Kiss probeert het bij te houden.... je mag een doorzetter zijn maar het hier bijhouden is ....
Citaat:
Ik heb in ieder geval weer genoeg beweging gehad.
erg vervelend als ze zo'n truckje hebben
Jullie zijn toch behoorlijk bezig vandaag, ben hier alleen maar aan het werk.... en dat met dat prachtige weer! Ik heb al de hele tijd standaard thermobroeken/ondergoed/hemden aan hoor, anders loop ik echt vast.
@Tallechie ... dat er tussenuit schieten en dan met zo'n groot paard. Rizanta deed dat ook wel eens en dan zat ik er echt met samengeknepen billen op hoor, vond dat doodeng. Met Rizanta voelde me ik met haar voor de wagen ook zekerder dan wanneer ik erop zat.
Buren uit een andere straat hebben in onze straat een schaftkeet en een container neergezet, is toch niet te geloven. Kost onze straat 6 parkeerplaatsen.... ga zo eens even verhaal halen
15 minuten later....
**hahaha voelde me net zo'n rijdende rechter maar keet en container zijn nu mooi wel in de andere straat gezet, waar een mens druk mee kan zijn
**
Wat vervelend Lanouska steeds die oorpijn...
Moet hier verder, iedereen fijne dag verder en waar nodig

Ah, zie nog net vraagje van Ips. Bente hou ik dus wel in beweging tot nu toe nog elke dag of gereden en/of gelongeerd. Wel wat minder intensief maar gaat nog steeds goed. Snuitje en Rattan rennen wel enorm in de paddock heen en weer maar die wil ik echt a.s. woensdag even inspannen maar dat is meer voor mijn eigen gevoel, want we hebben zondag wedstrijd. Nu doen ze dat met twee vingers in de neus want ga natuurlijk niet full speed
Dus dan vind ik het niet oneerlijk, denk dat ze het juist erg leuk gaan vinden.
Zouden ze geen beweging / nauwelijks beweging hebben gehad durf ik het niet omdat ik altijd erg bang ben voor tying up en dergelijke....
Nou doei