[AR] Aangespannen TREC te Rijsbergen 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 10:59

Frutske schreef:
Bedankt allemaal (behalve Flurk) Ik ben erg blij dat jullie voor TREC en ook Rijsbergen opkomen. Wat heb ik mij de afgelopen dagen geërgerd! Indien mevrouw Flurk nu eerst haar grieven bij ons had neergelegd? Nee hoor, meteen op fb en bokt je gal spuwen, èrg erg jammer.Dus nogmaals; heel erg bedankt allemaal TREC-liefhebbers!

Oh, dus jij moest via-via haar klaagzang horen? Komt op mij nogal achterbaks over.
Blij dat ze weg blijft.

angieHH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:22

Sandrina schreef:
Potdomme, driedubbel jammer dat ik er niet was met m'n draflinger.
Frutske blijf ajb zulke gezellige wedstrijden organiseren. Volgende keer ben ik/zijn wij weer van de partij!
Angie HH: binnenkort/volgend jaar in Emst een MENTREC? hint,hint.....

Haha Sandrina, dan moet ik eerst maar eens zelf gaan leren mennen!! Want ik vind dat ik zoiets alleen zou kunnen organiseren als ik eerst zelf men-ervaring heb opgedaan.
Overigens wil ik wel dolgraag gaan mennen, want ik vond het allemaal geweldig leuk afgelopen weekeinde in Rijsbergen (kon vanaf "mijn" hindernis mooi het hele veld overzien, was echt super).
Geschikte pony hebben we en inmiddels heeft deskundige hulp mét waarschijnlijk passend materiaal zich ook al aangeboden.....dus wie weet gaan jullie ons ook nog wel eens op een karretje ipv alleen maar odm zien.

Sandrina

Re: Aangespannen TREC te Rijsbergen 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:28

Neuh vind ik van niet; Je hoeft niet te kunnen mennen als je een MENTREC organiseert. In het organiseren gaat al genoeg tijd/moeite zitten. Als je om een koets met koetsier verlegen zit; ik ken jouw buurtje aardig. Kom dan wel eens buurten. Ben jij dan de groom?

angieHH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 11:48

Sandrina schreef:
Neuh vind ik van niet; Je hoeft niet te kunnen mennen als je een MENTREC organiseert. In het organiseren gaat al genoeg tijd/moeite zitten. Als je om een koets met koetsier verlegen zit; ik ken jouw buurtje aardig. Kom dan wel eens buurten. Ben jij dan de groom?

Jaaaah, leuk!! PB maar als je plannen hebt in deze hoek!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 12:37

angieHH schreef:
Sandrina schreef:

Jaaaah, leuk!! PB maar als je plannen hebt in deze hoek!

Euh nou de koets staat nog op de aanhanger. :D Ik kan morgen zo naar je toe komen. Of is dat te vroeg dag? Kan ik me voorstellen.

angieHH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 13:02

Sandrina schreef:
Euh nou de koets staat nog op de aanhanger. :D Ik kan morgen zo naar je toe komen. Of is dat te vroeg dag? Kan ik me voorstellen.

Haha, zou leuk zijn, maar morgen vertrekken we naar Montferland: Vivian en ik als deelnemer, Thymo als vrijwilliger. We Pb-en verder, oké?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:43

angieHH schreef:
Sandrina schreef:

Haha, zou leuk zijn, maar morgen vertrekken we naar Montferland: Vivian en ik als deelnemer, Thymo als vrijwilliger. We Pb-en verder, oké?

Veel plezier. Is dat een TREC? Geen nood; ik verveel me nooit. Ga dan wel vlierbessenjam maken. We PB-en verder.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 16:38

Dannon schreef:
Akshay schreef:
:D De zwarte of de witte shet?

Jullie kwamen wel vanaf heel erg ver hoor :oo... Petje af. Of hoedje ;)

Euh... waarom herinner ik mij opeens een zwart-witte minishet? ;) Maar volgens mij was het de zwarte die even kwam sjanzen met de kinderen. En op zich was de afstand te doen, alleen jammer dat de boel uitliep en Ravi vervolgens de trailer niet meer op wilde gaan zonder Merel; we waren uiteindelijk pas half tien weer thuis en uitgeladen. Gelukkig kregen we hele goede hulp bij Ravi inladen!

En Sandrina, inderdaad jammer maar we komen elkaar wel weer tegen hoor! Mijn cursus is vorige week begonnen; de theorielessen aan het menapparaat heb ik er op zitten, komende zaterdag gaan we naar buiten. Spannend....! :D

Ohhh met de dragende papa, kindlief in manduca??
Met een vermist blauw speentje (is het eigenlijk nog teruggevonden?)
Ik was in elk geval met de zwarte shet met lichtblauwe oren ;)

Snap ff niet waar het gezeik nou weer over gaat. T was voor mij ook de eerste keer TREC, maar ik heb alle bakens, posten en routes gevonden en in plaats van te zeiken heb ik mijn kleine poownie (die met zn pootjes in een gat had kunnen stappen) gewoon fatsoenlijk gestuurd en bij C2 aangegeven dat het terrein best wel op een gatenkaas leek. Tja, kunnen ze ook niks aan veranderen, je kunt moeilijk verwachten dat ze het terplekke opnieuw gaan asfalteren, toch?
Wij wisten ook niks van parcourslopen, wij zijn gewoon naar het secretariaat gegaan om te vragen hoe en hoelaat er gelopen kon worden. Dan weet je tenminste iets, hoef je achteraf ook niet te zeiken.

Ik heb in elk geval een topdag gehad! Jammer dat ik weg moest voor de prijsuitreiking, want poownielief heeft zich toch maar weer van zn beste kant laten zien!
Oh ja, mijn excuses aan de jury bij de U (hindernis 5 geloof ik?) want ik geloof dat ik de verkeerde uitrit nam hahaha! *wie zegt dat je niet kan springen met een sulky??* :P
Heerlijk genoten onderweg, prachtige omgeving, heerlijk speuren en zoeken naar pionnetjes in bomen (viel me nog mee, ik had gewoon alleen de knippertjes verwacht, zonder pionnetjes erbij) gelachen, minstens 3 keer ingehaald door hetzelfde tweespan (uhh...? hoi! jullie weer? Tuuuurlijk mag je nog een keer passeren... :') )
Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Groetjes, Lacuna

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:38

Yep, dat waren wij! Speentje was snel weer gevonden, die had ie verstopt in de manduca ;) Blij te horen dat jullie het zo leuk hadden; was ook wel te zien hoor. Tot de volgende keer!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:44

Ik heb jullie gezien en heb me rot gelachen om jullie u! Van plezier wel te verstaan, precies lol met je knol, zoals trec bedoeld is. Super! :)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:54

Meld ik me toch ook nog maar even. Zucci en ik hadden meegereden in de T1. Mijn 2e trec, zijn eerste. En we vonden het zooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk!!! :D Ik had gelukkig een heel goed maatje in de POR, want die heeft volgens mij gewoon een ingebouwde GPS :') Meteen vanaf het begin wist zij de weg op de lastige plekken, gelukkig had ik mijn "brokjes" ook verdiend door op een aantal andere plekken de juiste keuzes te zien op de kaart.
In de PTV heeft mijn paard me helemaal gelukkig gemaakt en bij de MA ging het zoals verwacht mis in de galop, terwijl hij SUPER vertrok. Oh well... hij mocht toch wel weer mee naar huis :j

Ik vond het weer super leuk en ik hoop dat dit soort wedstrijden blijven zoals ze zijn! :))

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:36

Zien we je nog eens op een wedstrijd? :D

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:48

Echt wel!! :j
Probleem is alleen dat Zucchero al een erg volle agenda heeft :') Hij wil namelijk ook nog aan oefencrossen en misschien nog aan de endurance in Wanroij meedoen, springelessen volgen, op buitenrit met zijn paardenvriendjes en -vriendinnetjes, werken aan de dubbele longe, dressuurlessen volgen en hopelijk toch ook weer op dressuurwedstrijd. Daarnaast wil hij ook nog tijd hebben om een nieuw zadel uit te kiezen... Tsja en aangezien hij geen rijbewijs heeft en niet zonder mijn begeleiding mee mag doen, kost het mij ook tijd. (hij past trouwens ook niet echt achter het stuur in mijn auto :+ )
Tsss en dan zeggen ze dat de kinderen van tegenwoordig het druk hebben met school, pianoles en hockey... :')

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:17

Ach, het bijt elkaar allemaal niet... En zoveel trec-wedstrijden zijn er ook weer niet. :)

Handige is dat ie zichzelf automatisch in conditie houdt. :)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:23

Welke zijn er dit jaar nog en wanneer? :) Je weet maar nooit wat Zucchero nog wil ;)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:27

Dit jaar Hoenderloo (NK) en Laag-Soeren nog. Op 13 en 14 oktober en 28 en 29 september, daarna is 't seizoen afgelopen, helaas....

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:30

Hmmm, dan gaat het dit jaar niets worden denk ik... Wil naar Boekelo en dat valt samen met NK en Laag Soeren is net wat te kort dag. Volgend jaar maar weer :j
TREC is gewoon super leuk!
@ Flurk: Oh en over die gaten in de weg... als je op de bonnefooi aan het rijden bent en je komt zulke gaten tegen, wat doen je dan? Maandagochtend bij de gemeente op de stoep staan? Wat ik maar wil zeggen: dan kom je ook onverwachte situaties tegen, dat is nu net de clue van TREC... Jammer dat je het niet leuk hebt gevonden, maar laten we het dan maar houden op agree to disagree :j
Laatst bijgewerkt door Zucchero op 16-09-13 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:32

Haha Lacuna, dat waren wij...mogen we passeren?

Waren we jullie kwijt achter ons, dan wisten we dat we ergens een afslag gemist hadden/of een omweg hadden gemaakt...maar op sommige stukken lag de snelheid voor onze klasse wat hoger dan jullie klasse.
Was wel grappig...

Maar wat een turbo shet had je voor je kar!

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 12:01

hahaha! Ja, geweldig!
Vond het wel knap dat jullie ons dus 3 keer hebben kunnen inhalen, terwijl wij jullie nooit voorbij zijn gegaan ;-)

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:35

Zijn de shetlanders al uit de gaten in de weg getakeld?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:36

volgens mij zijn ze gewoon aan het asfalteren geslagen daar :))
Paar hobbels onder 't asfalt :+

(Sorry @Lacuna, ik zie shets best graag dat weet je ;) )

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:58

Akshay schreef:
volgens mij zijn ze gewoon aan het asfalteren geslagen daar :))
Paar hobbels onder 't asfalt :+

(Sorry @Lacuna, ik zie shets best graag dat weet je ;) )

:D Ik zie het voor me! :D

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:33

Haha, Lacuna, je zou bijna denken dat we uit de lucht zijn komen vallen...of via de gaten in het asfalt ondergronds zijn gegaan...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:35

maris76 schreef:
Haha, Lacuna, je zou bijna denken dat we uit de lucht zijn komen vallen...of via de gaten in het asfalt ondergronds zijn gegaan...

Zat dáár die knipper? :))

Ik woon overigens in de TREC omgeving, en ik fiets via de route naar stal.
Het is zo leuk. Ik moet er elke keer aan terugdenken en word dan weer opnieuw blij! *\o/*

maris76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:36

Ja. Verstopt.. :=