Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ff voor je hoofd naar Charlotje, heerlijk, maar zal zwaar zijn voor je lijf... wel geweldig fijn dat je zo'n heerlijk paard getroffen hebt .
dat je haar helemaal gedaan hebt ! Knap, is veel werk.
.. dus hadden al een houtkachel geplaatst..nu ook verwarming om de vochtigheid dan eindelijk kwijt te raken..zoooo blij mee.
alweer 2 maanden... bizar hoor...
met rechte staart
Alle paarden bij haar stal staan nu op de paddocks. Behalve het 'arabieren groepje' waar zij bij hoort. Die mogen nog op het land. Is maar klein groepje en ze hebben het geluk dat ze op het hoogste stuk staan. Maar zal wel niet lang meer duren.
ik werd boos ... (harde stem, haar bij me weggeduwd toen ze me wilde begroeten, negeren en stofzuigen/opruimen) zo ze was zwaar onder de indruk. Ligt nu stijf tegen mijn voeten aan
ben (vrijwel) nooit boos haha.
) ook al een toiletrol te pakken
naja moeten we maar beter opletten. Ik was vrij lang weg vanochtend denk dat ze zich verveelde

Citaat:Ollie en Piet, die snap ik niet helemaal? Wie is dat?
. Paard is vorige week naar Rodinde Hoogenraad geweest (DA, "kraker", manueel therapeut, acupuncturist, etc etc). Ze heeft hem ff goed onder handen genomen en deze week hebben we elke dag 30 minuten rechtuit gestapt, 20 - 30 minuten vw/nw gelongeerd met de pessoa in "jog"- tempo, zijgangen aan de hand en rek en strek-oefeningen met een wortel.