je toch dadelijk een foto als mensen dat vragen. Nu lijkt het alsof je helemaal geen foto wilt zetten omdat het misschien toch niet zo is als je het beschrijft he.

Ik zal waarschijnlijk nu ook wel tegen Aqua's zere been schoppen, maar ik ben het met Free eens.
Geef nou gewoon een foto, dan kunnen we oordelen (hee, volgens mij heb ik dat -tig antwoorden terug ook al gezegd ) en ben je van ons verlost.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:56

Mensen er komt een licht: ik ga deze week naar a8h toe en dan kan zij mij haar methode laten zien en mij misschien wel overtuigen. Ik ben zeer onder de indruk van haar methode als het werkelijk zo is als zij zegt in dit topic, daarom wil ik eens een bezoek brengen, ik zal foto's maken en een verslag uitbrengen Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:31

sjonnie ik ben benieuwd wat je meebrengt. ik ben nog helemaal niet onder de indruk, het zijn nu alleen maar verhaaltjes. eerst maar wat zien.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:46

ja okay, verhaaltjes, maar als het echt zo is als dat ze zegt dan heb ik er wel bewondering voor!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:49

eerst zien, dan geloven. propaganda werkt bij mij niet, bewijs (in de vorm van foto's bv) wel.

Miffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:35

Sjonniej schreef:
ik ga deze week naar a8h toe en dan kan zij mij haar methode laten zien en mij misschien wel overtuigen.

Wanneer ben je van plan om heen te gaan dan??

Dan kunnen we uitzien naar je verslag!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:55

Ligt eraan wanneer wij allebei kunnen...ik heb via pb gevraagt wanneer het bij haar zou uitkomen daar zal ik dan een datum uitkiezen!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:32

Mensen die niet onder de indruk zijn moeten dat maar mooi blijven, daar heb ik helemaal geen problemen mee.
En niemand schopt mij tegen het zere been!
En ik zal nu duidelijk zijn, ik plaats geen foto's en de reden mag nu duidelijk zijn. Dat accepteer je of dat accepteer je gewoon niet. Zo simpel is het. Verder trek me nu terug uit deze in mijn ogen niet langer zinvolle discussie.

Wie het niet gelooft gelooft het niet, wie komen wil die komt! Voor de mensen die komen vool ongelovig heb ik respect.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:36

a8h:
Heb jij zo een zelfde soort training als Emile Voets??

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:09

emiel voest bedoel je denk ik Haha!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 09:22

Nee, het lijkt niet op beiden Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 10:44

SP: Ja is ook goed Lachen je wist wel wie ik bedoelde, en daar ging het even om
A8H: Lijkt jou methode wel een beetje op die van Emiel? Dat lijkt mij tenminste, omdat hij ook met heel weinig het paard netjes kan laten lopen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:13

vind je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 11:17

Voest, dat is een komisch pretnummer, ik denk niet dat iemand daar mee vergeleken wil worden.

Miffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:53

En zeker aqua8horse haar trainingsmethode niet!!!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 08:35

Nee, ik denk dat ik met niemand wil en vergeleken kan worden. Als ik dan wat moet zeggen, zou het eerder een klein beetje lijken op het principe van A. de Bodt. De uitvoering en de benadering is totaal anders.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:09

Maar de principes lijken toch allemaal wel op elkaar, je doet allemaal met zo min mogelijk hulpemiddelen het paard laten 'werken' voor jou....of heb ik dat verkeerd.
Iedereen heeft alleen een iets andere manier, er zijn heel veel wegen die naar Rome leiden.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:22

Nee daar heb ik echt een hekel aan, en Ivano ook lijkt me want op de een of andere manier rukt dat steeds in zijn mond bij elke pas die die zet? Met zo'n pessoa-ding valt dat dan weer mee, maar dan heeft hij meer het idee dat er een stel hyena's aan z'n kont hangt, dan wil hij alleen maar harder harder. Nouja anders ook trouwens, en dan heb ik er nog niet eens een zweep bij want dan is hij al helemaal niet te stoppen zo bang als hij daarvan is. Zodoende ga ik er veel liever op zitten, dan kan je veel meer doen en corrigeren. Wat is daar eigenlijk überhaupt het nut van of is dat een domme vraag Schijnheilig Ja het nut van de pessoa-teugel begrijp ik trouwens wel.