Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben ook niet erg te spreken over de Zilco hoofdstellen. Liggen in mijn kast als reserve mocht er iets gebeuren met mijn leren Ideal hoofdstellen 

dingen zijn zo soepel als het maar zijn kan
poets ze amper (hebben 3 dagen in de olie gelegen, en daarna 3 dagen gedroogd) en blijven fantastisch!

Citaat:Toen ging het mis en weer een tijdje rustgegeven. Maar ging weer niet helemaal lekker toen ik ze weer ingespannen had.
heb dan ook een foto gestuurd waar ik met beide ponys opstond
ben zo'n pc sukkel.
er wordt ook zoveel afgekletst hier
een lange openingspost is niet zo'n probleem maar het is wel een hele klus
maar misschien zou het ook goed zijn voor Bente om aan veel verkeer en gedoe om zich heen te wennen. Zit er nog een beetje op te broeden hoe en wat. Van de winter gaan ze zeker t/m april weer naar de pensionstal. Ook omdat ik daar zo heerlijk kan mennen maar zeker ook om het vele werk. Heb geen zin in nog zo'n winter als afgelopen winter, dat was toch geen grap mee
zitten geen stiksels op
maar dat komt misschien door de maar.
Daarnaast is het erg gezellig op stal, hangt er een goede sfeer en helpt iedereen elkaar als het nodig is. En na mijn vakantie krijg ik super hulp van een hele ervaren menner bij het weer inspannen van een van de ponys
en dat vind ik wel fijn. Ze neemt enorm mijn "mood" over wat niet echt helpt

wij kennen elkaar nog niet (ik ben zo'n 'nieuwe'
) Welkom dus!!!
, maar ze zijn heerlijk soepel, dus ging goed. Ben gelijk van de tandarts maar - na omkleden - naar har gegaan, dacht dan krijg ik in ieder geval geen pijn, de verdoving werkt dan nog wel door. Ik heb nu nog een slappe kaak dus was goed verdoofd hihi.
je zal het inderdaad nodig gehad hebben, geeft je lichaam goed aan, moet je maar goed naar luisteren 
ik ben Sanne, woon in Zaandam en heb twee shetlandmerries waar ik zowel enkelspan als dubbelspan mee rijdt. Alleen nu even niet, een van mijn ponys heeft het even moeilijk met zichzelf. Osteo is net geweest, dus hopelijk gaat het nu beter

dus ik laat haar haar gang maar gaan. Bij mij zouden ze ook nooit de laag stro krijgen die ze van haar krijgen
staan tot hun knieen in het stro 
Maar als we het nu voor de vakantie netjes hebben kunnen we even rustig nadenken wat we gaan doen. Kan hier met Bente niet gaan mennen maar voor haar zou de drukte / het verkeer waar we hier vaak doorheen kunnen gaan stappen wel een hele goede oefening zijn. Als je ziet hoe nuchter Alwyn is met verkeer en ook Snuit (maar die was dat al, Alwyn hebben we het zelf geleerd) dan is dat het proberen wel waard. En ik kan natuurlijk gewoon 1x per week of 1x per 2 weken op een neer gaan weekendje naar Peter. Het gaat ook maar om max 2 maanden, want zodra het weer wintertijd is is het veel te snel donker, wil ik ze echt weer naar 'onze' stal.
en je landje is makkelijk gemaaid
)

Je kunt er nog lekker over nadenken wat je doet toch... eerst lekker vakantie!