Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
het koetsiersbewijs gedaan.
, hoe werkt dat?
als ze je kunnen hebben, ik had vandaag ook die ervaring dus, zie mijn verhaal.
, maar leek er wel een beetje op!
, dan stopte ze aan de andere kant van de bak, mijn rijbak is 60 m lang, moest ik haar daar iedere keer halen, het ettertje! Dus ze voelen het feilloos aan. Maar ik ben wel een volhouder,
en natuurlijk wel slimmer als mijn paard
, heb gewoon de lijn wat anders vastgezet, zodat ik meer grip had en zijn niet zomaar meer om kon draaien, toen ging het wel. Ik had 3 paarden willen longeren, maar was zo moe en koste zoveel tijd, dat het er maar één is geworden. Ik heb in ieder geval weer genoeg beweging gehad.
(zit daar over na te denken, maar krijg 't niet bedacht
... paarden-standaard-uitrusting...
)
hai Kiss, ik zou steeds vergeten te reageren op jou... sorry 
)
, geloof ik dat ik het zo maar ga doen.
gevonden.
hai Kiss, ik zou steeds vergeten te reageren op jou... sorry 
)[/quote]
janouk schreef:http://www.relaxbaden.nl/relaxbaden/massagestoelen/
@kiss
Ik heb zo een dergelijke stoel, alleen voor de fractie van de prijs op de kop kunnen tikken via Marktplaats. Hij werkt electrisch en met luchtdruk. Hij masseert nek, schouders, rug, onderrug, billen, voeten en benen. En hij is mijn beste vriend. Hij kan rollen, tikken, wrijven, etc. En hij zeurt niet en heeft altijd zin/tijd. haha
als dat mijn fysio het doet
, geloof ik dat ik het zo maar ga doen.
)
Citaat:Ik heb in ieder geval weer genoeg beweging gehad.
erg vervelend als ze zo'n truckje hebben
**

Dus dan vind ik het niet oneerlijk, denk dat ze het juist erg leuk gaan vinden.
.
. Maar was wel de enige niet gewassen hengst volgens mij, die andere stonden er zo fluffie bij (wassen en dan voor de blazer, dan zien ze er als het warmer is nog steeds uit als dat het -15 is).