Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:Stap is ook gewoon heel erg moeilijk Tine. Vergeet niet dat jij twee Z dieren gewend bent en Sam nog maar net komt kijkenzeker als ze ook moeten trekken is dat bijzonder lastig. En dan kan je misschien denken dat de wagen die ze moet trekken niet zwaar is, maar ze is maar een licht dingetje, dus dat is best een hele klus voor haar. In draf rolt het veel makkelijker achter haar aan. Niet teveel aan pielen, voorwaarts en doorstappen dat is nu het belangrijkste. Zou stap vooral buiten oefenen, over de weg, rolt veel fijner en dan heb je dat voorwaartse er automatisch beter in.
*knip*
baudyh schreef:Dat is ook toevallig. Ik zit net te dubben of ik naar de dierenkliniek wolvega zal gaan of naar Rhodinde.
Kom jij in ene met de naam Rhodinde aanzetten.
We hebben besloten om nu toch maar goed door te gaan pakken met de stap van db. Kom geen snars verder. En ik merk dat als ik geen doel heb. bv wedstrijden ik ook echt weinig doe met db. Ik loop er elke keer tegen aan dat hij de broek aan moet, maar ja als hij echt een probleem is zijn rug heeft is dat ook weer sneu. Maar nu maar eens door pakken.