Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marjola schreef:@Lizzy jammer dat je even pauze neemt in de wedstrijdsport, maar met een baby opkomst heel goed te begrijpen (Gefeliciteerd!). Vraag mij alleen af wat je bedoelt met "lid zijn van een vereniging vond ik een verschrikking". Wat maakte de vereniging dan niet leuk? (mag ook per pb). Om de hoek is inderdaad niet altijd beter.
_Marjola schreef:Moet wel nog even advocaat van de duivel spelen (voor de nuance): menners hebben tot op heden altijd een stuk minder betaald dan ruiters. Dat was volgens mij 60 om 80 euro voor een startpas (even plat gezegd). Als er nu was gezegd dat dit gelijkwaardiger moest worden, omdat ze 1 lijn in de hele sport wilde trekken, dan had dat nog een iets ander licht op de situatie geschenen. Maar nu gaan we gewoon in 1x over de kop met alle prijzen.
Patricia_86 schreef:Dennis schreef:Ik heb nog wel een paar pony's over. Van groen tot ervaren leerpony. Allemaal braaf.
Hier en daar in wat 'rijke' conditie, maar als iedereen ook af en toe komt oefenen word dat ook vanzelf wel beter.
gezeliig komen Duvel Romy en ik bij je wonenDan gaat hun rijke conditie wel weg.