[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:45

In het enkelspan is bij dressuur/vaardigheidswedstrijd indoor en outdoor een groom op het rijtuig toegestaan, maar niet verplicht.
Bij jeugdrubrieken is het wel verplicht.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:51

janouk schreef:
In het enkelspan is bij dressuur/vaardigheidswedstrijd indoor en outdoor een groom op het rijtuig toegestaan, maar niet verplicht.

weet jij waar ik dat ergens kan vinden. Zit het regelement door te spitten maar zie het nergens duidelijk. zal wel blind zijn

IpsilonkaJarig

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:35

Ik rijd ook meestal zonder groom in de vaardigheid en dressuur doe ik ook wel uit het hoofd dus alleen op de kar.
Marjola, mijn eerste 4-wielige wagen had stuurvertraging. Maar ik heb er nooit profijt van kunnen ontdekken (maar reed met pablo niet in de sport) in jouw geval zou ik mooi gaan voor het gewichtsverlies!

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:44

nou mensen nog twee pagina's en dan kan vanavond het nieuwe topic online

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:56

nou joyce....doe je best..schrijf eens iets over jezelf..ik zie je vaak met one-liners voorbij komen...maar verder niet veel info.. :+

bandje is geplakt..ben benieuwd of die heel blijft..wil morgen nog trainen..maar word vast niet wat..
mijn oppas voor de pony's heeft afgezegd..voor zaterdag.........nu nog op zoek naar iemand die dat wil doen...balen zeg..ik laat ze nooit helemaal onbeheerd hier thuis achter..

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:57

baudyh schreef:
janouk schreef:

weet jij waar ik dat ergens kan vinden. Zit het regelement door te spitten maar zie het nergens duidelijk. zal wel blind zijn

ja dat weet ik :D
https://www.knhs.nl/media/5183563/wedst ... l-2010.pdf
artikel 406, punt 5

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:59

Pffff, het ziet er naar uit dat ik eind van het jaar zonder werk kom te zitten.....
Had het al wel min of meer aan zien komen, maar nu wordt het wel heel erg "echt" zeg maar. Er is nog een hele kleine kans dat ik overgeplaatst wordt naar een andere vestiging maar dat is veel verder weg (minimaal een uur met de auto en zeer grote kans op file), dus ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:00

ow balen zeg mist..

:(:)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:03

Ja best wel, maar niks aan te doen.
Nu alvast maar gaan bedenken wat ik wil en wat ik kan. In mijn huidige branche is momenteel vrijwel niets te vinden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:12

dat is balen misterlady....ik duim voor je dat het mee gaat vallen..weet er alles van thuis te zitten..
is niet leuk !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:17

@ML: :(:) , hopelijk vind je snel iets nieuws :(:)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:29

Balen mist het is nu niet de tijd om op zoek te moeten naar iets anders.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:17

Nee het is echt een rottijd. Heb net eens op wat vacaturesites zitten kijken maar er staat gewoon echt niks tussen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:21

Dank je wel Janouk, inderdaad blind.........

Dat is balen misterylady. Sterkte.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:48

balen mist, mijn baan houdt op januari 2015 -O- en iets anders, tja je de markt valt zwaar tegen pffff irritant is dat.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:49

zag een wedstrijdganger in de regen en prijzen, rest moet ik straks nog maar even terug lezen denk ik, als ik stallen verder gedaan heb, moet er nog 1 opstrooien, net alle drie uitgemest, nu kids tijd. Als ze beide slapen paardjes verzorgen dan weer even achter laptop als ik tijd vind.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:20

Ollie1, dat zou dan zomaar kunnen ja hahah ;)
Heb op het nieuws gezien dat het pittig was met de wateroverlast op sommige stukken ja,heftig hoor.

Maisie had een ja knikker.. Jammer hoor.
En je vader netjes gedaan !

Biancacoo, gaaf hoor ! Lijkt me erg leuk om te doen. Heb je wat voorbeelden van wat je al eens gemaakt hebt ?
Wat balen van je band ! Ik heb er 1tje op mn 4 wieler die steeds langzaam leegt loopt,dus dat is ook balen..
Maar met 1x in de zoveel tijd oppompen,kan ik vooralsnog blijven rijden *klopt af*
Balen van je oppas ! Hopelijk vind je nog iemand anders.

Akshay geen migraine meer gehad? Ellendig he? Weet er helaas alles van.

Lanouska, jammer van je groom. Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden ;)

Baudyh, hoe gaat het nu met Melissa?
Gefeliciteerd met je clubkampioenschap !! *\o/* Mooie hoeveelheid bekers mee terug genomen naar huis {:} :D

Claud01, dank je !
Ik heb zaterdag boekelo zitten kijken via i-net,die hadden nog mazzel met het weer,maar vond daar de bodem ook wat tegenvallen van wat ik er van kon zien dan.

_Marjola, heeft ondanks de regen en veel water in de bak fijn gereden ! +:)+
Mooi aangekleed de bak trouwens ! :j
En op de foto's van Ciska is idd goed te zien dat er zoveel water ligt.. :=
Voordeel van stuurvertraging is dat je achterwielen de voorwielen blijven volgen. Nadeel kan ik er niet op verzinnen,wel dat het enorm wennen is in het begin.

Avaluna, lekker de hei op ! Genieten als je dat samen met je dochter kunt doen ! :j
En het is idd moeilijk een goed iemand te vinden voor bijrijden en verzorgen,gelukkig kan ik altijd een beroep doen op mn buurmeisje.
Die is niet bang en kruipt overal op. :P Ze heeft er al 2 zadelmak gemaakt hier en rijdt nu de welsh weer bij tegenwoordig. Ideaal !! +:)+

Nicole hoeft dr paardje nog niet te delen met haar dochter ;)
Wat balen van je werk joh !! Hopelijk vind je snel wat anders. :(:)

Biancailona is nog druk met de paardjes.

Hier gelukkig wel weer opgeknapt. Vanmorgen zelf de paardjes gedaan,helaas de bak stond nog steeds flink blank.
En had nog niet veel zin in rijden,dus vandaag maar een dag geskipt. Morgen maar weer wat doen.
Jammere is alleen wel,dat ik nu niks kan longeren en ik kan overdag niemand vinden die mee gaat mennen dus staan er met dit weer,weer een aantal stil. Baal daar wel van,maar goed het is niet anders.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:26

Heb trouwens nog 2 foto's gevonden van Asterix voor de kar :)

Afbeelding
Zo ga ik wel eens met de buurjongens en meiden de bossen in :D

Afbeelding
En mn oude bijrijdster die het ook leuk vind om er achter te zitten ipv te rijden ;) :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:29

@mist; jullie zijn mooi ingebouwd nu inderdaad :=
En het gevoel om even pony te zien en kroelen ken ik :j

@marjola; weinig input over fancy toevoegingen op wagen. Wel dat ik heb gemerkt bij Dids dat minder gewicht achter zijn billen garant stond voor meer karakter en meer paard voor de wagen :) In het positieve :)

@lanouska; vliegende groom := Gelukkig alleen gedeukt ego :+

@biancacoo; balen :oo
Wanneer was dat festijn in eindhoven-omgeving nou? :o *weet nog dat ik graag wilde komen, maar weet niet meer wanneer... toch tijd om die agenda weer 'ns in gebruik te nemen!*
ik moet zaterdags werken helaas, dus kan je niet uit de brand helpen... :(:)

@mist; oei.. :(:) Bij ''ons'' in 't magazijn zoeken ze nog mensen :=
Ik ben ook voor een heel andere (en hogere ^) ) branche opgeleid maar loop daar nu ook maar :)

Mijn hoofdpijn leek vanmorgen weg. Na mijn 1e koffiepauze knalde het er echter flink in.. Dus wat pijnstillers erin en doorgegaan. Heb wel even aangegeven dat ik wanneer ze mensen naar huis gingen sturen daar dan graag bijhoorde.
En toen mocht ik om kwart voor 2 weg :) Nog getwijfeld of ik naar stal zou rijden, gelukkig wel gedaan...
Trof 3 paarden aan die tot bijna de knietjes in het gras stonden.. ontsnapt.. Dus 3 paardjes gevangen. Bleek dat ze vanochtend al ontsnapt waren, maar stalhouder kreeg ze niet te pakken :=
Dids was best opgeblazen, dus die heb ik in overleg met een dierenarts-onderlegde vriendin maar aan 't werk gezet... Graaskorf om, en een plakje droog hooi erbij :)
*zucht*
Die migraine is nog niet terug overigens.. Vreemd :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:37

Obelix, Astrix is cooooool !!!!
Aks...kivokempentrail is bij veldhoven, knegsel..26 en 27 oktober 2013.
voor paardjesoppas woon je ietsje te ver weg..haha.. := maar je zou idd zo een weekeind op ons huis mogen passen..haha.. _O-

Voorbeeldje van mijn airbrushes...ehm..mijn ava wolfje is door mij gemaakt..en verder kun je van alles vinden bij mij op facebook..en in mijn profiel een paar...
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 14-10-13 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:43

Ik ben er gek genoeg voor hoor :)) Maargoed, moet echt werken :))
ah toch de 26/27 volgend wekend dus :j

Mooie pooniefotos!
Staan de oogkleppen met opzet zo krap? Ik zie dat zoveel vaker, maar kan me niet zo goed voorstellen waarom? :)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:58

Aks: werk is werk hoor. Waar is "bij ons"? Pb anders maar.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:59

Reageer morgen weer uitgebreid hoor. Is niet handig vanaf mn telefoon.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:13

baudy heeft alle prijzen weggekaapt
een sam die van zijn plassenvrees word afgeholpen,wat een waterballet zeg en dennis die een 4span debuut heeft in dezelfde waterbak *\o/*
obelix is echt een knapperd
lanouska bezorgt grooms een deuk in de ego door een modderbad te geven
mooi hussen-hol-temperatuurtje :j
en verder alles vergeten Y;(
aks: ik ben geen stoer wijf hoor.....de weerman zei smorgens dat het zou opklaren, anders had ik nooit de trailer aangekoppeld en 2x 135km gaan rijden in de storm met terug code oranje....
maarja ponys zijn hier,wat een knuffelkonten,en ik.....spierpijn in mijn boven armen van het stuurvasthouden van gisteren :(
moest vanmorgen wel lachen....ik heb een tuig van VHU,dat eerst via dennis (ponys pastte het niet) mijn kant op kwam.....Jenkins is 2 weken tuigloos,dus aangeboden om mijn tuig zolang te gebruiken,kan ze toch mennen,maar door slechte weer gisterenavond wilde ik niet dat Jenkins het kwam halen dus het tuig vandaag via ipsilonka meegeven ,zodatjenkins het wat dichterbij kan ophalen
snappen jullie hem nog??? :O O:) :Z

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:17

een bokt-tuig :))

succes met spierpijn happytime :(:)