.. zo'n stijging in prijs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. zo'n stijging in prijs
Hij is ook 1.25m? Zou perfect passen bij mijn Romeo
Iemand wou me 3500 euro geven voor Romeo met wagen, ik heb hem toch maar vriendelijk bedankt
Nog iemand wou Romeo per se hebben, de prijs maakte niet uit. Ik heb gewoon gezegd dat Romeo niet te koop is, dat hij bij me blijft tot zijn dood.
verwacht er weinig van maar misschien komen er reacties, lijkt me leuk om toch wat meer er mee bezig te zijn.
lerares is op vakantie dus 2 weekies waarschijnlijk niet mennen. 
Mn arme nissan sunny zou met de beste wil van de wereld niet meer door de keuring komen. Dus nu ben ik trotse eigenaresse van een rode (bah... hou niet van rood) toyota corolla! 

(hij is namelijk de grootste loverboy die er is, en een roze deken zou zijn reputatie helemaal verpesten
) 

Maarja ik wilde haar perse hebben als verstandig 8 jarig meisje en die meneer ging zijn 1e en zo goed gelukte fokproduct niet voor weinig verkopen.
)
..
.. als ik weer is kan mennen, strengen zijn niet binnengekomen hopelijk morgen.
Wanneer houden zulke wan praktijken nou eens op, echt ongelooflijk. Op marktplaats valt mn mond soms verder open dan eigenlijk goed is, maar zelfs op bokt nu ook.