Toevallig ook iemand treinkaartje Den helder - Zwolle gewonnen? Dan houd ik me aanbevolen!
Hihi, geen vervoer helaas. Klompen heb ik wel... ergens..
regine
Geplaatst: 12-01-11 12:57
Haa een nieuw topic, kom nu pas binnenvallen. Afgelopen weekend de indoor in Deurne gereden, heerlijk om weer op wedstrijd te zijn! Eerste manche ging ook heel goed, maar de 2e zat 'mijn menner' gewoon niet op te letten en kon ik hem nog wel behoeden voor fout rijden, maarja de tijd er dan toch uit he. Gelukkig hadden we mazzel en alsnog de 1e plek te pakken.
We hebben ons lijstje voor aankomend jaar ook alweer klaar. Ik heb er zin in! We doen er 9 met het tandem! (hopelijk 10 :p)
Ik heb de klompen al uit de schuur gevist en van hun spinnenwebben ontdaan. Zijn oude klompen van m'n moeder die ze al zeker 10 jaar niet heeft gebruikt. Kan ik die €9,- daar uitgeven. (en misschien we meer. )
Ik wil ook een lijstje...
S_zanne
Geplaatst: 12-01-11 13:33
MenFreak schreef:
Toevallig ook iemand treinkaartje Den helder - Zwolle gewonnen? Dan houd ik me aanbevolen!
Hihi, geen vervoer helaas. Klompen heb ik wel... ergens..
Den helder - zwolle, das maar €45,- heen en terug! Heb je geen OV? (zie dat je scholier bent)
wij hadden ook best naar zwolle gewild... lijkt me een leuke avond: alleen vanuit het zuiden is het voor ons bijna 2 uur rijden, tja... dan laat maar gaan. We moeten ook nog werken...
wij hebben ook ons lijstje klaar: Heukelom Uden Schijndel Ysselsteijn Geldrop
hopelijk kunnen we overal starten... hoorde dat de inschrijvingen vaak snel vol zitten.
eva92
Geplaatst: 12-01-11 17:17
hier denk ik geen zwolle moet eerst werken tot 21.30 in zwolle... misschien dat ik daarna nog ffkes langshup.. werk er vlakbij
En hier komt ons schema; (1 is mezelf, 2 is mijn groom met andere pony's) Gorssel 1 Rijssen 1 Schalkhaar 2 Den Ham 2 Diepenheim 1 Hellendoorn 1 Vriezenveen 2 Markelo 1 Lonneker 1 Balkbrug 1 Heeten 2 Hengelo 2
Haha daar hopen we nog op Maar daarom rij ik in het begin wat meer wedstrijden. En als ik dan naar Wierden mag dan hoeven de pony's na die tijd ook niet zoveel meer te lopen, dan kunnen de jonge lekker een paar keer
Divine
Geplaatst: 12-01-11 22:57
A-ha, daar is over nagedacht!
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-11 00:19
Psst, vanavond gehoord, Oldenzaal wordt waarschijnlijk het Districtskampioenschap voor Oost....
André dat vroegen wij ons idd gisteren af waar het districtskampioenschap word gehouden. Maar daar gaan we dus niet heen, dus dan maar hopen dat het net zo goed gaat als vorig jaar
Divine
Geplaatst: 13-01-11 11:21
BlackDevils schreef:
Psst, vanavond gehoord, Oldenzaal wordt waarschijnlijk het Districtskampioenschap voor Oost....
Weer terug uit zwolle. De tribunes zaten vol en het was gezellig. Heb m'n longen uit m'n lijf geschreeuwt en m'n klompen doormidden gestampt voor chardon en de anderen. Het enige mindere vond ik de overvolle tribunes (moest 3 uur staan) en de jacht vereniging. Die hadden ze van mij na 5 minuten wel af mogen kappen. Voor de rest een super gezellige avond gehad.