Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vwb Simb heb ik het idee dat zijn beentje wat aan het slinken is sinds vanochtend. Met mij gaat het ook al wel beter al loop ik nog als 'een oud vrouwtje' want ik heb nog last van mijn heup en als ik even gezeten heb dan loop ik helemaal slecht
.
. 

Knappe paarden Ilse 
en 't 3x natregenen 

niet geheel logisch als het nagenoeg 2 dezelfde proeven waren. Wel gefeliciteerd met je andere wp's
eet smakelijk
.
.
.
)
heb je nu niet 2 weken nodig om bij te komen? 
... nog geen avondeten op.. zit te wachten tot we gezellig gaan eten..
heb dat afgelopen dagen gehad, hopelijk is het niet besmettelijk hier....
.
.
.
Rare punten met Robijntje. Die paar keer dat ik mendressuur ben gestart snapte ik ook niet veel van mijn punten
heb ooit in Amerika op quarters gereden, vond het zo raar rijden en met haflingers kan ik (ook) helemaal niets maar dat neemt niet weg dat ik om het te zien hele gave paarden vind, zowel haffen als quarters. Haflingers vind ik eerlijk gezegd het mooiste voor de wagen, quarters helemaal prachtig als ze western worden uitgebracht. Wat voor discipline(s) deed je western?
). Maar ik vind het wel goed zo ziet hij Tallechie ook even, weet hij waar Alwyn heengaat.