Wij zijn al klaar, vandaag een hele fijne marathon gereden en de vaardigheid gister ging ook heel goed. Helaas verpest ik de dressuur steeds zelf met mijn zenuwen... Als iemand daar eens dé tip voor heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beemst36 schreef:Wij zitten in de buurt van amsterdam en rijden regelmatig richting de veluwe. Ben benieuwd naar de data van gorsel, nijkerkerveen, kootwijkerbroek, ugchelen en haaksbergen. Dan kunnen we de planning gaan maken
edit: ben ook wel benieuwd waar de districtskampioenschappen van district west plaatsvinden.
We willen eind december vakantie gaan plannen en boeken dus is wel handig als dan de wedstrijdkalender bekend is. Ik dacht meestal dat het rond 1 december compleet bekend was en dan vanaf 1 januari inschrijven.
beemst36 schreef:jullie al een idee voor de planning van 2016? District noord, zuid en west hebben de kalender al online staan. Oost heeft de link naar de knhs maar deze heeft de planning nog niet online gezet? Ben zelf erg benieuwd naar de wedstrijden in district oost.
Als we het financiële plaatje rond krijgen voor een andere marathonwagen willen we als eerste wedstrijd meerijden in Ermelo.