Maar jullie doen nu net alsof iedereen zomaar M of Z wordt dat is helemaal niet zo natuurlijk. Anders waren er toch hele volksstammen in die klasses, nou ik zie ze op wedstrijd niet

Is mijn bescheiden mening

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MelanieB schreef:Ik doe vaak met 2 spannen per wedstrijd mee, als je er toch bent, waarom niet. En tsja, niet eerlijk... ik wil opzich deze vaardigheidjes die eens per maand zijn ook wel voor alleen puntjes rijden, het zijn kleine wedstrijdjes, simpel, dus voor mij niks bijzonders en gaat me om de selectie en ervaring en puntjes rijden. Als er wat bijkomt is dat leuk, maar dat lintje betekend niet zoveel.
VanHuisUit schreef:@Sjolvir pas op hoor, ik ben waarschijnlijk ook een slak, zit ook gewoon met vervoer, groom, tijd, en heb een gezin, lieve zoon en man die niet echt paardminded zijn dus het moet echt allemaal uitkomen wil ik een wedstrijd gaan rijden.
Maar dan ga ik er wel voor![]()
![]()
@Sumic, heel veel succes!
Sjolvir schreef:Succes morgen.
Ken dat zaklamp gevoel, sta bij een boer (kluns dus ook vaak wat aan in het donker en met koud water)
sumic schreef:Sjolvir, is er geen mogelijkheid om je wagen achter net iets breder te krijgen? Misschien eens een volslanke grote man achterop zetten en dan meten? Je zult versteld staan wat extra gewicht met de spoorbreedte kan doen. Zou toch wel heel zonde zijn als je door 1,5 cm te weinig geen vaardigheid kan starten.
en bedankt allemaal voor de succes wensen! We hebben er zin in!