Heej leuk Kim, idd wat voor aanspanning heb je en welke week ga je?
Spekkie hier heeft ondertussen alweer 2x voor de sleep gestaan en volgend weekend gaat hij weer voor de wagen bij OdK samen met Wito. Komt vast wel goed voor eind mei
KimRicardo
Geplaatst: 26-02-11 21:21
Week 3 gaan wij. Ik rij zelf met een fries van 1,54.
Yup..... Na een uur longeren met dubbele lijnen, een half uur aan de dubbele lijnen met sleepje en dit is na nog eens een half uur voor de wagen... hoe bedoel je bereconditie Sleep bleef eng maar de wagen gaffie geen klap om de sukkel.
Yup als alles goed blijft gaan wel. Gaan voor die tijd nog wel 2x trainen bij Wito en thuis helpt stalgenoot ons die bij stalhouderij werkt, heeft toch net ff wat meer handigheid.
tsja die conditie... (m)endurancepeerd he, dan moet je wel
de mijne moet nog even aan de conditie werken.. haha zogauw de wintervacht eraf is..
Komend weekend beginnen met het opknappen van mn trailer. Als die weer knap is gaan we maar eens oefenen met ergens anders rijden.. heeft ze dat al een paar keer gezien voor de knhs week. Is wel zo fijn, dat scheelt al een stukje stress voor haar en voor mij..
Silfie35, natuurlijk wees welkom! Tis hier niet druk, maar als je vragen hebt kun je die hier wel kwijt. Ik heb er al een hoop antwoorden uit kunnen halen.
Ben je vaker geweest of is het voor jou ook de eerste keer?
Het is voor mij de eerste keer, heb net de bevestiging gekregen, dat ik ingeschreven sta! Heb je gewoon echt 5 dagen 2x les, of is de vrijdag alleen maar uitmesten en doei?
zoals ik het begrepen heb, heb je ma 2 uur dr les. di 2 uur dr les. Wo 1 uur vaardigheid en 1 uur marathon les. do 2 uur dr les vrij 1 uur dr les, lunch en dan naar huis..
Half 2 slapen en 7/7.30 er weer uit Alleen er zijn een aantal vaste laatzitters afwezig dit jaar, dus moeten we zelf maar genoeg worst/kaas en drank meenemen