nee, is gewoon fiks industriegebied als 't een aanslag was zijn ze wel dom bezig, d'r is chemische oliebol vrijgekomen, maar geen slachtoffers nav de brand(en) tot dusver plus, elke mug die nu afdraait zonder z'n poot uit te steken in dat gebied komt nu in 't nieuws he en flink ook
Just2fast
Geplaatst: 15-01-11 02:11
Hallo, ook ik ben een meelezer en wil nu toch even reageren. Van Schie staat bij ons in de buurt niet echt goed bekend omtrend het na komen van afspraken. Ik heb van verschillende mensen ervaringen gehoord en heb zelf ook al wat met hem meegemaakt. De wagens zien er over het algemeen wel netjes uit. Maar als er bij het afleveren iets aan mankeert kan je beter niet alles betalen voordat het is opgelost. Een kennis van mij had ook een wagen uit voorraad bij hem gekocht op vrijdagavond, hij zou hem zaterdag, de volgende dag dus komen afleveren. Hij is er nu nog niet en dat was bijna twee jaar geleden.
Om daarvoor helemaal uit Groningen te komen , ik denk dat je daar vandaan beter in Duitland kunt gaan kijken , ben je waarschijnlijk ook goedkoper uit. Als je wel gaat de racer is een hele leuke wagen met een goede wielophanging maar maak wel goede afspraken en leg ze vast op papier. Hij kan geweldig praten dus neem wel even de tijd en controleer het gewicht voordat je betaald. succes.
tine10
Geplaatst: 15-01-11 07:32
Goedemorgen. @just2fast: dat klinkt niet zo goed. Jammer, de rest is erg enthousiast. Blijkbaar zijn alle wagenverkopers hetzelfde, waar mijn huidige vandaan komt is net zo. Vriendelijk, maar vreselijk chaotisch. En je moet zelf achter de dingen aan zitten. Maar ik wil sowieso een contract met daarin het gewicht! Dat als hij (veel) zwaarder blijft ik mijn geld terug krijg.
Nou, pony zijn hoofd is nog steeds vies. Die had hij gister lekker door de blubber heen gehaald. Gisteren met spons iets geprobeerd mee te doen. Was wel iets vuil vanaf, maar niet alles. Maar ja, wat wil je met een dikke wintervacht (heb zijn hoofd dit jaar neit geschoren). Zometeen nog maar met borstels aan de slag om er iets toonbaars van te maken.
Nou, ik denk dat als ik terugkom jullie al wel begonnen zijn in nieuwe topic.
goede morgen ook ii moest lang wachten toen ik mijn tuig kocht en ik kreeg hem moeilijk te pakken maar mijn moeder had er druk achter gezet dat we het tuig gingen terug brengen en ergens anders halen toen was hij er zo heb 6 weken moeten wachten. maar hij heeft uiteindelijk meer hier gedaan dan gevraagd dus toch erg tevreden .
Jeetje, Naaltje. Sterkte. Open jij als ik er niet ben? Ga zo even rijden.
Maisie
Geplaatst: 15-01-11 10:49
Ben ik ook weer even om te helpen het topic vol te krijgen !!
@ tine veel succes op wedstrijd. Enne de wagenbouwer waar ik mn wagen vandaan heb is ook een beetje chaotish dus ik denk dat dat standaard is miss omdat ze het zo druk hebben?
Zo het is hier nu gelukkig wel droog. Nou ja het komt niet meer uit de lucht vallen. Ga zo maar eens bij de pony's kijken en iig rijden met robijn die heet al zo lang niets gedaan.
Ik hoop het ook. Ga zo richting Fjordjes en dan oefenen voor het springen van volgende week. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb nog nooit op die pony gereden.
happytime
Geplaatst: 15-01-11 10:55
goedemorgen..tjeetje nog 2 pagina:s wat gaan we snel. allemaal een fijne dag,ik ga braaf naar mijn werk
Ach, bij mijn wagen ging het ook niet vlekkeloos, maar uiteindelijk kwam alles in orde. Hij heeft hem wel op stal gebracht, aangepast aan mijn pony (stuk van het lamoen afgeslepen) en een stuk buiten gereden of het allemaal goed zat. Gewoon keiharde afspraken maken, ik pb je nog een tip tine
happytime
Geplaatst: 15-01-11 11:05
mijn lamoen heeft hij breder gemaakt(athans dat was de bedoeling,om hem wijder te buigen)maar...hij heeft van 2 lamoenen 1 lamoen gemaakt, mooie bocht erin gemaakt zodat sunrise beter kan inbuigen zonder dat ze het lamoen met haar lijf raakt...echt top gedaan,super tevreden
naaltje wat sneu van je hondje. Heel veel sterkte. Ik heb net rij les gehad. Solicitatie gister ging goed. Hoor maandag hoe of wat. Ben benieuwd. Ga zo nog ff terug naar bed want het was erg laat vannacht. Daarna naar de ponies.
lief van de sterktes. Hondje is 12 nu, met aangeboren zwaar hart lek. Zou geen 2 worden. Dus heb er op zich vrede mee. Nou schoonmaak gedaan,nu nog gauw die 12 autos erdoor vlammen..
Nouvel
Geplaatst: 15-01-11 13:25
naaltje dat is dan nog een hele mooie leeftijd! al is het altijd rot natuurlijk...
mijn wagen komt ook bij v. Schie vandaan, bij mij duurde het ook lang voordat hij geleverd werd en voor alles in orde was, omdat het de eerste was van een nieuw type... nu is 'ie in orde en het is een superfijne wagen!
bicci
Geplaatst: 15-01-11 13:38
Naaltje schreef:
hmm, ik hoor net dat ons kleine hondje over 1,5 week wordt ingeslapen.. Hij is op..