Ik heb deze. Tot volle tevredenheid
Alleen is mijn kast voor het mooie 10 cm te hoog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen is mijn kast voor het mooie 10 cm te hoog

al geen idee hoe ik hem zo ver krijg.. Lijkt me heerlijk om weer eens een weekendje/weekje weg te doen met sil en lekker door het bos karren 

Goedemorgen
Klachten komen vaak ook wel een beetje overeen met elkaar heb ik het idee. Misschien toch is een idee om nog een een second opinion te doen? Liep ook al 3 jaar te worstelen met zware vermoeidheid en pijnlijk lijf, kwamen ze er toch achter dat ik RA heb alleen ben ik een uitzonderlijk geval dat mijn bezinkingen niet erg hoog zijn. Sinds ik medicijnen heb hiervoor ben ik toch redelijk opgeknapt.
Vind het echt erg vervelend voor je

daar had ik wel even mijn handjes aan vol, maar ze had ook een weekje vakantie gehad van me door al het slechte weer. Pown moest ook even uitproberen, maar uiteindelijk hebben ze allebei nog even braaf voor me gewerkt
peterpannemieke

, hier ook storm, geloof dat we niks met de paardjes doen, wilde eigenlijk wat leuks doen met dochter in het kader van de vakantie, maar alles buiten is nu wat minder, geloof ik, dus iets anders plannen, heb genoeg werk, maar dat moet maar weer wachten... SCC schreef:Heeft er iemand een idee hoe ik mijn pony’s het beste kan inspannen met het leren van klavertje 3 mennen ? ik weet namelijk niet hoe dat dan moet met de leidsels en de strengen bevestigen.
ik kan ook geen duidelijke beschrijving of iets vinden. (of ik zoek verkeerd)
hoop dan toch dat je wat rust vind en opknapt..is niets aan zo....