Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelli schreef:Hij is niet levenseng, gezonde spanning en prachtige special effectsZeker gaan!
Ik wil geen verzorgster meeral die ellende. Zijn een paar meisjes op stal die af en toe als ik het vraag de ponys poetsen en ermee wandelen. Groom vinden is moeilijk genoeg, ook in de randstad. Kreeg een aanbieding van een en 14 jarige jongen..... maar ja, om nou 3 uur op de wagen te zitten met een puber?
happytime schreef:naaltje: laatste foto ,gaaf huis, is het te koop? lekker niet te stoffen enz lekker doorluchten daar en die auto(eend) erg zuinig in gebruik
Evelli schreef:Gave fotos trouwens Naaltje! Ga ze even aan mijn vriend laten ziendie is een groot kenner en "liefhebber" van alles wat met WO2 te maken heeft
![]()
Ik heb de ukken sinds december in volpension staan en dat bevalt me eigenlijk primaponys hebben een luizenleven momenteel
straks tijdens ponykamp op stal krijgen ze voor de week een vast verzorgstertje omdat 6 meiden en 4 (les)ponys een beetje lastig is. Dus dan hebben ze alle 6 een tuttelpony. De lessen rijden ze alleen op de lesponys van stal, niet op die van mij. De ukken vinden het heerlijk om gepoetst te worden, kunnen die meiden mooi doen