zo, globaal meegelezen. Knuffel voor jenkins oei, voor morgenavond een berichtje af hebben voor de OP... Ik ga mn best doen.
Aks heeft 'eclipse' bijna uit. Heb je 'breaking dawn' en 'the short second life of bree tanner' ook om te lezen? Anders heb ik die wel voor je. En als je daarmee klaar bent ligt hier de trilogie van the hunger games nog op je te wachten, vind ik ook een erg goede serie. Die heb ik met poppeke op de schouder alledrie binnen een week uitgelezen verder die week ook niks gedaan haha.
Paardlief komt er weer goed vanaf vandaag. Had m net uit de wei (=klei) getrokken, wordt poppeke wakker en mn draagdoek was nog niet droog van de was, dus paardlief mocht terug het land op. Volgende keer weer beter.
Fijne avond gewenst vanaf mn werk! Wel bijgelezen, lastig op telefoon aks, kon poes ff niet vinden!
Zag ook een leuke sterrenpony!
Tine, las ik nou judo naar zoon brengen?
Mn moeder probeert nu op mijn schuldgevoel in te spelen. Maar ik vind gewoon dat ze nu op 53 jarige leeftijd maar eens moet leren met geld om te gaan. Ze heeft per week 70 euro voor alleen boodschappen voor 2 personen, dat is prima haalbaar.
LS_fotos
Geplaatst: 18-10-12 21:23
Meld me ook weer, lees nog altijd trouw mee. Maar even niet de mogelijkheid gehad fanatiek met de ponys te trainen ivm opname.
@ dingetje leuk die sterren. Ik kan dus geen figuren scheren wordt heel lelijk dus begin er ook maar niet aan. Doe je ook mee in november met de marathon?
Vanmiddag lekker druk gehad. Eerst stallen gedaan. Toen buitenritje met ferro. Die was heerlijk relaxt. Daarna buitenritje met Robijn die was voor zijn doen ook erg braaf. Daarna robin nog even gelongeerd en die was ook braaf. Kon zelfs de lange haren uit zijn oren knippen terwijl ik daar nooit in de buurt mocht komen !! Zou bijna denken dat ie ziek is !
@ smikkel weet je al wanneer die marathon bij jullie op stal is? Dan kan ik kijken of het in de planning past. Heb volgens mij bijna geen vrij weekend meer tot januari.
_Dingetje_
Geplaatst: 18-10-12 21:29
Bedankt voor de leuke reacties
@ Maisie als je er echt bovenop kijkt van dichtbij scheelt er hier en daar ook wel wat aan hoor......wilde soms ook niet zo goed meer stilstaan.....enne.....eehm...uhh....is ook de tweede keer in me leven dat ik een pony scheer.....dus vind het zo slecht nog niet al zeg ik het zelf
Hihihi, Sun had een party vandaag. Die 2 spannen nu al samen lacuun!!
Maisie
Geplaatst: 18-10-12 22:45
Lees net in een ander topic dat snuit een blessure heeft. Hopelijk niets ernstigs
Nou ik ga slapen morgen nog dagje werken en dan s'avonds kar wassen. Zaterdag ochtend pony wassen en vlechten.
tine10
Geplaatst: 18-10-12 22:51
Jenkins: haha, je hebt het goed gelezen. Ben duidelijk ver heen. Vanavond met Thabor naar de menles geweest. Ging heel goed. Ik vond het nog wel spannend natuurlijk, maar weer iets minder dan de vorige keer. Gelukkig doet hij ook niets met mijn angstige momenten. Lekker ventje. Ben zo blij met mijn tijdelijke groom/instructeur. Echt heel fijn dat ze zo wil helpen. Ik ga met haar hulp 28 oktober in de hobbyklasse starten met Thabor. Ben heel benieuwd.
Nu ga ik Thabor nog naar de zomerwei brengen, hoop dat hij eindelijk droog is en dan snel naar bedje toe.
VanHuisUit
Geplaatst: 18-10-12 22:58
Dag allemaal!
Whaaa die sterren vandaag Bente gedeeltelijk geschoren, morgen doe ik denk ik nog stuk maar bij ons dus geen sterren , Smickey2011 wat zorgen over hoefjes van Mick maar gelukkig heerlijk gereden , Aks in gevecht met bril & troost van kattekind & andersom denk ik ook , Lacuna met dochter op de wei (herkenbaar toen onze Han klein was heb ik ook regelmatig met kind in de draagdoek van longeren t/m uitmesten gedaan, nog net geen rijden hahaha), Tine druk en man lekker al thuis, dat is fijn, volop in de voorbereiding voor de herfstvakantie **edit en fijn gemend met Thabor** , Maisie relaxte poowns en de rest ben ik ff kwijt
Toch nog klein ritje gedaan met stalgenootje, dus niet getraint maar lekker gekletst En Blondie aan longeerlijn gehad met hoofdstelletje weer aan. En weer wilde ze hem afdoen, 't is een pony'tje met karakter
Saaarr
Geplaatst: 18-10-12 23:01
Ik zal me even voorstellen. ik ben Sarah, 20 jaar. Ik heb mijn koetsierbewijs enkelspan en tweespan. Ik verzorg al een tijdje een geweldige welsh pony (van bokker diesel83) die voor de kar loopt. Nu rijden we alleen nog lekker samen buiten, maar we gaan binnenkort verhuizen en dan hoop ik bij een stal daar in de buurt te gaan lessen! en nog een foto van een al een tijdje terug http://imageshack.us/a/img338/5087/img2 ... wa0004.jpg
Als jullie nog wat willen weten hoor ik het wel
VanHuisUit
Geplaatst: 18-10-12 23:20
Hoi Saar, even in je profiel gespiekt maar volgens mij hebben we toen gezamenlijk koetsiersbewijs enkelspan gedaan, klopt he? Ik zag de foto met Jarava en toen begon bij mij een lampje te branden. Wat leuk voor je dat je een fijne bijrijd-men/rijpony hebt gevonden! Doet je vader ook nog steeds iets met mennen? Vond dat toen zo leuk dat jullie gezamenlijk de cursus deden.
@Gem mbt indoor marathon wat maakt het nu uit hoe snel je bent en of je groom eraf zou moeten, je doet het toch voor je ervaring & plezier? Misschien rent ze zo die brug wel op en af
Gem
Geplaatst: 18-10-12 23:29
VHU, ja maar Gem heeft ook een enorme hekel aan voor Jan-mdk-Achternaam staan
VanHuisUit
Geplaatst: 18-10-12 23:38
Maar als je iets voor het eerst doet kan het toch nooit direct perfect gaan? **je leest het, ik heb daar dus minder last van** Heb altijd wel zoiets van dat voordat ik iets doe het wel veilig en verantwoord moet zijn (hoop je dan maar ) maar ja, als je iets wilt, zul je ergens ook willen beginnen toch? In mijn ogen is een eerste keer iets doen en als laatste eindigen bijvoorbeeld geen complete afgang Alhoewel ik moet toegeven dat ik dit seizoen een paar keer dressuur ben gestart, as you know en dan toch ook direct keek of ik niet helemaal onder aan stond hahaha (stond ik niet **trots**)
Ah goede nacht allemaal!! Ik moet om 10 uur morgen ochtend alweer naar mijn schoonmaakhuis adresje.. en om 1 uur nog 1... Maar heb onwijs last van beide polsen, dus weet niet of het een goed idee is. Slaaplekker