Tine, heftig! Beterschap. Vhu, leuk puppy training! Ik wil ook graag een hond en ga dan ook zeker op training Maisie, foto van de wagen? Ollie, ook beterschap! Janouk, echt super goed gedaan! Weer iets om trots op te zijn
Hier echt een baal zondag! Hele dag op pad geweest met stalgenootje, want ze had een clinc over paardenspieren oid en mocht met haar eigen paard op consult komen, ik was mee. Maar de clinic viel erg tegen en het consult heeft maar 10 minuten geduurd daar hebbben we dan 4 uur in de kou op gewacht. We hadden zaterdag een nieuw bedframe gekocht, zijn we 2 uur bezig om het in elkaar te zetten..blijkt dat we 160 nodig hadden en niet 180 word dus weer op de grond slapen.
We zitten op pagina 499 en ik heb nog maar van 2 een intro stukje gehad wilt de rest die ook even zsm sturen?
janouk
Geplaatst: 26-10-15 00:33
4e van Nederland bij ons debuut in Working Equitation
Zo gaaf. Veel geleerd en genoten van heel veel Spaanse en Portugese paarden en 1 super haflinger
Biancacoo
Geplaatst: 26-10-15 08:58
Jenkins die van mij heb je al toch ?....heel kort..maar ik kan t niet terug vinden..
janouk gefeliciteerd, hartstikke knap gedaan !!
Fijne dag allemaal!
Ollie1
Geplaatst: 26-10-15 09:01
@Jenkins, ik hoef niet in het openingstopic hoor....ben geen actieve bokker , kom af en toe ffies binnen vallen
ik heb al een bericht van: Tine10 happytime Barroco VHU Biancacoo
tine10
Geplaatst: 26-10-15 09:39
Tuurlijk wel Ollie. Jij hoort er ook bij.
claud01
Geplaatst: 26-10-15 10:40
Hoi allemaal. Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Lees nog steeds wel mee maar reageren komt er steeds niet van. Ik hoef dan ook niet in het volgende openingstopic.
Tine, wat is het jasje mooi geworden zeg! En een aanvaring met een boom, dat is iets minder mooi. VHU, zag al prachtige foto's van jullie B&B op FB voorbij komen. Fijn dat Ollie een goed plekje heeft. Telefoonetende pup is niet zo handig dus nu naar puppycursus. Janouk, super gedaan!! Ik zag die foto's ook al op FB Ollie, wat super dat je alleen met Hero op pad bent geweest. Wel ontzettend balen van de pijn in je rug. HT, een dagje Otterlo gedaan. Bianca een lekker druk weekend gehad met onder andere Legoworld. Maisie, moet Cardi nog geluidsproof krijgen. Ferro die nog hijgt. En de nieuwe wagen binnen. Heb je al een foto?? Ik lees dat je naar Paard&Koets gaat. Zijn er nog meer mensen uit dit topic die gaan? Ik ga ook, op zaterdag. Tine heeft de fysio op bezoek gehad. Samurai nu weer helemaal los en jij bent dus nog wel even zoet. Jenkins, dat is inderdaad niet leuk als je daar 4 uur op moet wachten. En dan ook nog het verkeerde bed
Hier gisteren ook weer even een fijn rondje bos gedaan met Bubbles. Ik had met Endomondo bijgehouden hoe en wat maar krijg het gewoon niet op mijn FB. Het was in ieder geval een rondje van 5,84 km en we hebben er 47 minuten over gedaan (inclusief een keer stoppen omdat er een steentje o.i.d. in zijn hoef zat en op het harde veel gestapt). Ook nog een lekker galopje gedaan op het lange zandpad.
tine10
Geplaatst: 26-10-15 11:00
Allemaal bedankt voor de complimenten over het jasje. Hij bevalt zo goed, dat ik voor mezelf ook een ga maken in dezelfde stof. Zodat we bij het mennen mooi bij elkaar passen. Ga ik niet redden voor de eerstkomende menwedstrijd, maar dat geeft niet.
En ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad en/of de tape die fysio gisteravond heeft aangebracht heel erg goed werkt, want ik ben niet zo hulpeloos als gisteren. Natuurlijk voelt het minder fijn, heb net wel bijvoorbeeld de was kunnen opruimen. Dus hopelijk valt het mee en kan ik met een paar dagen toch weer iets met de paarden doen.
Biancacoo
Geplaatst: 26-10-15 11:07
Tine auwch..Hoop dat je er snel vanaf bent. Ollie1 en claud1horen ook in het openingstopic. Verkeerde maat bed..dat is balen.
Jenkins heeft al stukjes binnen..Wie is barroco?
ik heb gisteren met de hondjes met alle 5 voor de kar getraind, zoon mee, was gezellig en ging goed. vanmorgen ben ik met 2 met de step gaan trainen, heerlijk leeg bos...herfstkleuren,...heel fijn.
oeehh mooi matchende jasjes tine! En gelukkig valt de pijn mee.
Zal kijken of ik vanavond ff een stukje kan maken ofzo.
He balen jenskins. heb ik ook wel eens gehad op paard en koets helemaal daarheen gereden met pony. klein kwartiertje in de ring en weinig aanwijzingen gehad.
Janouk gefeliciteerd!!!
tine10
Geplaatst: 26-10-15 12:01
Jenkins en Maisie, dat is dan wel heel erg zonde van alle tijd en moeite die je ervoor hebt gedaan. Janouk: ook hier nog felicitaties. Heb je ook nog foto's of filmpje van jullie samen? Ik vraag me ook af wie Barroco is Bianca: heerlijk getraind met de honden. Het bos is nu zoooo mooi, daarom zat ik gisteren ook echt heel flink te balen. Zou nu ook graag even met de honden gaan wandelen, maar ja, dat is iets te riskant, een onverwachte beweging van de honden en ik verga van de pijn.
Biancacoo
Geplaatst: 26-10-15 12:09
Tine, snap ik..is idd risico..dat probleem hen ik ook, maar ik heb tegenwoordig een heupband, daaraan doe ik dan 1 hond en kan dan met handen vrij wandelen..word er ook niet aan mijn armen of handen/schouders getrokken, is echt perfect..misschien ook iets voor jou Tine ?....het zijn eigenlijk canicross heupgordels..met een lijn met elastisch stuk erin..scheelt een boel schokken...werkt echt fijn !
tine10
Geplaatst: 26-10-15 12:31
Op zich mooie tip, maar ik vrees dat de honden me dan toch nog omver krijgen. Zijn natuurlijk heel flinke zwaargewichten hier. Mowgli weegt denk ik 60 kg en Lika 40. Durf ik nu toch even niet aan. Over een paar dagen gaat het vast wel weer beter. Het is hier maar tijdelijk gelukkig. Ik laat Lika wel uit aan een halti, maar dat is nu even niet genoeg.
Haha sorry, barroco is een pbtje die ik tussendoor kreeg
Biancacoo, lekker door het bos met de hondjes Maisie, Jeetje dat valt dan ook tegen!
happytime
Geplaatst: 26-10-15 15:48
olli niet bij het toppic horen? foei toch! ik geniet van de brutus en hero verhalen tine heeft jasje af en nu zelf aan de beurt janouk heeft super tussen de spaanse paarden haar best gedaan en 4de geworden Jenkins en maisie: zo dat is balen een eind rijden voor een korte tijd les ik zie een biancacoo met een canicross,hondje eraan en rolschaatsen aan en gaan met die banaan voor me. ha ha claud ook weer actief met bubbles hier weer terug van weekndje Otterlo, zo mooi weer, goed gezelschap(wel wat nachtrust gemist) en top ritjes gemaakt,volgend jaar hopelijk weer want wat een knapt een mens op van zo'n weekendje op pad met de pony in zo'n mooie omgeving
Biancacoo
Geplaatst: 26-10-15 16:59
Ht, gave gezellige foto ! ik zou willen dat ik kon canicrossen, nu eerst alleen wandelen,..met skeelers is ook een idee, maar dan wel off road skeelers., hahaha.. claud, lekker bezig met bubbels.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-10-15 17:01
Hier wel bijgelezen maar gewoon te druk beloof beterschap als we verhuisd zijn (over 1.5 week is het zover )
Oh ik ben er niet vaak maar wil er wel bij in het nieuwe topic. Zal vanavond even wat sturen.
Biancacoo
Geplaatst: 26-10-15 20:38
Ik hoop..dat ik t nieuwe topic kan vinden straks...en hoop dat jenkins de nieuwe kan maken.. Ook avaluna hoort er natuurlihk bij.. Eigenlijk. .hoort iedereen erbij die hier in dit nummer meegekletst heeft....
Gem
Geplaatst: 26-10-15 22:09
*vakantiemodus*
happytime
Geplaatst: 26-10-15 22:13
geniet ervan gem,ik doe dat vanaf vrijdag en ja....iedereen is toch welkom hier,dat maakt het zo gezellig,of je nou paarden,ponys ,honden, ezels voor de wagen zet of helemaal niets meer
Ik meld me even! Ik kom veel te weinig in het topic. Maar momenteel erg weinig echt achter de pc en op telefoon typt zo rottig! Lees wel regelmatig bij en denk dan vanavond schrijf ik even wat, maar dan beland ik toch niet achter de pc.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-10-15 22:39
Ja dat is absoluut super fijn aan het topic. Hoe is het met je fjordendame Ips?
Vanavond toch nog lekker kunnen tutten met Ber. Tuttekopje wilde nu opeens haar stal niet meer uit, raar beest is het toch, eerst willen ze er niet in, nu dus er niet meer uit hahaha. Dus ik erachter staan, wilde ze er wel uit naja. Nog even uurtje gewandeld en wat gefreestyled was heerlijk. Zon zakte weg, zo in het schemer, wat een prachtig weer zeg.