@HT, wat een leuk vooruitzicht! Een heel fijn weekend toegewenst
janouk
Geplaatst: 23-10-15 07:31
Veel plezier, Monique, met de club. Gezellig, doe iedereen de groeten.
Wij reizen zo naar Drenthe voor de NK working Equitation, maar we nemen de koets mee om ook rondje Dwingelerveld te rijden. Want van een dresuurproefje en een stijlparcours wordt Janouk niet moe.
Biancacoo
Geplaatst: 23-10-15 08:55
Janouk heel veel plezier, en veel succes, dwingelerveld is schitterend om te mennen ! Ik train er wel eens met de step, geniet ervan ! Ik heb onverwachts een beetje vol weekeinde, sorry....anders was ik van plan langs te gaan bij pesse... Ht veel plezier in otterlo. Ollie1 jullie hebben fans hoor !! Haha toppers !
VanHuisUit
Geplaatst: 23-10-15 20:09
En zo geweldig dat jullie zoveel plezier met elkaar hebben Ollie1. Was ook liefde op het 1e gezicht jullie zo leuk hij had het niet beter kunnen treffen.
Dank jullie voor de complimenten over het B&B en huis Jullie mogen altijd met paarden langskomen hoor haha. Geen idee hoe de ontwikkelingen gaan we laten het maar op ons afkomen. Vandaag nog wel bij Ber geweest, beetje gepoetst en getut, ook goed genoeg nu.
Hier verder echt heel erg druk sorry wens iedereen fijn weekend
tine10
Geplaatst: 23-10-15 21:29
Sorry, even egopost. Het jasje is klaar. Dus zondag met nieuwe jas de baan in.
Nu snel naar bed
VanHuisUit
Geplaatst: 24-10-15 08:28
gelukt Tine Heel veel plezier Janouk en HT
Hier zo naar puppytraining met Gretha. Ze heeft gisteren mijn telefoon soort van vermoord dus het is denk ik wel tijd
Eerst puppytraining was erg leuk. En nu ligt ze totaal voor pampus
tine10
Geplaatst: 24-10-15 12:24
VHU: heeft telefoonetende pup op strafkamp gestuurd Janouk ziet er wat gespannen uit, maar gaat vast helemaal goed komen. Geniet ervan!! HT ook heel veel plezier. Otterlo is prachtig Ollie1 geniet van haar geweldige ponys. En terecht Bianca heeft een vol weekeinde. Hopelijk met leuke dingen
Vanmorgen met zoonlief naar minimarathon geweest. Hij heeft echt super netjes gereden. We zijn zoooooooooooo trots op hem. Hopelijk lukt het me om de filmpjes te plaatsen, computer doet niet helemaal wat ik wil.
Fijne dag allemaal
janouk
Geplaatst: 24-10-15 18:54
Geweldig. Janouk en ik staan vijfde op onze eerste Working Equitation wedstrijd van 15 deelnemers in onze klasse. En dan meteen het NK. Er zijn ook Duitsers en Belgen, internationale jury ook. Ik leer echt veel, want ik weet maar weinig van de sport, dus veel vragen en afkijken. Morgen starten in omgekeerde volgorde van de uitslag, dus lekker 10 deelnemers om de trucs van af te kijken in het stijlparcours.
Goed gedaan, Patrick in de minimarathon
VanHuisUit
Geplaatst: 24-10-15 19:01
En dat ondanks de 'mestactie' van Janouk, ze laat ze even een poepie ruiken Ben benieuwd naar je zoon in het jasje Tine!
Biancacoo
Geplaatst: 24-10-15 21:18
Haha Janouk. .als je maar plezier hebt. En 5e !! Knap hoor. Tine knap van je zoon. Vhu. Hoe ging t bij de puppyles ?
Wij hadden vandaag een uitstapje naar Utrecht legoworld met zoontje, hij heeft heel erg genoten, en us nu blij maarvop...en ik ook. De tijd verzetten vanavond....tot morgen maar weer..
Janouk succes morgen.
VanHuisUit
Geplaatst: 24-10-15 22:00
Ook paar keer heen geweest, LEGO world. Vond dat enorm vermoeiend maar zoonlief vond het geweldig, doe je het dan voor he.
Puppytraining was heel leuk. En voor Gretha erg indrukwekkend. Al die honden (werd op 3 velden gewerkt, andere velden was obedience en agility, erg leuk om te zien trouwens), de herrie, al die mensen, luchten enz. Ze was rest van de dag gesloopt zo schattig Maar erg goed voor de pupsel, leren ze enorm veel van, is het niet van de les dan is het wel van alles erom heen. Oefeningetjes meegekregen voor komende week, gaan we lekker mee aan de slag
Biancacoo
Geplaatst: 25-10-15 07:31
Leuk is dat altijd die cursus voor honden. Ik heb zelf ook na pupcursus de behendigheid gedaan, echt superleuk om te doen. En gehoorzaamheid..ook super maar had een hond die weigerde te apporteren..haha...vond ze echt niks..dus diploma is daarin niet gelukt. Gretha leert er idd veel van. Bij ons gingen alle pups ook na de cursus op een apart veldje nog lekker los samen spelen.
Legoworld..vreet energie..hetcis zo druk daar..zoveel geluid zoveel mensen pffff...nirts voor mij.maar zoon vpnd hrt fantastisch.
Schitterende foto Tine en wat zijn ze toch mooi en leuk samen
Hier weer drukke dag met bezoek, administratie, bijna de laatste kast uitgeruimd en hoofdbrekens over iets bij de nieuwe keuken. Maar ook dat gaat goedkomen
Ollie had een leuk uitje vandaag. Was met verzorger naar buitenrit van de plaatselijke paardrijvereniging gegaan. Ze ziet er super uit, krijgt haar mooie sportlijntje weer terug, en vond het erg leuk! Vrijdag gaat ze mee naar de verenigingsles. Verzorger neemt ene week zijn eigen paard mee andere week Ollie. Leuk he.
tine10
Geplaatst: 25-10-15 19:14
VHU: Wat een topplek heb je toch voor Ollie gevonden. Heerlijk. En zelf lekker druk Janouk: ik ben zooooo benieuwd hoe het gegaan is. Bianca: ik kan ook niet tegen dat soort evenementen hoor, veel te druk.
Hier vanmiddag met zoonlief op buitenrit geweest. En heeeeel domme actie uitgehaald. We reden op een heel smal paadje, op een gegeven moment hangt er een dikke boom over het pad, maar wel heel hoog. Ik denk dat past goed, dus rij er onderdoor. Tja, toen bleek toch dat mijn paard (of ik ) iets te groot was. Zat ik toch letterlijk klem tussen paard en boom. Ik heb geloof ik hele bos bij elkaar gebruld. Man wat een pijn. Voelde me heel erg naar, arme kind helemaal van slag en verdrietig. Ik heb er maar een beetje grappig over gedaan. Na een tijdje zakte het wel weer iets weg. Dus maar weer gaan stappen. Op een gegeven moment ook een stukje gedraafd, maar na een tijdje ging dat heel erg pijn doen, dus maar weer gaan stappen. Was blij dat we na een uur weer bij de trailer waren, want het werd steeds slechter. Ben dan zo blij dat zoonlief zo goed kan helpen!! Bij thuiskomst gelijk het bad in en sint janskruid olie erop. Nu lijkt het weer iets beter. Denk dat ik wat ribben heb gekneusd ofzo. Pfff echt zo dom.
Ollie1
Geplaatst: 25-10-15 20:03
@Tine, wat is het jasje gaaf geworden en wat vervelend van je boombotsing @VHU, wat ontzettend fijn dat Ollie zo goed staat en wat is ze toch makkelijk @Janouk, hoe is het gegaan vandaag ?
Vandaag voor het eerst met Hero op pad geweest zonder mijn instructeur (ik had de opdracht gekregen om zelf met Hero op pad te gaan ) . En wat deed hij het weer goed, heerlijk gereden en zoooooo braaf! Natuurlijk ook met Bruutje nog heerlijk gereden ondanks de onwijze pijn in mijn rug. Maandag heb ik het paard van mijn vriendin geschoren (beetje te lang krom gestaan), S avonds nog gelesd en dinsdag leek het in mijn bil/onderlig geschoten. Afgelopen dagen werd het alleen maar erger ipv beter...lopen gaat, maar zitten . Vanochtend heeft mijn schoonvader Tramadol langs gebracht en na 2 tabletjes waren de scherpe pijnlijke randjes er vanaf en kon ik gelukkig toch nog de pony's beweging geven.
Maisie
Geplaatst: 25-10-15 20:28
Balen van je rug ollie! Maar wel superstoer met Hero op pad geweest.
Tine oei dat is niet fijn. Hopelijk valt het mee. Super dat het jasje voor je zoon gelukt is! Zag ook nog een leuk filmpje van de indoor.
Biancacoo al weer lekker met de hondjes op stap geweest en naar de lego. Lijkt me wel heel gaaf lego world ben er nog nooit geweest.
Janouk ook al zo'n lekker weekend! ben benieuwd wat de uitslag van vandaag is maar die bosrit pakken ze niet meer af!!
VHU met een stoute pup die wel braaf was op les. Joep vond de cursus ook helemaal geweldig. Joep word al weer bijna 5 gaat zo snel. En olie lekker in training en ber die zich ook helemaal thuis voelt.
HT ook een weekend in de bossen!! Heerlijk weertje.
Gem is je nieuwe wagen al binnen?
Verder wel meegelezen hoor maar niet zo veel te melden.
Cardi doet het goed reageert nog wel veel op geluid (gaat dan slaan) dus dat moeten we er nog even uit krijgen. Afgelopen week Ferro mee naar les genomen. Hij hijgt nog wel best snel. Vooral als hij zich druk maakt/ opfokt. Maar zou toch willen uitsluiten of het iets medisch is maar heb geen idee hoe. Kuchen doet hij eigenlijk niet meer en hij is ook wel goed voorwaarts en alert. Hoefsmid was geweest en die wees ook op ppid maar ik weet het niet. Misschien volgend jaar maar eens testen.
Afgelopen donderdag mijn nieuwe wagen opgehaald. Paar dingen niet goed maar ben er wel blij mee. Paars is heel mooi geworden en hij rijd heerlijk. Is iets hoger als mijn andere wagen maar dat valt niet echt op. Pony's staan er mooi voor.
Ollie1
Geplaatst: 25-10-15 21:18
@Maisie, ik ben benieuwd naar je nieuwe wagen en wat vervelend dat Cardy zo heftig reageert op geluid. rij jij met een slagriem ?
Ik vind het zo waardeloos dat ik van heel mensen berichtjes mis op FB. Ik lees dan hier dat Tine een filmpje heeft geplaatst en die heb ik dan weer niet gezien . Ik zet de verslagen op 'meest recent' , maar ook dat mag niet baten......
Maisie
Geplaatst: 25-10-15 21:43
filmpje van tine was volgens mij van zaterdag ochtend? Maar idd vervelend dat je ze mist.
Nee rijd niet met slagriem. Ga op paard en koets wel een kopen denk ik maar op zich maakt het niet uit hij slaat echt meer naar achter/ opzij en komt daarbij niet omhoog. Denk dat ik hem dan zou moeten kluisteren maar dat doen we maar niet
Het is een marathon wagen van kraaij model leica en dan donkerbruin met paarse accenten. Fototoestel hangt nog op de kar (vergeten) dus hopelijk morgen foto's.
tine10
Geplaatst: 25-10-15 22:27
Filmpje was van zaterdag inderdaad. Ik heb heel vaak dat ik op de dag zelf dan een aantal berichten mis en dan komen ze een dag (of nog later) ineens wel naar boven. Ik snap daar nooit zoveel van.
Maisie dat vraagt inderdaad om een foto. En lastig dat slaan naar achteren.
Ollie heerlijk gemend met knappe Hero!
Fysio was vanavond weer hier voor Samoerai, omdat ik het gevoel had dat het nog niet goed was. Nou, dat klopte. Wonderbaarlijk dat ze vandaag zo goed heeft gelopen in de proef, want ze zat vreselijk vast. Zelfde probleem/oorzaak nog als woensdag. Denk dat ze een mep heeft gehad van een van de anderen of een rare actie heeft gehad in de wei. Maar goed, zou nu weer goed moeten gaan.
Ze heeft mij ook nog even bekeken. Was niet helemaal blij met de diagnose: zware kneuzing. Ik dacht dat ik met een paar dagen wel weer klaar zou zijn, maar ik moet wel rekenen op een week of 6. Pfff, dat wil ik niet! Maar goed, aangezien de komende 2 dagen de pijn nog wel veel erger zal worden, dat is met normale spierpijn al zo, ga ik 2 interessante dagen tegemoet.
Ollie1
Geplaatst: 25-10-15 22:35
Beterschap Tine, handig zo'n fysio op zondag....Had ik dit ook maar, ik kan pas woensdag terecht en kan ook niet uit de voeten