Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Akshay schreef:Ook hoi Batlow, stel je jezelf ook even voor in dit huiskamertopic?
Voor alleen vragen kun je ook een topic openen of de zoekfunctie gebruiken natuurlijk
Ik zou een ander bit pakken dan de dubbelgebroken, omdat dat voor mij beter voelt. En mijn ervaring is dat als A beter voelt dan B, dat A dan meestal de betere optie is.
Niet onderbouwd dus.
Nou ik ben Batlow, ik heb 2 paarden. 1 van 2,5 die straks onder het zadel moet en 1 van 22 die straks weer voor de kar gaat. En misschien met sneeuw wel de slee, maar dat zien we nog wel!

voor Misterlady, wat een vervelende tijd om zonder werk te komen
prachtige foto's van iedereen en verder ben ik het een beetje vergeten
toen kon ik weer uit de ring natuurlijk

?

naja de 1 en 7 lijken ook wel op elkaar
En als ze ook nog naast elkaar stonden

creditcard nodig
obelix schreef:Happytime heeft een echt bokt tuig
Batlow, welkom
Kun je geen contact opnemen met de oude eigenaars? Dan kun je vragen op wat voor bit ze hem daar hadden lopen.
Biancacoo, zag dat je mn FB had geliked, zal straks eens kijken op je fb
En aangezien je het over knegsel en veldhoven hebt, mag ik vragen waar je woont?
Baudyh, fijn dat ze weer naar huis mocht !
_dingetje_ dank je ! En toch netjes een winstpunt rijker !
Zo eerst eens even de paarden buiten zetten,maar pff wat is het nog donker buiten zeg..
Behoorlijk *OEPS* momentje......ja eigenlijk lag het gewoon aan de parcoursbouwer
wie zet er nou de 1 en de 7 naast elkaar
)
(wel een paar keer 2e keuze, maarja daar heb je niets aan...)
Vrijdag gaan we kijken voor een 2e hands Leica van Kraay. Ben heel benieuwd of ie in het echt ook zo mooi is en of het wat gaat worden
en ehm.....dat dacht ik nu ook dat overkomt me nooit meer dat ik poortje 20 vergeet.....nou 1 geluk die stond er dit keer niet, maar toch ben er nu toch over uit dat het echt de parcoursbouwer zijn schuld is.......
Pfieuw ben gelukkig niet de enige dan....ik zie het Ips dat je ook nog maar op +4 staat.........gelukkig bestaan er dan lotgenoten.
Ik stuurde de eerste paar keer veelste dressuurmatig (teveel halve voltes, terwijl je juist hoekig moet rijden), maar oefening baart kunst.