[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 23:31

Dat is erg lief van je sonjim.. hoop het echt zo.. paar mensen zeiden nog op stal, waarom laat je hem niet over 1 of 2 weken komen zodat ze dag en nacht op het land lopen.. hihi.. maar dat wilde ik natuurlijk niet horen (had er wel aan gedacht hoor) maar kan gewoon niet meer wachten :P

Fijn dat wieneke weer oke loopt.. hopelijk is de brand snel geblust en slaat het niet over!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 00:12

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 06:31

oei sonjim, flinke brand.. zonde dat je niet kon mennen maar verstandig :j

nogmaals gefeliciteerd aan maisie!!

De grootouders.. sja.. ik ben ze allemaal verloren.. Mijn opa zo'n 2 of 3mnd geleden, weet niet eens meer hoe lang geleden, erg he..
Mis hem nog, maar weet dat hij in zijn eigenwijsheid niet verder wilde zoals hij de laatste weken was... En over een boel jaren komen we 'm boven weer tegen, en gaan we verder waar we gebleven waren...

ik ga zo naar school... veel te vroeg...

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:25

jeetje, heftig die brand!
Ik ga zo even mijn beestjes opzoeken :D:D heeerlijk ben er echt weer ff aan toe :D
IS dan toch jammer als ze 12 km verder staan, dan kan je er niet zo snel heen voor ff 5 minuten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:04

Jakkest San, die brand! Hoop dat het goed afloopt!

Roos wilt werken :(:) jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik wel wat met haar willen mennen. Nou ja, van de zomer kom ik toch vaker :+ dus dan wil ik wel met Roos oefenen :D

Opleidingen moet je ook niet bij mij zijn :+

Ben door mijn rug gegaan :\ bah!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:07

Goedemorgen allen.
Hier nog maar weer een dagje niets met de beessies. Het gaat gelukkig al wel weer wat beter. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben chronisch ziek en heb de laatste tijd toch iets teveel gedaan. Nu dus even een terugslag. Oke, ik weet dat ik nu pas een paar dagen niets met mijn paarden heb gedaan, maar het voelt als een eeuwigheid. :o Morgen hoop ik wat te kunnen freestylen, vindt mijn zoontje ook erg leuk, dus iedereen blij haha. En zondag hoop ik weer een buitenritje te kunnen maken. Pony met de kar en paard ohz.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:22

Brand is nog steeds niet geblust, ze verwachten tot vanavond nodig te hebben. Beestjes en schuren en huis lijken wel aan de brand te ontkomen.

Tine een dag geen beestjes is een dag niet geleefd toch.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:49

goeiemorgen, kom weer even snel zwaaien!

jee wat naar zeg, die brand...

tine, sterkte... :(:)

evelli, sterkte met je rug...
had ik de dag voor we op vakantie gingen 2 weken terug... :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:50

gatver is ook niet echt dé tijd om door je rug te gaan (:)

Ik uhmn morgen naar Ciska en daarvoor op kraamvisite bij mijn collega. Zondag babymeeting in Nieuwegein

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:52

Is de bevalling goed verlopen Sanne? :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:53

Yup uiteindelijk toch nog een keizersnede die middag :) maar mams en kind zijn helemaal gezond :D
Gister mogen shoppen op kosten van de baas :D dus ze wordt morgen goed verwend :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 10:23

Ik heb mbo bank en verzekeringswezen gedaan, 3- jarige opleiding. Daarna nog een avondopleiding praktijkdiploma loonadministratie en basiskennis boekhouding.

Ik ben nu bezig met pw kinderopvang. Thuisstudie.
Dit omdat ik nog steeds niet weet wat ik wil.

Heb gisteren mijn eerste 9 binnen gekregen :-)

Sterkte met opa en oma
Ga nu verder met bijlezen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 10:31

Laura gefeliciteerd met je cijfer.

Sterkte voor degene die zich niet goed voelen. Het is echt super weer. Lekker in het zonnetje leren.

Ben gisteren bij veale geweest. Vriendin heeft hem even gereden, hij heeft beter gelopen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:33

sonjim schreef:
Brand is nog steeds niet geblust, ze verwachten tot vanavond nodig te hebben. Beestjes en schuren en huis lijken wel aan de brand te ontkomen.

Tine een dag geen beestjes is een dag niet geleefd toch.

Ben daarom heel blij dat ze aan huis staan, kan ik ze wel zien en knuffelen ;)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:37

Jeetje die brand!!!

Goedzo Laura, ga zo door met school dan haal je het wel en kom je te weten wat de beloning van je ouders is. Wat voor een halster heb je eigenlijk gekocht voor Rivaldo en ??

Yuri, veel plezier bij de efteling wij zijn laatst ook geweest we hadden kaarten gewonnen en een paar bij gekocht met de AH actie.

Volgens mij ben ik de rest alweer vergeten hihi. :=

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:05

@yuri; at ken ik... die van mij staat inmiddels ongeveer 23 km van huis... ik ga 'm vandaag niet zien denk ik... ben met migraine uit bed gekomen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:06

Okee, opstaan is vandaag echt mijn minst favo beweging :\ AUUUUW

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:25

Sanne, balen van je rug.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:42

Rivaldo gefeliciteerd met je 9!

Tine: ik was diegene die het vroeg. Veel beterschap :(:) Hopelijk ken je snel weer naar de beestjes!

tallechie: mijn vriend is nu bezig met de opleiding financie en verzekeringswezen, ik denk dat dit vergeljkbaar is als de opleiding die jij hebt gedaan. Mijn vriend wil volgend jaar, in combinatie met de opleiding die hij nu bezig is, vastgoed erbij gaan doen.

Sonjim: je hebt gelijk: "een dag geen beestjes is een dag niet geleefd", klopt helemaal! Gelukkig staat Romeo bij mijn thuis, dus kan ik iedere dag leven :D Tenzij ik doodziek ben uiteraard...Met mijn mexicaanse griep afgelopen winter mocht ik een maand geen voet buiten zetten, dus heeft mijn vader voor Romeo moeten zorgen |( Een echte hel is dat, als je niet buiten mag/kan!

Naaltje: jeetje 23 kilometer, dat is wel een heel stuk hé! :?

Evelli: misschien is het dan een idee om niet op te staan, en gewoon blijven liggen? :+ Veel sterkte :(:)

Pff ik al een bewogen voormiddag gehad... Terwijl ik bij Romeo bezig was met voeren, stal uitmesten en Romeo op de wei zetten, is onze hond er tussenuit geglipt. Na lang zoeken(met de fiets) heb ik hem toch gevonden, maar het is toch even schrikken. Beestje deed alsof ie niets had mis gedaan, kwispel kwispel kwam hij hijgend naar me toe, heb hem toch maar beloond (omdat hij toch is teruggekomen)...
Het grappigste vond ik nog dat mijn kat me overal miauwend volgde bij de zoektocht naar mijn hond :D Alsof ze zei: "laat dat beest toch lopen, je hebt mij toch nog :o "

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:48

dat is veel te ver :') maar ik wilde bij vriendj gaan wonen :P
rijd nu ook niet elke dag meer op en neer voor een aai.. sla 1 of soms 2 dagen over..
maar moet ook 2 dagen in de week voor mn werk naar etten-leur, dus dan rijd ik er langs :)

verbruik wel een berg benzine nu hoor... eerst dik een maand met een tank.. nu met moeite 2 weken :')

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 11:50

Veale staat nu 18 km weg, ga dus ook niet alle dagen heen. Toen ik gezond was ging ik 5 dagen heen meestal. Hij staat vol pension alles wordt gedaan

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:50

Haha grappig Lotte, grappige kat :P Maar gelukkig heb je je hond terug!

Naaltje, 23 kilometer is beetje ver weg he :P

Jellee, Ik doe de opleiding Communication and Multimedia Design, oftewel Interactieve Media :) HBO.
Ben bijna klaar met de site voor een Fokkerij :D
En ga zo naar sil op de fiets haha.. dat is voor mij al weer een hele tijd geleden. Zal wat gaan vloeken op de fiets en spijt krijgen dat ik niet met de scoot ben gegaan haha.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:51

Ik ben aan het werk :x zit achter mijn bureau maar moet af en toe eens plassen :P weet niet hoelang ik het nog vol ga houden :n

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:51

Naaltje schreef:
@yuri; at ken ik... die van mij staat inmiddels ongeveer 23 km van huis... ik ga 'm vandaag niet zien denk ik... ben met migraine uit bed gekomen...

Pfff... dat jij dan uit je bed kunt komen. Ik kan dan echt helemaal niks meer voordat ik mn medicijnen gehad heb.

Ben de filmpjes aan het uploaden van Storm van gisteren. :) We hebben wat grondwerk gedaan en daarna heeft ie jacht gemaakt op de jollybal (vrij letterlijk jacht gemaakt trouwens... := hij ging er enthousiast achteraan)

Vanmorgen Sunny even laten vrijspringen aan de longe (is het dan nog vrijspringen...?) tot 50cm gegaan, en hij deed het mooi en beheerst. daarna door het hoge gras los achter me aan meegenomen naar het weiland, en hij heeft niet 1 keer geprobeerd om een hap te nemen, en bleef keurig achter me aan lopen <3
Verder voor maandag alvast het tuig schoongemaakt, kunnen we weer netjes voor de dag komen. en alvast de kar uit elkaar gehaald, dan hoeft dat ook niet allemaalnog op het laatste moment.

groetjes, lacuna

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:53

medicijnen?.. ik zit nu op de bank, zogauw ik eraf ga gaat het keihard boenkeboenk en pleur ik bijna neer _O- heb ook nog niet durven eten...
grmbl.. had 'n verplichte les vandaag...