Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Grainey schreef:Die universele is je startlicentie, ik heb drie spannen, waar dus ook drie startpasjes van zijn en 1 universele, de licentie dus. Die universele kan dus ook geen chipnummer op staan, omdat er meerdere pony's onder gestart kunnen worden, wagennummer was misschien wel handig geweest en de toevoeging ruin is natuurlijk geheel overbodig.
Die licenties hebben hun eigen unieke spannummer, geen idee waarvoor trouwens, maar misschien dat we daar nog ooit achter komen.
Als je wat mee wilt nemen op een wedstrijd gewoon de licentie en het nieuwste pasje, bij de action hebben ze hardcases/mapjes voor pasjes, kun je ze heel mooi in opbergen.
Je wilt trouwens niet weten hoeveel pasjes wij (drie menners en 6 menpony's) hier al ondertussen verzameld hebben.
Grainey schreef:Tja maar waarom je startlicentie dan niet gewoon op je KNHS nummer geregistreerd kan worden en er nog weer een nieuw nummer voor gemaakt moet worden geen idee, waarschijnlijk voor de mensen die ook nog onder het zadel starten en dan wel weer een aparte startpas moeten hebben die niet onder de licentie valt.
Trouwens zonder startlicentie kun je nu geen startpas voor het mennen meer krijgen volgens mij, de winstpunten worden trouwens ook nog per paard/pony, per span en per persoon geregistreerd, zo ben ik momenteel ZZ dressuur, is onze ene shet Z dubbelspan dressuur, ZZ enkelspan dressuur, Z dubbelspan vaardigheid, L enkelspan vaardigheid en L springen, dat laatste is trouwens een foutje van de KNHS, hebben springen ipv vaardigheid genoteerd en dat laten we maar zo, is altijd wel leuk, wij zien dat dan altijd voor ons, wij met een shet tussen de paarden en dan ook nog foutloos in het L springen
, beetje hilarisch, hindernissen op 1.10, met een pony van 1.15.
assie schreef:Je kunt ook gewoon inschrijven en dan voor de inschrijfdatum weer afmelden. Blijkbaar is er vaak een wachtlijst, dus dat lege plekje van jou kunnen ze vast wel opvullen dan.
En anders kom je gezellig 7 maart bij ons starten. Is wel lekker uit de buurt, maar dan laat je Kyano maar gewoon bij ons op stal slapen
assie schreef:In de reglementen staat sowieso dat je uiterlijk 1 week van tevoren mag afmelden. Het is dan aan de vereniging of ze er kosten aan verbinden of niet.