Super Anke en Liberty! En ook Sjolvir een mooie wedstrijd planning.
Hier over 2 weken weer als het goed is, alleen dressuur met Whitney. En misschien Benno nog. Whit had vorig weekeind 2 winstpunten in de Z dressuur en 4 in de Z vaardigheid. Dus de planning is tot het districts kampioenschap Z te blijven en daarna hopelijk over. Dan kan Benno van het najaar het stokje van zijn moeder overnemen als belangrijkste wedstrijdpony.
tine10
Geplaatst: 11-05-13 17:44
Vandaag een superresultaat neergezet. 2x 1e met Rembrand in de ZZ, 1x 1e met Amerigo in de M, bij de vaardigheid 2e prijs met Amerigo in de M en bij de kur op muziek ook 1e geworden.
De kur was een erg groot succes. Hopelijk gaan meer verenigingen ons voorbeeld volgen. Dit wil ik vaker doen.
Hier worden af en toe wedstrijden afgelast, maar als ik naar ons zelf kijk, met hemelvaart hadden wij 129 starts. Heb wel het idee dat er minder wedstrijden gereden worden en mensen dus selectief worden in wat en waar ze willen rijden.
Is wel zonde als je als vereniging je best doet wedstrijd uit te schrijven en er dan geen animo is. Ben niet zo thuis in het mennen, maar weet onder het zadel wel aantal verenigingen die het minder druk hebben op wedstrijd, daar meestal met bakbodems etc. van doen. Is dat hier ook de reden, of gewoon geen animo?
Ik merk dat er voor clinics en ritten dit jaar ook toch wel minder animo is. Misschien toch toe te schrijven aan de crisis, dat mensen meer overwegen wat ze met hun geld en tijd doen.
Bij ons in de buurt gaat het meeste nog wel door, maar ik hoor de verenigingen overal klagen dat ze minder inschrijvingen hebben dan normaal. Ik start zelf ook minder dan vorig jaar, het kost allemaal genoeg.
Ik start inderdaad ook minder...maar dat heeft met andere dingen te maken. Mijn dochtertje krijgt nu veel van mijn vrije tijd, uitstapjes enzo in de weekenden.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-13 23:16
Ik geen wedstrijdklaar paard, en stalgenootje nog te weinig getraind.... weer 2 minder.
De wedstrijd die ik morgen start had begin van de week ook nog maar 3 inschrijvingen (dus 6 starts), maar dat is een ras-wedstrijd samen met ohz rubrieken dus zou toch wel door gaan. Daar zijn afgelopen week nog een aantal bij gekomen (nu 10 inschrijvingen/20 starts).
Ik heb het vandaag met m'n jonkie overleeft, dus zou me in kunnen schrijven .
Met Whit in het Z 212 en 216 punten, teller staat nu op 8. Bedoeling was tot na het district kampioenschap Z te blijven rijden, maar begin nu wel te twijfelen. Zeker omdat ik de ZZ proeven fijner vind.
En met Caya 185 en 184 in de L, puppy-paard heeft nog geen 10x voor de wagen gestaan en nu al zo lopen! Dat beloofd wat voor de toekomst!!!!!