[AR] Op zoek naar marathon wagen voor Shet, is deze wagen wat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:31

JoyCiej007 schreef:
volgens mij stond daar ook die (sorry, persoonlijk mening) foeilelijke roze wagen?

En heb je een eindje verderop dan dat bijpassende lakleren roze tuig gezien !!!

Ik weet niet wie met zoiets rond gaat rijden, maar volgens mij heeft die altijd een zonnebril nodig 8-)

JoyCiej007

Re: Op zoek naar marathon wagen voor Shet, is deze wagen wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 14:17

Oh maar dat was écht ontzettend lelijk, dat kon écht niet meer! Zo'n roze rijhoofdstel (of blauw) wat je nu wel eens ziet vind ik dan nog wel grappig, maar dat roze tuig was ook nog een vieze kleur en voor het mennen vind ik dat écht gewoon niet kunnen, zat ook nog zo'n lelijke plastic-achtige laklaag over heen.
Roze details of iets kan ik nog mee leven, maar kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand daar mee gaat rijden, en al helemaal niet in combinatie met die verschrikkelijke wagen.....

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:32

JoyCiej007 schreef:
Oh maar dat was écht ontzettend lelijk, dat kon écht niet meer! Zo'n roze rijhoofdstel (of blauw) wat je nu wel eens ziet vind ik dan nog wel grappig, maar dat roze tuig was ook nog een vieze kleur en voor het mennen vind ik dat écht gewoon niet kunnen, zat ook nog zo'n lelijke plastic-achtige laklaag over heen.
Roze details of iets kan ik nog mee leven, maar kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand daar mee gaat rijden, en al helemaal niet in combinatie met die verschrikkelijke wagen.....

heb je toevallig een foto :D (van het roze tuig + wagen)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 14:44

shelltje schreef:
JoyCiej007 schreef:

heb je toevallig een foto :D (van het roze tuig + wagen)

:n Helaas niet, weet ook niet meer de naam van de standhouder, anders had ik het maar ál te graag laten zien. Maar geloof me; het was te gruwelijk voor woorden, daar laat je zelfs een klein schattig meiske met shet niet mee rijden!

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:50

Ik zat ook al te denken, maar weet ook de naam van de standhouder niet. En geen foto.
Maar het was echt te erg voor woorden.
En dus niet alleen het schoftje of hoofdstel roze, maar echt alles. Strengen, broek, leidsels, binnen en buitenzijde ... babyzoete roze en inderdaad plastic-look.

Ze hadden het ook in babyblauw en wat dan nog een beetje ging, maar niet heus, een soort donkergroen.

Edit:
Hier de lijst met standhouders ... daar zal hij dus wel tussen staan :o
http://www.paardenkoets.nl/nl/shows_en_ ... andhouders
Laatst bijgewerkt door Isapaardje op 25-11-09 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 14:57

Isapaardje schreef:
Ik zat ook al te denken, maar weet ook de naam van de standhouder niet. En geen foto.
Maar het was echt te erg voor woorden.
En dus niet alleen het schoftje of hoofdstel roze, maar echt alles. Strengen, broek, leidsels, binnen en buitenzijde ... babyzoete roze en inderdaad plastic-look.

Ze hadden het ook in babyblauw en wat dan nog een beetje ging, maar niet heus, een soort donkergroen.

Nu baal ik echt dat ik er geen foto van heb.....
Shelltje; het is een beetje deze kleur roze:
http://www.101relatiegeschenken.nl/foto ... K708PI.jpg

Alleen dan nog wat lichter (en viezer van kleur), beetje barbie-roze dus, en dan echt zo'n lak/plastic-achtige laag er over heen.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:59

Misschien was het ook wel bedoeld voor die pluchen looppaarden die te koop waren :D .... dus als speelgoed.

Want echt, er gaat geen hond met zo'n tuigje rijden en al zeker niet over straat.

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:23

Zou het zo doen :D

maarja ik heb dan ook een roze tik.

pony loopt nu ook al met een rozerijhoofdstel!

alleen de rest is er niet zo blij mee heb een blauw/rode wagen :D

ik zal eens uitzoeken van wie het tuig is:P

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 15:31

zo'n roze of babyblauw rij hoofdstel is echt erg leuk, ook qua kleur. maar echt, de kleur en de ongelofelijke plastic look van dit tuig kan je gewoon niet mooi vinden....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:38

Die met die gekleurde tuigen was een Engelse winkel.

Cavalier heeft ook zeker wel échte marathonwagentjes zoals jij bedoeld/t. Hij rijdt er namelijk zelf mee ;)
Afbeelding
krijg de foto niet groter?
Afbeelding
Afbeelding

Denk alleen dat het nogal ver buiten je budget gaat.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 15:44

Inderdaad... en veel van die marathonwagens stonden er in de stand niet in Shetmaat, bovendien hoefde ik maar 1 blik op de wagens te werpen die mij nog niet eens zo zeer aanspraken, om te kunnen zien dat ze inderdaad ver boven mijn budget vallen...
Dat was het mooie aan die wagen bij Kraay; hij was nog enigzins een beetje betaalbaar...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 15:48

Klopt, hij had niet alle modellen meegenomen naar de beurs :)
Als je bij hem in de showroom staat weet je ook waarom, hij heeft veel verschillende modellen in alle maten staan :) zou wel erg vol worden in zoon kleine stand.
Maar goed, als het niet je smaak is en buiten je budget valt hoeven we het er verder niet over te hebben natuurlijk ;)
Wilde alleen even laten zien dat hij wél marathonwagens heeft zoals jij bedoeld :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:16

shelltje schreef:

Weg wezen jij :D :D straks rijden we nog met een roze vrachtwagen.

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 16:59

Heey!

Ik heb een kar van cavalier, die heb je misschien al wel eens op foto's gezien. Die is heel licht te rijden en het is een hele fijne wagen. Deze heeft ongeveer 2000 euro gekost. Misschien dat je daar ook eens naar kan kijken! :j

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 17:23

Evelinee_ schreef:
Heey!

Ik heb een kar van cavalier, die heb je misschien al wel eens op foto's gezien. Die is heel licht te rijden en het is een hele fijne wagen. Deze heeft ongeveer 2000 euro gekost. Misschien dat je daar ook eens naar kan kijken! :j

Ik weet inderdaad over welke wagen je het hebt; mooi ding! Enkel het nadeel vind ik dus de bankjes (met leuningen) achterop, ik wil graag dat het zo rond afloopt :) Blijkbaar is dat iets waar je veel meer geld voor neer moet tellen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 17:24

Echwel schreef:
shelltje schreef:

Weg wezen jij :D :D straks rijden we nog met een roze vrachtwagen.

"The pink lady's team'' :') _O-

Bij Scurrydriving was er trouwens wel een pink lady's team; die hadden kleine details op zowel wagen als tuig/pony roze, dat stond niet eens zo heel verkeerd.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:29

JoyCiej007 schreef:
Ik weet inderdaad over welke wagen je het hebt; mooi ding! Enkel het nadeel vind ik dus de bankjes (met leuningen) achterop, ik wil graag dat het zo rond afloopt :) Blijkbaar is dat iets waar je veel meer geld voor neer moet tellen.

Je kan de wagens zo laten maken bij hem zoals je wilt ;)
niet gevraagd is altijd mis natuurlijk :)

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:44

Oh, Shelly, dat wil je écht niet hoor, zo'n roze tuig! Kan me heel goed voorstellen dat je moeder daar een stokje voor steekt.
Als het nu nog mooi roze was (zoals jullie marathon-shirts in Wierden), maar het was van dat lichtroze lakleer. Echt baby-roze..... En dat op een Haflinger?? No way dat dat mooi is.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 17:47

Gekke mens wilde haar presentatie wagen in roze, dat mocht natuurlijk niet :D :D
Mag allemaal als ze zelf heel veel geld verdient en alles gaat kopen, neem ik dat blauw rood wel over hoor ;)

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 19:37

Divine schreef:
Oh, Shelly, dat wil je écht niet hoor, zo'n roze tuig! Kan me heel goed voorstellen dat je moeder daar een stokje voor steekt.

Zuurstokje dan wel :+

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:51

Ik zit weer eens helemaal niet op te letten:p Je had al naar die wagens gekeken! haha! ;)

Ik heb die roze ook zien staan! :P Inderdaad echt niet mijn kleur! en daar wil je ook niet mee gevonden worden :P
Ik heb wel dezelfde kar, alleen dan in het bordeaux! :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 19:18

JoyCiej007 schreef:
semo schreef:
Wij zijn zondag op P&K geweest en hebben bij Cavalier het wagentje bekeken die kennissen van ons gekocht hebben
voor hun mini appaloosa's. dit is een heel licht wagentje die erg stabiel is door speciale vering, die man stond er achterop te
springen en hij kwam niet omhoog van voren.
Ook nog in een gave kleur en je kunt hem bestellen zoals je wilt. Voor ons moet'íe groter want onze pony's zijn 1.08 m .
Ik zou hem graag voor de kerst krijgen maar denk dat de kerstman dat niet ziet zitten dus nog even door met onze oude kar. |(

Bij Cavalier hebben we ook nog even gekeken, maar ook daar vond ik niet echt wat ik zocht, tenminste; niet echte marathonwagens maar meer marathon/recreatie; volgens mij stond daar ook die (sorry, persoonlijk mening) foeilelijke roze wagen?

Haha op die wagen heb ik nog in de showroom gezeten toen de verkoper met andere klanten bezig was.
Persoonlijk ben ik wel een typ die van lekker gek houd, maar of ik voor veel geld zo iets zal kopen denk ik niet, dan ga ik liever voor safe. Vind wel dat hij opzich goede wagens heeft, echter heb ik nooit zelf gement met deze wagens. De eigenaar van de zaak rijd ook 2 span met deze wagens.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 19:59

Ik weet niet; ben dan wel zo'n iemand die een super fout knal roze halster koopt voor een hengst of zwart ruintje, puur omdat het zo fout is dat het leuk word, of een deken in een knalkleur oid.
Maar verder ben ik vrij 'degelijk', ik wil graag iets chique's met een licht sportief accent.... en omdat ik dus al een prachtig bruin enkelspan tuig heb, en bruine dressuurkleding, leek mij een wagen met bruine bekleding en bruine details wel mooi, en dan het frame in bordeaux rood. Wat precies welke kleur krijgt weet ik nog niet, daar moet ik nog even over na denken, maar bruin en bordeaux rood zijn qua paardenspullen wel mijn lievelingskleuren, 't kleurt ook goed bij mijn kleur pony's (mini-haflingers, vos met blonde manen en staart).

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:52

daar geef ik je helemaal gelijk in! Je koopt natuurlijk een kar voor lang gebruik en als je al een mooie set hebt voor tuig en kleding en je graag hier een kar bij wilt hebben, zou ik dat ook doen! inderdaad een gek halstertje of deken ben ik ook wel het typ voor, (al heb ik nu wel een knalrode kar en dat vind ik nog net kunnen :D)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:05

JoyCiej007 schreef:
Ik weet niet; ben dan wel zo'n iemand die een super fout knal roze halster koopt voor een hengst of zwart ruintje, puur omdat het zo fout is dat het leuk word, of een deken in een knalkleur oid.
Maar verder ben ik vrij 'degelijk', ik wil graag iets chique's met een licht sportief accent.... en omdat ik dus al een prachtig bruin enkelspan tuig heb, en bruine dressuurkleding, leek mij een wagen met bruine bekleding en bruine details wel mooi, en dan het frame in bordeaux rood. Wat precies welke kleur krijgt weet ik nog niet, daar moet ik nog even over na denken, maar bruin en bordeaux rood zijn qua paardenspullen wel mijn lievelingskleuren, 't kleurt ook goed bij mijn kleur pony's (mini-haflingers, vos met blonde manen en staart).

Je kan het bij hem zo gek maken als je zelf wilt ;) Ik heb op mijn wagen verschillende onderdelen andere kleuren leer laten maken, bokkussen aan laten passen :) afsluitbaar kastje onder de bok laten maken e.d. :) Al had ik het biesje overal roze willen hebben, was ook prima.

Dus als jij je wagen bordeauq rood wilt hebben met bruine bekleding, dan laat hij die maken :)