pinto_1 schreef:Wat ik alleen niet helemaal snap, TS, je schrijft dat hij gevallen is door je zweep. Nu probeer ik me dat voor te stellen, maar heb zelf mijn zweep of netjes in de houder (rechtop) of hou hem voor me uit. Als je hem in de hand hebt en een wielrenner rijdt ertegen aan geeft die zweep toch mee?
Puur voor mijn beeldvorming hoor, ik heb zelf nooit een zweep die naar de zijkant uitsteekt, dus vroeg het me af.
Heb zelf geen last van wielrenners, alleen van automobilisten die vinden dat ze met meer dan 50 km per uur rustig kunnen passeren. Blijf het lastig vinden, ga ik te vroeg naar rechts remmen ze helemaal niet af, blijf ik wat meer richting midden rijden rossen ze met dezelfde snelheid door de berm wat nog meer kabaal veroorzaakt. Nu is mijn haflinger vrij bomproof voor de koets, maar vind het zelf geen prettig idee.
Dat is iets wat ik en vriendin ook niet snappen.
Ik houdt mij zweep wel iets breder. Dat ze mijn tinker haar hoofd er niet afrijden zeg maar.
Maar hij maakt het echt zo alsof de zweep over heel de weg heen hing.
Op het papier naar de verzekering heb ik het opgeschreven zoals ik het heb meegemaakt, en dat ik er meerdere vraagtekens bij heb.
Wielrenner maakte van eenbaansweg ineens een weg met 2 rijstroken waarbij hij op de andere rijstrook reed. Nou dat vind ik al heel knap op zo'n smalle dijk.
Wacht het maar af.