[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:42

Ja mik ook op de buitenste pion, maar als ik gelijk al het verkeerde poortje rij dan hoef je al niet meer verder :n

Ja Tine waar ben je........al voor de 3e dag niet op bokt.....dat is niks voor haar :n

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:54

Tjah daar heb ik helaas geen tips voor. Behalve dan goed vooruit blijven kijken. Officieel moet je vanuit de poort de volgende poort kunnen zien.

Mocht je trouwens maar 1 parcours rijden of mocht je 2x starten?

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:56

Nee we rijden altijd maar 1x en bij foutloos parcours barrage.
Dus had eigenlijk voor Jan Doedel de boel ingespannen :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:56

Oude eigenaresse vertelde dat hij met enkelgebroken liverpool werd gereden. Ben zelf van mening dat een.ongebroken vriendelijker is... Twijfel!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:00

@Batlow dan kun je het beste gaan experimenteren als jij twijfelt, ook omdat het paard al een tijd niet voor de wagen heeft gestaan (als ik het goed heb begrepen). Uiteindelijk gaat het erom wat het beste bij het paard past.
@Dingetje dat is balen. Gelukkig heb ik hier in de buurt bijna altijd de mogelijkheid om 2x te starten. Vaak gaat de 2e ronde net wat beter (of in mijn geval sneller) omdat de pony dan ook de weg "kent". Bij die 2e omloop rijd je trouwens alleen voor winstpunten (barrage mag alleen de 1e omloop).

Nog maar 1 pagina te gaan! *\o/*

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:15

Tja sorry dingetje vraag mij ook niet hoe ik het doe hoor! Het gaat idd wel steeds beter.

@ batlow gebroken liverpool heeft ook niet mijn voorkeur. Zou gewoon beginnen met een
simpele liverpool. Hier heb ik met ferro ook gewoon marathons gereden met dubbelgebroken
trens.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:23

Een enkelgebroken liverpool? Goh ik wist niet eens dat dat bestond. Ik ken enkel de ongebroken variant (al dan niet met tongboog). Weer wat geleerd.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:36

:wave: ik zit in een aanhanger onder het afdak bij te lezen. Zit een regenbui af te wachten.

Vraag me inderdaad wel af waar tine is..

IpsilonkaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:55

_Dingetje_ schreef:
:+ Pfieuw ben gelukkig niet de enige dan....ik zie het Ips dat je ook nog maar op +4 staat.........gelukkig bestaan er dan lotgenoten.
Mat Maisie kan je daar niet over praten.....vraag me nog steeds af hoe ze het doet......maar die is gewoon de *bomb* in vaardigheid rijden :D

-O- Mijn probleem was dat ik veel te hard door het parcours ging.... :P Dus nu rijd ik rustiger en lukt het wel *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:55

Hier is tine. Lief dat jullie naar me vragen :* Sorry, heb wel bijgelezen, maar was niet zo in de stemming om te reageren. Ben heel vreselijk moe, want heb nog steeds geen fatsoenlijke nacht gehad. Verder erg veel pijn in het lijf en door de combinatie van die beiden in een neerslachtige bui, die al even duurt. Wilde jullie daar niet mee lastig vallen. Dan word ik ook maar zo'n klager en jammeraar.
Bovendien had ik niet zoveel te vertellen, want doe niet zoveel.

Nou ja, afgelopen zondag wel een buitenritje met man en zoon gemaakt, gewoon hier over de maaipaden. Ik vond het zelf doodeng (idioot, want Rembrand is superbraaf), heb namelijk vreselijke last van mijn rug (maar door het rijden ging het beter, zou dus eigenlijk vaker moeten opstappen). Maar heb zo genoten van zoonlief. Die zat zo enorm te glunderen. Zeker toen we gingen galopperen over een leeg aardappelveld. Hij ging in de race stand.

Vandaag Thabor en Rembrand voor de wagen gehad en dat was in ieder geval heel goed voor mijn humeur, want beiden gingen heel fijn.

Nu moet ik snel gaan voeren, brood smeren voor onderweg en dan met zoon naar de judoschool.

Ik zal later vandaag proberen op iedereen te reageren.

IpsilonkaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:56

Rustig aan Tine, fijn dat je er weer bent!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:41

He.... pagina 499 duszzzzz..... zal snel nog even bijlezen in dít topic :+
Tine weer boven water :(:)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:42

Ja fijn dat je er weer bent Tine. Ik dacht aan vorig jaar was je toen niet rond de herfstvakantie weg.
Al zwaai je maar af en toe anders maken we ons zorgen. Hi hi

Zelko heeft een bloeduitstorting van zijn val die zakt nu langzaam tussen zijn voorbenen. Gek om te zien.

Ik start elk paard gewoon met een rechte Liverpool stang en ga daarna pas sleutelen als het niet werkt.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:43

Zijn we er al *\o/* *\o/* *\o/*

Nog even wat typen dan.

Tine weer boven water. Lekker buitenrit gemaakt. Bij jullie wel droog hier niet -O-
Hoop dat ik deze week nog wat kan doen met de pony's.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:45

Zoo gaat snel! Ik zal in het nieuwe topic even een bijleespost proberen neer te zetten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:49

@ML wat ongelovelijk balen van je werk zeg ....
Wat hebben jullie trouwens enorm zitten kletsen zeg.... gaat weer verder lezen ...

Citaat:
moest vanmorgen wel lachen....ik heb een tuig van VHU,dat eerst via dennis (ponys pastte het niet) mijn kant op kwam.....Jenkins is 2 weken tuigloos,dus aangeboden om mijn tuig zolang te gebruiken,kan ze toch mennen,maar door slechte weer gisterenavond wilde ik niet dat Jenkins het kwam halen dus het tuig vandaag via ipsilonka meegeven ,zodatjenkins het wat dichterbij kan ophalen
snappen jullie hem nog??? :O O:) :Z
Grappig :D

Verder veel samenvattingen, groom die van wagen valt en andere groom met paard en al ondersteboven, dat is schrikken :(:) kreeg nog iets mee van DB met bult? en Dingetje die zegt niet voor vdh in de wieg te zijn gelegd, nou dat gaat vast wel goedkomen hoor :j

Hier afgelopen twee dagen geen poown irl gezien, gewoon hard gewerkt. Ollie is gelongeerd vandaag, ze liep lekker. Morgen weer eens naar paardjes toe, als het eindelijk weer droog is := wat een hondenweer zeg >;)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 15-10-13 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:57

doe ik ouderwets zwaaien

dag oud topicje, mensjes tot in het nieuwe topicje

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:10

Bijna.......

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:16

Heel bijna bijna :P

Voor degenen die een bekende tweewieler op Markt zien, dat is inderdaad die van mij. Had hem twee weken terug verkocht, paardje dat ervoor zou is er nogal tussenuit geknepen, erg jammer.
Maar als iemand nog een goede tweewieler zoekt, hij staat in NoordHolland.

Zijn we er nu nog niet }:0

@Obelix wat een prachtige shetlander hebben jullie zeg :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:20

ja ik zag m al VHU herkende ollie ervoor.

Tjee nog niet op de 500........................... of nu wel?

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:25

Nee nog steeds niet!! Is het nieuwe topic wel al klaar? Anders hebben we een probleem hihi.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:29

VanHuisUit schreef:
Heel bijna bijna :P

Voor degenen die een bekende tweewieler op Markt zien, dat is inderdaad die van mij. Had hem twee weken terug verkocht, paardje dat ervoor zou is er nogal tussenuit geknepen, erg jammer.
Maar als iemand nog een goede tweewieler zoekt, hij staat in NoordHolland.

Zijn we er nu nog niet }:0

@Obelix wat een prachtige shetlander hebben jullie zeg :j

Ik zoek er 1! Zal is op de markt kijken

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:31

Zag m ook staan VHU :)

Tot t volgende topic!! :wave:

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:41

@vhu; morgen opletten dan :)) Misschien komen we elkaar wel tegen :))
Ik ben weer vrij morgen namelijk.. 't is extreem rustig met vracht. Aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant kan ik er dan ook gewoon weer met frisse moed tegenaan :)

Hier nog voorzien wat betreft 2wieler :))

Heb vandaag met dids nog een rondje gedaan door het bos :) Op de een of andere manier was ik vrij gespannen weer, zonde.
Maar toch gegaan. Hij mieterde een beetje bij de (vele) mensen met paraplu. Maar toen was knopje voorwaarts gevonden.
Daarna begon hij heerlijk afgebogen te sjouwen, wel nog iets scheve druk. En opeens begon hij te trekken met zijn hoofd. echt hoofd eruit snukken naar boven/rechts..
Hij deed het ook zonder druk..

Ik dacht tong over het bit, maar was bijna terug op stal dus ben gewoon door gemend. Op stal geen tong over het bit gevonden.. Vrees dus toch last van zijn lijf.. Minder dan een week... *telt af*

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:49

@Aks jammer dat het rijden zo vervelend ging. Het is vast even de overgang met al die "nieuwe" paraplu's. Gaat de volgende keer vast weer beter :)

Tot het volgende topic allemaal! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: Ik ben wel nieuwsgierig naar iedereen zijn nieuwe intropost :D Lijkt mij leuk om (weer) het wie en wat zo achter elkaar te lezen.