Bij een WK zul je enkelspan toch niet met een andere pony aan de start mogen verschijnen? Dan kun je toch niet meer over "de gekwalificeerde combinatie" spreken? Ik kan me voorstellen dat, als voorbeeld hè , als Els of Melanie met een andere pony zou komen, Ad Aarts wellicht liever nummer 3, de eerste afvaller van zijn lijstje, aan de start gehad zou hebben.
Volgens mij zou je net voor de veterinair nog mogen wissel als je eigen pony niet goed was. Maar stel je voor je pony verstapt zich net met de vrachtwagen afkomen kan Ad niet meer de 3 persoon naar Pau laten komen maar hebben ze wel een extra pony bij zich.
De reserve pony die mee is heeft zich ook gewoon moeten kwalificeren en alles.
Gem
Geplaatst: 30-10-13 12:43
Ik heb geen idee wat de reglementen daarover zeggen eigenlijk.
Ik heb de livestream overigens net aangeklikt, maar kan er nog niet wijs uit of het een betaalde livestream is. Je hebt zo te zien wel iets van een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
Ik Moet alleen om 13 uur even zoontje naar school brengen en om half vier weer ophalen. Zou ik dus moeten kunnen zien. Maar zou vandaag ook naar stal en het huishouden doen... maar dat komt er dan weer niet van. Maar de rest van de dagen kan ik weinig zien