Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. HEb je al zand, ben je gauw klaar, kwestie van goed afrasteren lijkt me en klaar. Zit er leem onder of klei, moet je het uitgraven, en dan zand storten. Hebben wij gedaan maar dan nog hoor, 't is een natte bende want de boel is niet gedraineerd. Gaan we ook niet doen, kost te veel geld en moeite. Maar poowns staan zoals vandaag echt in de blubs. We hadden er eigenlijk een tussenlaag in moeten doen van puin en dan paddockraster of zoiets en dan pas zand. Maar dat wordt dan wel heul duur voor een pony paddockje van 20x20. Dus dan maar zo. Ze hebben iets om in heen en weer te denderen en als het weer een beetje meezit is hij goed begaanbaar.
Citaat:Inschatting van mijn zus was al dat mijn kniebanden aan gort zijn, maar omdat ik er verder geen last van heb is dat vreemd, tot nu dan. Dus als het nu blijft inderdaad even verder ermee.

Maisie schreef:ik heb ook gewoon leidsels van ideal. weet alleen niet of ik shet of pony heb. Ze zijn iig wel lang genoeg. Hou net zo veel over als met mn enkelspan. Maar dan zit jij al bijna met het kruisgedeelte in je handen laura??
VanHuisUit schreef:Citaat:IK vraag me dan ook af Rivaldo of je wel maat shetland heb maar gewoon veel te lange leidsels. Want bij die van mij zit het gedeelte waar de kruisleidsels beginnen zo ongeveer hier zie foto. Misschien kun je dan bekijken hoe het bij jou zit?
tine10 schreef:Nog even kort, gaat er steeds meer op lijken dat we bij Van Schie langs gaan. Weet niet meer wie me de tip gaf, maar bedankt!!
maar maak duidelijke tijdafspraken en als je gaat neem dan ook het nummer van de ruitersportzaak mee, als hij dan te laat is dan kan je even bellen
hij is wel erg aardig en behulpzaam. Beetje chaotisch

voor sonjim in de lappemand
heb kar, heb tuig, heb soort van knol.. en geen budget voor meer speeltjes
hoewel, een menschort wil ik nog! 
had je graag geholpen, maar ik ga zondag met dids met de kar de hei zoeken
dan gaat het bij ons in elk geval goed he 
maar aan de andere kant had ik liever gehad dat ie een deuk had gevonden als het ware, dat het ergens van kwam...
Hij is zo stijf als een plank, oke dat issie meestal onder het zadel (
) en hij was hartstikke vlug moe. Maargoed, we hebben 't maar wel mooi gedaan! Moest echt m'n draai weer vinden in galop
Lekker paar keer door 'n plas heen gedenderd