Het sneewt. Had net de stallen klaar dus konden ze gelukkig weer naar binnen.
Nog lekker slobber gegeven en nu ben ik weer thuis. Ligt al zeker 6 cm ofzo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sander_lotte schreef:Welkom Marianne![]()
Zo, dat is al een aardige dierentuin dat je daar hebt![]()
Men je met alle 8 paarden? Staan ze bij je thuis of op een pensionstal? Je zal in ieder geval je handen vol hebben denk ik
Handig zo'n man....die van mij mest wel ons huis uit maar de stallen is niet echt zijn ding (zeg maar totaal niet
).
Rembrand en Amerigo lekker aan de slag geweest en Thabor gelukkig ziet het voetje er goed uit (pfff altijd weer hele opluchting) Nouvel die baalt, Maisie die zou mennen en toch niet maarrrr zie ik daar zowaar de eerste bokt-foto's van Guinevere voor de wagen op een buitenritje en dan ook nog wel zo super door de sneeuw! Wat heerlijk Frensie, wat dapper en leuk
) en zo tegen 11.30 zaten we te paard, tegen 13.30 kwamen we weer terug extreem
want de laatste 20 minuten 'tegenwind' en 'tegensneeuw' zo dat was echt bibberen zeg
Maar de paarden zijn er weer lekker uitgeweest, voor die tijd Bente nog gelongeerd, eigenlijk soort van uitgelaten op onze menplaat aan de longeerlijn, ik mee rennen op kleiner vierkant dan zij, dus eigenlijk pakte ze bijna de hele bak. Vond ze erg leuk. Het beetje sneeuw wat er al lag vond ze heel interessant echt helemaal met haar neus door het zand/de sneeuw
met de ronde stappen kwamen we weer flink wat objecten tegen, mijn meisje was vandaag al stuk dapperder dan woensdag, het is toch eigenlijk best een stoer ding
) en ik ben nu na flinke bak soep geloof eindelijk weer soort van opgewarmd
kiss schreef:één van mijn dieptepunten vorig jaar was dat ik op de hippiade ondersteboven ben gegaan, en hierbij mijn enkel en bovenarm had gebroken. dus doe ik het nu nog rustig aan!
Wij hadden de M vaardigheid pony gestart en waren lekker op de hei gaan uitstappen. Toen wij terug kwamen langs de ring was je net omgegaan.
, ook al zijn de doggies nu nog te klein... voor je het weet kun je met ze aan de slag
Wel handig dat je man het mesten doet! Spaart je een hoop werk!

) ;maar heb je nooit gezien 
. En dan hopen dat ze daarna gewoon met zijn drieen fatsoenlijk in de bak kunnen blijven staan.
:

) maar in de bak, dat is zachte ondergrond en effen. Maar hopen dat het snel gaat dooien (maar met komende nacht -14 tot -18 gaat dat nog even duren) janouk schreef:kiss schreef:één van mijn dieptepunten vorig jaar was dat ik op de hippiade ondersteboven ben gegaan, en hierbij mijn enkel en bovenarm had gebroken. dus doe ik het nu nog rustig aan!
Helaas weet ik dan 'wie' je in het 'wild' bentWij hadden de M vaardigheid pony gestart en waren lekker op de hei gaan uitstappen. Toen wij terug kwamen langs de ring was je net omgegaan.
.
.