[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:43

doe je goed :D.. zo'n stijging in prijs :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 19:45

Trouwens binnekort een nieuw topic of niet, of kan je hier wel meer als 500 pagina's?

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:02

@ Rivaldo leuke foto!

@ IvysToeter: leuk dat je je sulky vrijdag kan gaan ophalen! Hopen dat alles vlot verloopt en je sulky prima in orde is! Dat wobbe er 2.5 week niet heeft voor gestaan, kan echt geen kwaad. ;)

@ avaluna: jouw Romeo vind ik ook zo prachtig! <3 Hij is ook 1.25m? Zou perfect passen bij mijn Romeo :D

Zulke prijsstijgingen heb ik ook al gehoord :D Iemand wou me 3500 euro geven voor Romeo met wagen, ik heb hem toch maar vriendelijk bedankt :o Nog iemand wou Romeo per se hebben, de prijs maakte niet uit. Ik heb gewoon gezegd dat Romeo niet te koop is, dat hij bij me blijft tot zijn dood.
Gisteren tijdens de koetsentocht hebben ook velen me complimentjes gegeven over mijn prachtige pony, met de vraag of ze hem konden kopen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:06

L_Rivaldo schreef:
Trouwens binnekort een nieuw topic of niet, of kan je hier wel meer als 500 pagina's?

Volgens mij idd een nieuwe, want dit is ook een 'hk' topic.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:06

Iemand wou wel 500 euro voor Roos geven..... Een mooie 2e premie merrie, goede ABOP gelopen, apart kleurtje, goed papier en ZZ dressuur + M vaardigheid (en ook ohz braaf en leuk te rijden).
Dus in geen 500 jaar dus!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:13

Dennis schreef:
Iemand wou wel 500 euro voor Roos geven..... Een mooie 2e premie merrie, goede ABOP gelopen, apart kleurtje, goed papier en ZZ dressuur + M vaardigheid (en ook ohz braaf en leuk te rijden).
Dus in geen 500 jaar dus!

:(:) Had wel een erg makkelijk koopje geweest voor hun inderdaad.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:36

ja beleerd schieten ze wel in prijs omhoog vind ik. Maar ben idd heel tevreden met Robijn. Hij doet het tot nu toe boven verwachting.

Ga zo ff foto's spammen van zaterdag.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:45

@Maisie: Met rijden en mennen inderdaad. En ergens ook wel logisch. Beleren, als het een beetje goed gebeurt, en niet door de persoon zelf, kost ook toch pittig wat...

Aangezien het toch blijkt dat het nog even duurt voordat het mennen eventueel zou kunnen beginnen met de misschien verzorg shet (hij moet nog hierheen en het tuig en kar moeten ook nog aangeschaft worden...) heb ik me aangeboden op bokt als groom :+ verwacht er weinig van maar misschien komen er reacties, lijkt me leuk om toch wat meer er mee bezig te zijn.

;( lerares is op vakantie dus 2 weekies waarschijnlijk niet mennen.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:47

Zo. ben weer bij.

Ik weet weer wat ik gisteren zo trots wilde melden:
Ik heb mezelf eens goed verwend! Ben naar de ruitersportzaak gegaan, en terug gekomen met een nieuw zwart waterdicht menschort, en een mooie nieuwe menzweep die iets lichter is als mn huidige. :D

En vandaag maar even door gegaan op de verwentoer: Nou ja, pure noodzaak hoor, ik heb een nieuwe (tweedehands) auto! :D Mn arme nissan sunny zou met de beste wil van de wereld niet meer door de keuring komen. Dus nu ben ik trotse eigenaresse van een rode (bah... hou niet van rood) toyota corolla!
Wel een beetje jammer, nu kan ik mn trailer met Sunny niet meer achter mn Sunny hangen... ;)

de paardjes komen er weer gemakkelijk vanaf vandaag. Gelukkig heb ik 2 enthousiaste meiden, zodat Sun gisteren nog wat gelopen heeft, en morgen wordt hij ook voor de wagen gereden, dus hij komt niks te kort. Natuurlijk wel even een dikke knuffel gegeven hoor, dat hoort er wel bij.

Morgen ook een fijne dag, lekker naar Storm. Bij Storm staat ook nog een (dikke) shetlander merrie van 4 jaar. Ik mag haar dit najaar gaan beleren. Nu zit de eigenaresse een beetje met dr handen in het haar want ze kan maar niemand vinden die serieus met haar aan de slag wil. En laat ik nou laatst een vriendin van me besmet hebben met het shetlander-men-virus. Zij zag het wel zitten om wat met de merrie te gaan werken, haar alvast wat commando's te leren, dubbellonge, wennen aan tuig etc. dus morgen gaat ze met me mee, en gaat ze fijn met haar aan de slag :)
don't worry, ze weet wat ze doet. Ze heeft diverse paarden onder het zadel beleerd, van groen tot hoog in de sport, ze houdt absoluut rekening met de conditie van het paardje en ze is zeker niet bang om hulp te vragen

Zo, zijn jullie weer ff op de hoogte, haha!

Groetjes, lacuna

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:05

lacuna, jezelf verwennen is ook wel eens lekker!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:09

IvysToeter schreef:
lacuna, jezelf verwennen is ook wel eens lekker!

zeker weten..

lacuna...lekker genieten van je nieuwe spullen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:10

ik heb mezelf pas nog verwend... en vrijdag dus weer.
maar dat is ook voor wobbe :j

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:12

ik heb vandaag me beide pony's enkelspan gereden.
ga een nieuw trainingsschema opzetten.
1 dag beiden enkel
1 dag longeren
1 vrije dag
1 dag weer enkelspan
1 dag tweespan recreatief
en 1 dag training tweespan
en dan weer een vrije dag.

wat vinden jullie daarvan?
ben alleen bang dat eefje wat te kort ga komen.
ze wordt zowiezo 3 keer gereden per week, maar zelf rij ik haar bijna nooit.. meestal 1 keer een bosritje.
ze is al bijna 24 dus heeft ze niet dagelijks beweging nodig...ma dan toch.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:15

Ik ga mij morgen nog eens naar de paardenshop begeven. Ik ga kijken voor een nieuwe zweetdeken voor my little pony :o
De gesloopte deken was eigenlijk ietsje te groot, en op het internet vind ik geen leuke deken die Romeo zou passen, tenzij een roze deken, maar dat zou een beetje gay zijn voor hem en dat wil ik hem echt niet aandoen :+ (hij is namelijk de grootste loverboy die er is, en een roze deken zou zijn reputatie helemaal verpesten :o )

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:23

o ik wil ook weer eens lekker paardenspullen shoppen :D
MAar wil echt eerst een ideal tuig, dus daar wijkt nu alles voor :D
Heb ook pas sinds 3 weken mijn wagen voor die kleine en die was ook een paar honderd euro dus ben nu even blut :P

Mooie pony zeg die zwarte op de foto's!! Ik heb voor mijn merrie destijds de hoofdprijs betaald :P Maarja ik wilde haar perse hebben als verstandig 8 jarig meisje en die meneer ging zijn 1e en zo goed gelukte fokproduct niet voor weinig verkopen.

Heb haar dus 16 jaar geleden als naarling voor 1000 gulden gekocht (zonder papier :P)

MAar agh, heb er nooit spijt van gehad :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:27

SL: een goed excuus om je te begeven naar de paardenwinkel hihi

Lacuna: zelf verwennen moet inderdaad ook is :D..

Manon: je mag wel weer is met mij mee hoor :D.. als ik weer is kan mennen, strengen zijn niet binnengekomen hopelijk morgen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:49

Mmhpf.. er is weer zo'n grietje die een papierloze dekworst aanbiedt :+ Wanneer houden zulke wan praktijken nou eens op, echt ongelooflijk. Op marktplaats valt mn mond soms verder open dan eigenlijk goed is, maar zelfs op bokt nu ook.

Jep.. het is tijd om te gaan slapen :+ :+

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:50

spam :D

Afbeelding
lekker ding <3

Afbeelding
Hij heeft er zin in

Afbeelding
Gewassen in de waterbak (ik ook trouwens)
Afbeelding
Eindsprint

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:52

Stoere fotos!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:56

WAUW :D

(gaat nu nog harder sparen voor goede menspullen haha geweldig he)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:59

stoere foto's maaike!!!

Ik heb 1 half welsh, maar die is volgens mij nog geflipter dan een normale :Y)

Misty is eigen fok, en Moby heb ik als 3 jarige en veels te dik,hoefsmid moest nodig komen, zonder papieren, en zonder chip voor 350 meegenomen. misschien ook wel te veel.

vandaag een kort dagje school gehad, daarna alledrie de pony's met bijzet gelongeerd, ze pakten het alledrie heel fijn aan, erg fijn om te zien dat Misty haar kaken nu niet meer horizontaal vanmekaar beweegt, tandarts heeft dus duidelijk geholpen.

wat een mooie foto's van romeo trouwens, heeft hij geen last meer van zijn oksel?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:18

Ach voor een pony/paard waar je jaren plezier van hebt maakt die paar honderd Euro meer / minder toch ook niets uit. Als ik kijk wat die van mij alles bij elkaar kosten / hebben gekost, ik reken dat uit op weekbasis en kijk hoeveel lol, plezier en gewoon heerlijk mee bezig zijn ik met die dieren heb, zijn ze me het dubbel en dwars waard <3

Ik heb wel in de loop van de jaren geleerd dat de klik met je paard belangrijker is dan de klik in je portemonnee. Kijk je moet het natuurlijk wel kunnen opbrengen maar een paar maanden zuinig aan doen is niets vergeleken met jarenlang plezier aan een combinatie.

Ik vind Ferro echt superstoer 8-)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:46

@Maisie: stoer!

@Sander-Lotte: it's all in a name, onze Romeo zijn beiden superknap!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:47

Ik kocht een merrie en kreeg er 3 voor de prijs van een en Chicko heb ik ook gekregen, dus ik heb er vier voor 425 euro, doe ik best netjes.

Klik is inderdaad het belangrijkste. Romeo's zijn beiden schitterend.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 22:48

@Sonjim: hahaha, dat is helemaal handig!

@VHU: idd flink betalen voor het juiste is 1 keer pijn, weinig betalen voor het verkeerde is vaak lang pijn/onvrede