Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_suus19_ schreef:Ben ik het niet mee eens.. Als je gewoon een paar keer wilt starten en je hebt al €100 vaste kosten per jaar wordt het een duur grapje.. En vaker dan een paar keer starten kan ook niet, want er zijn amper wedstrijden..
L_Rivaldo schreef:_suus19_ schreef:Ben ik het niet mee eens.. Als je gewoon een paar keer wilt starten en je hebt al €100 vaste kosten per jaar wordt het een duur grapje.. En vaker dan een paar keer starten kan ook niet, want er zijn amper wedstrijden..
Dit heeft mij ook weerhouden om officieel te starten, dit is mijn 2de jaar dat ik impuls rijd.
Ik zou voor dit jaar maar mogelijk 2 kunnen rijden. Dat vind ik dan zonde als ik ook van de impuls klasse zo kan genieten. Wij hebben niet perse het doel om hogerop te komen op het moment gezien mijn tijd wat ik er aan kan spenderen.
NdV74 schreef:De informatieve website gaat er in elk geval komen. Daar wordt al hard aan gewerkt. Zodra de website klaar is en online gaat, zal ik dat zeker hier melden.
Er is ook al wel interesse vanuit Belgie, in de zin van menners die willen weten wat het is en die hier wat wedstrijden willen starten, dus wie weet komt het binnen nu en een paar jaar ook van de grond in Belgie.
Gem schreef:In België is leuk en voor ons dichtbij, maar dubbele startkaarten en regelgeving zie ik niet zo zitten.
L_Rivaldo schreef:Dit heeft mij ook weerhouden om officieel te starten, dit is mijn 2de jaar dat ik impuls rijd.
Ik zou voor dit jaar maar mogelijk 2 kunnen rijden. Dat vind ik dan zonde als ik ook van de impuls klasse zo kan genieten. Wij hebben niet perse het doel om hogerop te komen op het moment gezien mijn tijd wat ik er aan kan spenderen.