[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:04

Goh :+ ik schijn mijzelf opnieuw te moeten introduceren :D zijn jullie mij allemaal alweer vergeten?

Blijkbaar hoeven jullie niet van iedereen een foto maar alleen van de vaste meepraters. Benoem die dan bij naam als je geen fotos wilt van mensen die heel af en toe meekletsen en dat binnenkort misschien weer fanatieker wilden gaan doen. Soms gaat het gewoon te snel hier en hebben mensen het enorm druk.
Nogmaals, benoem de mensen waarvan je nog fotos wilt bij naam of zet gewoon alle fotos van mensen die die insturen in de openingspost.

Maar goed :D ik wilde mezelf hier weer melden na een tijdje onder een steen :D Heb wel al die tijd netjes meegelezen en mensen gePBt :)

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:07

:P
ik zit wat fotos van de vakantie te bewerken.
Wij hebben een educatieve vakantie gehad. Veel WOII dingen bezocht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fotos gemaakt in Oradour Sur Glane, dorpje wat geheel is uitgemoord door de Duitsers

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:08

Evelli ik denk niet dat het met opzet is gedaan, maar er zijn een aantal mensen die inderdaad een tijdje niet mee hebben gekletst en over die namen kijk je snel heen. Zijn ook een aantal mensen die sporadisch een post neer zetten. Jij hebt een hele tijd veel mee geklets, maar toen zat lanouska volgens mij niet in het topic.

Maar welkom terug hoor

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:09

evelli, welcome back!
natuurlijk willen we ook foto's van jou! :j :D

aparte foto's naaltje, indrukwekkend!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:12

Hoi Sanne welkom terug.
avaluna enkelspan groomt ze ook wel eens maar ze vind de pony's niet echt leuk, dus om haar nu te verplichten om mee te gaan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:14

Heeej Eliis :D
Wat voor fotos wil je dan :D heb weinig nieuwe fotos van de laatste tijd. Laatste zijn die van de wedstrijd in het Amsterdamse bos :D waar ik knap laatste was geworden met 747 strafpunten :D vond ik wel een hele prestatie :D
Heb inmiddels alleen nog maar 2 pony's, heb mijn tinkermerrie verkocht, die staat in Groningen :D

Tallechie: het is wél met opzet gedaan want daar kreeg ik een pb over terug nadat ik mijn foto's instuurde. Dat ze alleen fotos wilde plaatsen van de vaste meekletsers, dat de andere alleen genoemd werden.
Meld dat dan ook in de oproep in het topic met de namen waarvan je de fotos nog mist ;) wel zo duidelijk.

Heej Sandra, lastig dillema zeg :(:) wel een waar ik ook beetje tegenop loop, een groom voor het tweespan. Gelukkig weet ik toch nog wel met enige regelmaat een groom te strikken. Ik ga alleen voorlopig niet zonder groom meer op pad :) eerst mijn vertrouwen in mijn pukkie weer terug krijgen :)
Laatst bijgewerkt door Keet op 21-07-11 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:15

ow tinker verkocht...
wrom?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:17

Nouvel schreef:
ow tinker verkocht...
wrom?

Geen tijd, druk, klikte toch niet helemaal, stond ver weg, wel duur 3 paarden in volpension, willen een huis kopen enz enz
Is wel een moeilijke beslissing geweest hoor, heb er een tijdlang mee in mijn maag gezeten. Ze heeft nu een fijn baasje in Groningen gevonden :) die lekker met haar aan de slag gaat. Dat kon ik haar niet zo goed bieden eigenlijk.

Jij had je spook weer opgehaald las ik. Balen van haar voeten zeg :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:21

ja soms moet je keuzes maken inderdaad, lastig...

Jeps, ik had haar het liefst nog een maand of langer laten staan, maar ik twijfelde zo over haar voeten dat ik toch graag zelf ook nog even met 'r naar de veearts wilde.
We hadden dat ook daar kunnen doen, maar omdat ze nu toch even niet meer in het gras mag kan ik haar net zo goed hier in de paddock hebben...
Ik heb nu toch ook vakantie en alle tijd voor 'r!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:22

omdat we vaste posters hebben en daarnaast meelezers hebben VHU en IK besloten om van de vaste posters een stukje en foto's te doen en de melezers worden bij naam genoemd in de openings post
met de vaste posters en de meelezers bij me kaar komen we op ongeveer 40 mensen (ja echt waar :D )

de mensen waar ik graag nog foto's van wil zijn :
avalune (is op zoek)
bettepet
B485
eefieslover
ivystoeter
jenkins

als we zo hard door kletsen is het topic vanavond nog vol

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:22

Ja, die vakantie lijkt mij heerlijk :D ik moet nog 1 weekje werken en ben dan een tijdje vrij :D
Jij voerde toch iets met Selenium en vit E? Waar haarl jij dat spul?

Lanouska: blijf het een vreemde reden vinden. als je de fotos allemaal hetzelfde formaat geeft en per 2 naast elkaar zet dan heb je echt geen enorm lange openingspost hoor :n
B485
eefieslover
Die heb ik ook niet echt fanatiek mee zien kletsen trouwens, die kan je dan ook wel weg laten :D
Laatst bijgewerkt door Keet op 21-07-11 13:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:24

ik voer nu marstall force bij als totaal vitamine supplement en equilin voor de vit E en magnesium:
www.equilin.nl

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:25

Nouvel schreef:
ik voer nu marstall force bij als totaal vitamine supplement en equilin voor de vit E en magnesium:
http://www.equilin.nl

Hmmmn eens kijken of ik dat ergens kan bestellen. Welke versie ervan voer je? De basic?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:26

meestal de basic, soms een zak immuno
ik bestel het gewoon via de site

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:28

Nouvel schreef:
meestal de basic, soms een zak immuno
ik bestel het gewoon via de site

Okee, ik ga er eens beter naar kijken. Zie 1 verkoper bij me in de buurt, misschien kan ik het dan ophalen :D scheelt weer verzendkosten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 13:58

Gefeliciteerd Nouvel.

Pfff wat gaan jullie weer had vanmorgen. Ben de hele ochtend aan het werk geweest, tis eigenlijk te warm om flink door te buffelen.... Dus nu ff afkoelen.

Ik wil ook ruimen, maar weet niet hoe. Met 10 pony's kom ik op 1 á 2x per week mennen.
Dennis is mijn vriendje, die gaat hier dood. Judith is niet van mij. Benno is niet van mij. Whitney is te speciaal kwa papier en kleur om die weg te doen voor ik er een opvolger uit gefokt heb (hoop van harte dat die er nu in zit). Roos heeft mij alles geleerd en wie wil er nu een blinde luie stijve prop? Lotje is mijn troetelkind (al zal ze waarschijnlijk nooit een fijne sportpony worden, wel een super buitenrijpony). Caya en Deedee moeten mijn 2span worden. Ebony is mijn heerlijke kroeldoos en die ik zeker straks voor de wagen. En Eddie zie ik graag over 3 jaar naast Benno in het span.

Dus ja, wat zou ik weg kunnen doen?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:06

Ciska zo loop ik ze ook een voor een door.
Wieneke is echt mijn meissie, lekker alleen het veld in met haar voor de wagen en zo trouw en heerlijk eenkennig.
Candy is een grote kroeldoos, waar je een klein kind mee op straat weg kunt sturen. daarnaast echt een dochter van haar moeder en naar ik hoop straks ook een juweeltje voor de wagen. enige twijfel punt is dat ze een beetje heel erg lui lijkt te zijn.
Billy is echt mijn mannekezo trots en fier voor de wagen, nu al met het beleren en zo cool in de kop dat ik denk dat hij echt zijn mams kan evenaren.
Chicko is een parel alleen al door zijn kleur, en beweging. In het werk mijn grootste twijfelpony, aangezien hij moeite heeft met het trekken van de wagen en veel sensibeler (en schrikkeriger is) als de andere, ik weet niet of ik met hem snel alleen op weg durf.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:10

Lotje is/lijkt ook heel lui. Aan de hand tenminste. Onder het zadel en voor de wagen is ze juist fijn. Super braaf, niet overdreven loperig, maar ook zeker niet lui :).

Ik zou op karakter Whitney weg moeten doen, zijkmuts is dat :+ (vandaar dat ze misschien wel weg gaat zodra ik een goeie opvolger van haar heb). Op sport potentie zeker Lotje. Kwa fijn mennen zeker Dennis (die loopt na een ongeluk er helemaal niet meer voor). Kwa te halen doelen Roos (want na het ZZ is er niets meer).

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:14

@Evelli: :wave: , ik had je idd al gemist, heb zelf ook een tijd alleen mee gelezen, hield het echt niet meer bij.
Jammer, dat je je Tinkerdame verkocht hebt, maar soms moet je idd keuzes maken.

@Sonjim: ok, dwingen is idd niets, al zei ik vroeger altijd: "niet paardrijden is bij ons geen zakgeld..." :+ ;) . Heb ik dan verkeerd begrepen, dacht dat ze graag iets met de pony's deed.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:18

Gave fotos trouwens Naaltje! Ga ze even aan mijn vriend laten zien :) die is een groot kenner en "liefhebber" van alles wat met WO2 te maken heeft :)

Ik heb de ukken sinds december in volpension staan en dat bevalt me eigenlijk prima :D ponys hebben een luizenleven momenteel :D straks tijdens ponykamp op stal krijgen ze voor de week een vast verzorgstertje omdat 6 meiden en 4 (les)ponys een beetje lastig is. Dus dan hebben ze alle 6 een tuttelpony. De lessen rijden ze alleen op de lesponys van stal, niet op die van mij. De ukken vinden het heerlijk om gepoetst te worden, kunnen die meiden mooi doen :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:19

luxe hoor, volpension! :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:22

@Naaltje: mooie foto's hebben jullie gemaakt, lijkt me heel indrukwekkend.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:23

Nouvel schreef:
luxe hoor, volpension! :D

Zekers :D vooral voor twee shetten :D
Worden netjes om de dag binnen/buiten gezet (ze hebben om de dag een balansdag :+ ) ze worden gevoerd, krijgen 2 keer per dag hooi :D in de winter als er sneeuw ligt dan wandelen ze ermee :+ en genoeg lieve meisjes die het prachtig vinden om "prive"ponys te poetsen :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:27

Jeetje het gaat echt hard vandaag :D

Ik heb een oplossing *\o/* *\o/* Ik heb het hoofdstel van die vriend kunnen overkopen. Het hoofdstel had hij een half uurtje gebruikt, maar het is net te klein voor zijn pony's, daarom verkoopt hij het. Het hoofdstel is dus helemaal nieuw.
Het is echt een ontzettend groot verschil als Romeo dit aan heeft!! Dit zit lekker losjes rond het hoofd, ook achter de ogen zit het heel losjes (waar het Zilco hoofdstel erg spande en dus het hoofd open schuurde). De oogkleppen kunnen heel breed gezet worden, wat bij het Zilco hoofdstel niet ging en wat ook weer voor schuren zorgde. De bakstukken zijn ook erg dun, heerlijk om te zien!
Hij had ook nog een leren singeltje liggen met de juiste lengte, dat probleem is dus ook weer opgelost :Y)

@ Evelli: welkom terug!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:28

eveli ook weer terug,zonder tinkermerrie
ellis: van harte gefeliciteerd,sta je nog overeind na je appeltaart met puddingbodem? :j fifi weer blij om thuis te zijn?
naaltje: laatste foto ,gaaf huis, is het te koop? lekker niet te stoffen enz lekker doorluchten daar en die auto(eend) erg zuinig in gebruik *\o/*
ik lees dat er hier meerdere crisis hebben.....vooral in tijd :j allemaal ponyspul gespaard,en nu geen tijd meer om er wat leuks mee te doen.
VHU: ik heb ook een landje waar de ponys en de 2 jarige opstaan, kost niets,maar wel heel veel tijd in onderhoud(onkruid enz)en dan inderdaad naar de ponys kijken omdat ik al te moe ben om daar wat mee te doen.pfff