kan nog net een van de laatste posts doen in dit topic 
@Tine, go,go,go ook met een vies hoofd gaat het vast goed. Zat er gister nog over na te denken maar twee x starten lijkt me wel erg zwaar zeg dan zo'n hele dag op wedstrijd pffff jij liever dan ik
@Naaltje, bah altijd naar maar zoals jij het beschrijft heeft hij/zij een mooi leventje gehad en heeft het veel langer geduurd dan dat het eerst leek. Waarom trouwens over 1,5 week? Toen ik onze Tex liet inslapen moest ik ook wel timen wanneer (Han op school, man vrijnemen etc). Die was 19 maar desondanks vond ik het wel heel erg om het te laten doen
Spierpijn is gelukkig weer wat afgezakt. Had ook last van mijn bekken ben gisteren gewoon te lang doorgegaan. Was er direct opgestapt, dus niet eerst 'los' longeren, dus al met al bijna uur geloof ik behoorlijk flink gereden. Dat trek ik dus (nog) niet
Zoonlief heeft nu gelukkig wedstrijd gehockeyd terwijl het droog was. Ze hebben verloren met slechts 1-2, zo'n grappig team zijn ze, ze hebben nog nooit gewonnen (is ook 1e jaar dit team) maar ze vinden het altijd ontzettend leuk, grappig. Ik had pannenkoeken mee, die waren dus zo op
Leuke verjaardag gehad IT?
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 15-01-11 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt